Van de radio ofzo?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
duh![]()
waar moeten we hem van kennen dan?
Wagner he. Wel tamelijk somber voor op een bruiloftquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van de radio ofzo?
Het klonk mij bekend in de oren.
Er was ook een tijdje reclame op tv voor een cd van hem.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Van de radio ofzo?
Het klonk mij bekend in de oren.
Hij heeft het over de bruidslingerie uittrekken, maar ze had toch geen bh aan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef amaranta het volgende:
No way dat die sex hebben gehad die nacht....
Of ken heeft gewoon op een slapende barbie liggen rije.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef amaranta het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef amaranta het volgende:
Ook dat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft het over de bruidslingerie uittrekken, maar ze had toch geen bh aan?
dus ditquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef DjinN het volgende:
Die hebben echt geen sex gehadIk geloof er geen drol van. Eerst loopt ze heel de avond te kotsen en te janken, en dan hebben ze ineenkeer zo'n harde sex dat ze door de jacuzzi heen gaan?
Das gewoon permanent. Kan er niet af mits met een schuurding ofzo...quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft ze de makeup nog gewoon op, de dag erna?
Jemig en het is ook niet echt subtiel zegquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das gewoon permanent. Kan er niet af mits met een schuurding ofzo...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:11 schreef DjinN het volgende:
Ik had het kunnen verwachtenFrikandellen, bitterballen en patat
Meer kan zij niet koken geloof ik
Oh verrek ja, helemaal vergetenquote:
Die chick naast die homo was toch kayleigh?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef GeenWijn het volgende:
van de oh oh cherso crew zag ik alleen matsoe matsoe en die fag... toch raar..
Nee en die blonde griet die vorig jaar nieuw was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef GeenWijn het volgende:
van de oh oh cherso crew zag ik alleen matsoe matsoe en die fag... toch raar..
ohja kan wel. maar raar toch dat sterretje, jokertje en de rest er niet waren.. bibi had voor de bruiloft afgezegd op facebook volgens jakequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Die chick naast die homo was toch kayleigh?
Ik denk wel dat ze een aflevering voor drama hadden kunnen maken als ze een jongen zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Chagrijnig zijn omdat je een jongetje krijgt.![]()
In het geval van die operazangeres bij Holland's Got Talent die 6 kinderen heeft, allemaal jongens, zou ik het nog kunnen begrijpen, maar bij je eerste kind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |