Die pa is nog een van de normaalste van 't hele stelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Wel grappig om te zien hoe die vader van barbie als een don vito in zijn pak rondloopt
Ja, keer of 3. Weet alleen niet wanneerquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Wordt het eigenlijk herhaald?
Ik ben namelijk hartstikke moe en wil eigenlijk na GTST weer een paar uurtjes slapen ...
Sowieso op de zondag geloof ik!quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben namelijk hartstikke moe en wil eigenlijk na GTST weer een paar uurtjes slapen ...
Op zondag wordt het herhaald om 19.20 u .quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
De meeste mensen wel vermoed ikquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef amaranta het volgende:
Bij het woord nachtmerrie denk ik toch echt aan verschrikkelijke dingen als een sterfgeval oid
quote:De bruiloft is voorbij, maar Barbie is nog niet klaar met haar realityleven.
De Haagse Oh Oh Cherso-ster gaat van Barbie's Bruiloft naar Barbie's Baby, want de camera's blijven haar volgen tijdens haar zwangerschap. Dat verklapte ze dinsdag in de radioshow van Jeroen van Inkel bij Q-music.
"Ik vind het hartstikke leuk dat er een tweede serie komt, en mijn familie ook", zei Barbie. Op de vraag of ze er goed voor wordt betaald, antwoordde ze: "Tuurlijk, anders had ik het niet gedaan. Iedereen verdient er gewoon lekker zijn boterham mee."
belangrijk nieuws blijkbaarquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef MissJ het volgende:
omg met z'n 3-en tegelijk over hetzelfde gepost![]()
quote:
quote:De camera's staan er waarschijnlijk niet pontificaal bovenop als Barbie aan het bevallen is. Maar na de bevalling mogen de televisiekijkers gewoon weer meegluren, zegt de realityster.
De nieuwe reeks is vanaf augustus te zien bij RTL5. Barbie is ook in augustus uitgerekend.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef MissJ het volgende:
omg met z'n 3-en tegelijk over hetzelfde gepost![]()
Ze is kennelijk te jong om een zeikopmerking als "je verpest nu voor iedereen het feest" te beantwoorden met "It's my party and I cry if I want to...."quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:09 schreef amaranta het volgende:
Bij het woord nachtmerrie denk ik toch echt aan verschrikkelijke dingen als een sterfgeval oid
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:37 schreef Leandra het volgende:
Tuurlijk kan de serie gewoon doorlopen; zondagavond de eerste beelden in shownieuws, daarna nog een aflevering of 3 van dit programma, dan gaan we verder met de serie "Barbies Bevalling" en daarna "Barbies Baby".
Voorlopig hebben ze nog genoeg mogelijkheden tot uitmelken
ja en nog veel meer ideeën hehequote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Ole het volgende:
Dat prgramma idee is hier toch al eerder geopperd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |