Is die blonde toch ? Mag haar wel haha.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Priscilla.... wat kan ik er nog over zeggen? Dom wicht...
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:40 schreef Ole het volgende:
Dat prgramma idee is hier toch al eerder geopperd?
Ik ga maar eens naar ome John bellen voor mijn toelagequote:
Vergeet dan niet naar de mijne te vragen, want mijn suggestie is een weekje ouder....quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga maar eens naar ome John bellen voor mijn toelage
Zal ik doenquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet dan niet naar de mijne te vragen, want mijn suggestie is een weekje ouder....![]()
En keizerskoppel. Da's als je van allebei twee hebt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Prinsenwens een jongen en een meisje? Ik ken alleen koningskoppel
Da's classy en het was natuurlijk wel een chique bedoening.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Leandra het volgende:
Wat ik dan weer niet snap, is als ze dan toch alcohol drinkt op haar bruiloft, waarom ze dan een wijntje genomen zou hebben, ze lijkt me absoluut geen wijn-type.
Alles is door RTL betaaldquote:Op woensdag 18 april 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij hebben ze niets van die bruiloft betaald, zelfs het tanden bleken, de zonnebank en manicure die er aan voorafgingen zijn volgens mij door RTL betaald, dus ja, ze kunnen wel zeiken, maar als ze dan toch willen gaan zeiken dan zie ik ze eigenlijk het liefst tekeer gaan over het feit dat "de verkeerde naam" in het trouwboekje zou staan, en dat dat maar opgelost moest worden, want ze heet nou vd Plas ipv de Jong
Die taart was veel te klein.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Da's classy en het was natuurlijk wel een chique bedoening.![]()
Dat gezeik over die taart. Zullen ze die wel betaald hebben?
Spuit 11quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef DjinN het volgende:
Mijn god, er komt nog een nieuwe serie ookJullie raden het nooit: Barbie's Baby!
Dat hoefden we niet te raden want dat hadden we 3 weken geleden al voorspeld, en afgezien daarvan is het oud nieuws.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:57 schreef DjinN het volgende:
Mijn god, er komt nog een nieuwe serie ookJullie raden het nooit: Barbie's Baby!
quote:
Oh excuses moi hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hoefden we niet te raden want dat hadden we 3 weken geleden al voorspeld, en afgezien daarvan is het oud nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |