quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, dan kan hij in de volgende OP kunnen ze daar vast rekening mee
houden enzo...
Wat vindt jij nou een leuke jonge kerel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hier gewoon verder![]()
Ow...... wat zal dat jong vroeger gepest zijn op schoolquote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Waarom moeten die voetballers tegenwoordig toch helemaal onder de tattoo's zitten?
Ik weet dat het een volkssport is, en dat de kans kleiner is dat Pieter-Frederik ooit voetballer wordt dan dat Donny ooit bij Ajax speelt maar toch...
OMG, ik zoek net voor de zomaar even een Ajax juniorenteam op, en de C1 is een mengelmoes van Hockeynamen als Melle, Florian, Teun en Philippe, met alst tegenhangers Donny, Vince, Noussair enz.... met als toppunt Prince... achternaam: Bernard![]()
Oh dear, en in de B1 een Queensy
Dat wordt wat als die straks allebei de selectie halen; Prince Bernard speelt de bal naar Queensy![]()
Kan me niet zoveel schelen, eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe even vrij paranoia, maar wat als de verkopers googelen op hun huis en dit topic vinden?
Wij hebben sowieso niet het gevoel dat er heel veel vanaf te praten is. Niet om het een of ander hoor, maar er staan diverse appartementen te koop in die rij, en deze is én mooi, en zo'n beetje de goedkoopste. Expres gedaan omdat ze snel willen dealen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:25 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het als verkoper ook graag ontdekken, vooral als blijkt dat de kijkers van die ochtend toch wel heel geïnteresseerd zijn.... dan hou ik m'n poot toch lekker stijf met de onderhandelingen en sleep er op die manier net die paar duizend euro meer uit dan ik als minimumprijs in gedachten had.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef golfer het volgende:
En we weten waar je huis woont en wie je moeder is.
Nog even voor de helderheid, het ging mij puur om je onderhandelingspositie mocht de verkopend makelaar lezen dat dhr. V het allemaal prima kan betalen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Verbal het volgende:
Heb trouwens net gegoogled op het adres en op de eerste 10 pagina's nog geen FOK! gezien.
Maar ik heb het inmiddels losgelaten... ik zit 12,5 jaar op FOK!, heb hier inmiddels een paar véél persoonlijker dingen gedumpt (waar ik soms spijt van kreeg), ik heb al een stalkeractie gehad, als ik ooit nog echt belangrijk wordt, is zo op te duikelen dat ik ooit ben misbruikt, allerlei vaag-ondeugende belevenissen van een niet-bestaande lesbo heb gepost op FOK! en flamewars heb gevoerd waar de honden geen brood van lusten. Ik maak me er allemaal niet druk meer om
Dan is het posten van een huis waar je enthousiast over bent niet iets waar ik mij druk over ga maken.
V.
Weet ik. Maar het boeit mij dus niet wat iemand over mij of mijn mening waar dan ook over vindt. Ook als het een makelaar betreft en mijn portemonnee. Wat ik bedoel is dat ik de kans minder dan nihil acht en als ik me over al dat andere niet druk maak, dan al helemaal daar niet overquote:Op woensdag 11 april 2012 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog even voor de helderheid, het ging mij puur om je onderhandelingspositie mocht de verkopend makelaar lezen dat dhr. V het allemaal prima kan betalen.
Heeft verder niets te maken met je verleden op FOK.
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen
De SC hier heeft volgens mij een beetje zijn ups en downs.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen
De SC hier heeft volgens mij een beetje zijn ups en downs.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Verbal het volgende:
Nog even over huizen en dan hou ik mijn bek erover.
Vanochtend geprobeerd een hypotheekgesprek te krijgen bij mijn bank, de Rabobank.
"Ja sorry mijnheer, maar het is nogal druk. Ik kan een gesprek voor u inplannen in juli." (met een L).![]()
V.
"Mijnheer, omdat wij een coöperatie zijn, zult u toch in Hilversum moeten zijn, en daar is pas in juli plek".quote:Op donderdag 12 april 2012 11:36 schreef Aleandra het volgende:
Juli????
Nee das vast een geintje !!
Zelfs geen voorstel voor een gesprekje in een ander filiaal?
Zoiets.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Karina het volgende:
Wat zei je? Jullie willen zeker niets verkopen?
Dat is het nadeel van de Rabobankquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Mijnheer, omdat wij een coöperatie zijn, zult u toch in Hilversum moeten zijn, en daar is pas in juli plek".
Ik vind het Kafkaësk.
V.
Daar moet je nog mee uitkijken ook want anders krijg je repliek dat jij iets van hen nodig hebt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Karina het volgende:
Wat zei je? Jullie willen zeker niets verkopen?
Ik lees het iig graag. Je kunt toch wel her en der oppikken dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef Verbal het volgende:
Maar nu over naar andere, leukere dingen.
V.
OMG wat een prutsers, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat bij mijn Rabobank zou gebeuren...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Mijnheer, omdat wij een coöperatie zijn, zult u toch in Hilversum moeten zijn, en daar is pas in juli plek".
Ik vind het Kafkaësk.
V.
Absoluut, leuke reclame trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie drukken?
Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Nee, dat viel mij ook op.... ik zou niet blijven staan terwijl er geschoten werd.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Aleandra het volgende:
En of ik zou drukken. Ben een vrouw, dus nieuwsgierig.
Zou alleen niet midden op het plein blijven staan. Zeker niet als de 'kogels' me om mijn oren vlogen![]()
En V. Succes met het verdere afspraken.
Ik ga ook weer een nieuwe poging wagen om van mijn (strijk)berg een heuveltje te maken.
Tot laters allemaal.
Zou wel een toffe procedure zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef Aleandra het volgende:
Oh staal, als je dat clipje leuk vindt zou je ook eens naar dit clipje moeten kijken
Ook prachtig!!
Nee, ik zou gewoon doorlopen. Waarschijnlijk zou die hele knop me niet eens opvallen, ik loop altijd te rennenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie drukken?
Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Nee heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Staal het volgende:
Vind je het echt heel handig om zo'n tirade te houden tegen iemand die hier niet eens post?
Optie is meestal bindend onder voorwaarde van financiering rond kunnen krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Verbal het volgende:
Poep... makelaar sms't me dat hij over een uur weer een bezichtiging heeft in het appartement...
Moet nu overwegen of we al of geen optie nemen... Iemand ervaring mee? Is dat verplichtend?
V.
Bronquote:Optie
Voordat je definitief besluit om een huis te kopen, heb je tijd nodig om het één en ander te regelen. Informeer daarom naar de mogelijkheid om een optie op het huis te nemen. Je krijgt dan gedurende enkele dagen het "recht van koop". In die periode mag het huis niet aan een ander worden verkocht. Een optie verplicht je niet tot de aankoop en heeft verder geen financiële consequenties. Binnen deze tijd kan je beslissen of je met dit huis verder wilt.
Tweede optie
Heeft iemand anders al een optie op het huis dat jij op het oog hebt? Meestal is het mogelijk om een tweede optie te nemen. Haakt de eerste potentiële koper af, dan ben jij de eerstvolgende die met de verkopende partij kan gaan onderhandelen.
Overspannen woningmarkt
Overtreft de vraag naar een bepaald type huis het aanbod, probeer dan direct een optie te nemen op het huis van je gading. Vaak is dat de enige manier om de aankoop van een huis te overwegen, omdat het anders al aan een ander is verkocht. Overigens is de verkoper niet verplicht om een optie te verlenen. Zijn er veel gegadigden voor een woning, dan is het vaak niet mogelijk om een optie te nemen.
Heb jezelf al gekeken op internet? Ik weet het uit ervaring, maar omdat dat alweer van een jaar geleden is ging ik op zoek naar bevestiging en dan kom ik elke keer weer tegen dat een optie op een koophuis kosteloos en vrijblijvend is.quote:
Nee ik zou afwachten tot iemand anders drukt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie drukken?
TOPIC VD DAG: Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Niet verplichtend. Wij hebben ook eens een optie op een huis genomen en de volgende dag afgezegd omdat ik na goed nadenken toch geen huis wilde met de tuin op het noordenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Verbal het volgende:
Poep... makelaar sms't me dat hij over een uur weer een bezichtiging heeft in het appartement...
Moet nu overwegen of we al of geen optie nemen... Iemand ervaring mee? Is dat verplichtend?
V.
IWaarom? Misschien vinden die andere mensen het te klein of ze vinden toch het badkamer niet mooi, weet jij veelquote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef Verbal het volgende:
Ik besloot een optie met hem te bespreken en toen begon hij toch te drukken over morgen om de tafel en zaken op papier zetten en trajecten afpalen en zo...
Toen heb ik hem (naar waarheid) verteld dat ik heel druk op mijn werk zit en morgen ook en dat dat allemaal wel ineens heel snel ging en dat ik wel ruimte moet hebben om mijn hoofd eromheen te krijgen en dat ik het dan toch maar gok en eerst de Hypotheker wil afwachten.
Ik ga me niet in een halfuur telefonisch al of niet laten vastleggen.
Dus die zijn we kwijt, maar da's dan jammer.
V.
Hoezo het is toch nog niet verkocht? Laat je niet gek makenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef Verbal het volgende:
Ik besloot een optie met hem te bespreken en toen begon hij toch te drukken over morgen om de tafel en zaken op papier zetten en trajecten afpalen en zo...
Toen heb ik hem (naar waarheid) verteld dat ik heel druk op mijn werk zit en morgen ook en dat dat allemaal wel ineens heel snel ging en dat ik wel ruimte moet hebben om mijn hoofd eromheen te krijgen en dat ik het dan toch maar gok en eerst de Hypotheker wil afwachten.
Ik ga me niet in een halfuur telefonisch al of niet laten vastleggen.
Dus die zijn we kwijt, maar da's dan jammer.
V.
Belachelijk!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Verbal het volgende:
Hij bevestigde overigens dat de Rabobank ook een andere klant van hem een afspraak pas in juli aanbood.
V.
Scandaleuxquote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Verbal het volgende:
Hij bevestigde overigens dat de Rabobank ook een andere klant van hem een afspraak pas in juli aanbood.
V.
En dat dus. Makelaars die je onder druk willen zetten om te kopen hebben andere belangen dan die van jou.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo het is toch nog niet verkocht? Laat je niet gek maken
Nee, dat was ook de gedachte achter het rust nemen om eerst de Hypotheker te spreken.quote:
Dan moeten ze sowieso nog een keer terug met die zoon, tenminste dat lijkt me wel, dus doe jij maar gewoon je dingquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat was ook de gedachte achter het rust nemen om eerst de Hypotheker te spreken.
Maar volgens de makelaar, die ik ondanks deze druk wel als goed inschat, zei dat nu een echtpaar kwam kijken naar een appartement voor hun zoon.
tsja...
V.
Wat zei je daar over Yvonne met betrekking tot haar drank en drugs gebruik?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zei je daar over Yvonne met betrekking tot haar drank en drugs gebruik?![]()
*beet* Altijd wel een mod die achter de edit gaat kijken.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*beet* Altijd wel een mod die achter de edit gaat kijken.
quote:
edit voor Karina.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]Heb ik heul niet gedaan, maar ik weet dat Fann dat niet zou zeggen
[..]
Dus jij kan niet zien wat er eerst stond? Behalve dan als er edit bij staat? Dus je kan ninja-edit-en?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er een edit was geweest, kan jij dat zelfs zien (dat er überhaupt eentje was bedoel ik).
Fann moest gewoon even wat kwijt, even nagedacht daarover en toen de boel verwijderd.quote:
Herkenbaar...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:20 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Fann moest gewoon even wat kwijt, even nagedacht daarover en toen de boel verwijderd.
Dat ik vandaag naar de manicure zou gaanquote:
Dat eerste weet ik niet eigenlijk, want als er geen edit bij staat, dan weet ik natuurlijk OOK Niet dat er ge-edit isquote:Op donderdag 12 april 2012 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij kan niet zien wat er eerst stond? Behalve dan als er edit bij staat? Dus je kan ninja-edit-en?
Wat jij probeert te zeggen is dat je losse handjes had, met een schop naquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat ik vandaag naar de manicure zou gaan![]()
ik heb er gelijk maar de pedicure behandeling erachteraan gegooit,
knap je lekker van op![]()
Dat is wel een héle vrije interpretatiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jij probeert te zeggen is dat je losse handjes had, met een schop na
Het was maar een garpje Fannekequote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel een héle vrije interpretatienee hoor zo cryptisch was het niet
![]()
Ik ben gewoon ECHT letterlijk bij de manicure en de pedicure geweest, was trouwens
één en dezelfde persoon dus da's dan wel weer handig![]()
Ik bijt nagels en ik doe mijn best om dat af te leren en nu zien ze er ''ietsje'' netter uit
dan voor de behandeling.
Ik had handjes als een bootwerker![]()
afgekloven tot aan het bod![]()
en nu zijn ze weer enigzins toonbaar seg maar...
en nog gelakt ook, wel met blanke nagelllak, maar als ik nu ga bijten dan smaakt het vies
enzo, dus misschien helpt dat, en de voetjes waren een bonus, gewoon omdat het kan
Ik had ook een heftig dagje vandaag.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik even een wegrekkertje krijg van een uur of 2 trouwens![]()
zal de leeftijd wel zijn, ik had tenlotte een drukke dag...
Bijna. En jij?quote:
Dat wegtrekkertje duurde dus effe iets langer dag 2 uurquote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik even een wegrekkertje krijg van een uur of 2 trouwens![]()
zal de leeftijd wel zijn, ik had tenlotte een drukke dag...
Er is dus nog hoop voor enkele vrijgezellige mannen hier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die vrouwen van 40+ moet je ook voor uitkijken trouwens![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adigbare-vrouw.dhtml
Goeiendag zeg!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die vrouwen van 40+ moet je ook voor uitkijken trouwens![]()
De dag is nog niet voorbij heh Heks... d'r ken nog van alles gebeurenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:47 schreef Toverheks het volgende:
vrijdag de 13e wie gelooft er nu in ellende en rampspoed.....goedenavond al dat bijgeloof
Ik ben benieuwd wat ze met ''verschillende malen'' bedoelen 4x ? 6x ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:43 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Goeiendag zeg!!
Of ze had wat in te halen of ze dacht ik neem wat seks in het vooruit.
Ze was zeker bang dat ze vrijdag de 13e niet zou overleven.
Of woon je toevallig in Beieren ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom had jij eigenlijk een kutnacht?
Of gaat het over huizen? dan hoef ik het niet te weten
Respect? ik denk dat die vent eerder aan de beademing moetquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:56 schreef Aleandra het volgende:
6 x Fann?![]()
Respect voor die mijnheer dan
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of woon je toevallig in Beieren ?![]()
RLS. o.a.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom had jij eigenlijk een kutnacht?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:18 schreef Mickeys het volgende:
Vrijdag de 13e was voor mij een uitstekende dag. Mijn beste vriendin had mij alvast voor mijn verjaardag getrakteerd op een beauty dag in de sauna, daar 3 verwenbehandelingen a 1 uur bij gedaan inclusief lunch en diner en natuurlijk alle faciliteiten... ben nu net thuis en voel me geweldig. Ergens ruik ik nog de chocoladepakking ;-) Ik ga zo slapen met een big smile on my face
ow... ja dan denk ik ook meteen hier aan Real Life Soaps & Streamsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Big Smile is altijd goed !quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:18 schreef Mickeys het volgende:
Vrijdag de 13e was voor mij een uitstekende dag. Mijn beste vriendin had mij alvast voor mijn verjaardag getrakteerd op een beauty dag in de sauna, daar 3 verwenbehandelingen a 1 uur bij gedaan inclusief lunch en diner en natuurlijk alle faciliteiten... ben nu net thuis en voel me geweldig. Ergens ruik ik nog de chocoladepakking ;-) Ik ga zo slapen met een big smile on my face
Ja, hulde aan jouquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah Mop hep ik je toch weer effe gered
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze je pesten kom je maar hier
volgende keer zeg je gewoon ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat je ze allemaal uit de weg ruimt voor me
Ik dacht dat je getrouwd was?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jah, ik zit met een koppie theedat wel...
Jah, heb je Mickey nou al mee uit eten gevraagd of niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Was een beetje gemene vraag
Alles goed?
Ik ben een beetje voorzichtiger geworden op Fokquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, heb je Mickey nou al mee uit eten gevraagd of niet?
Moet ik het voor je doen ?
aj waar gaan we naar toe zappen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kom Karzai gaan we effe zappen kijken of er nog iets te beleven valt
Hmm, geraffineerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
mijn internet was weg en ik heb systeemherstel gedaan,![]()
geen flauw idee wat dat betekent maar hij doe het weer, maar ik weet niet voor hoe lang![]()
gewoon zappen... effe een rondje lopen![]()
Spreek voor jezelfquote:
Was van RTL4. Nou vind ik een scheiding al niet iets om op televisie uit te vechten maar dat is mijn mening maar. Het is alleen nog nooit gebeurd dat ik gewoon echt een kwartier sprakeloos was na een programma op die zender.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:51 schreef golfer het volgende:
Op welke camping-pulpzender te (ver)bewonderen?
Ik moest van Karzai vragen of je met hem uit eten wil, hij durft het niet te vragenquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:12 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen Nachtbrakers
Even bakkie leut en broodje doen en de kwalificatie van de F1 bekijken.
Ja, maar die kinderen wisten al dat "papa" een paar dagen per week bij Astrid sliep. Moeder pakte zelfs braaf de tas voor haar man in. Een paar weken na het huwelijk had hij al een ander. Heeft 2 huwelijken achter de rug.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het niet gezien omdat de titel me al niet aansprak, maar begreep ik nou dat mensen in dat programma hun kinderen on cam gingen vertellen dat ze gingen scheiden?
Lol, Ik meende ook ergens te hebben gelezen dat Karzai voorzichtig is via fok en zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest van Karzai vragen of je met hem uit eten wil, hij durft het niet te vragen
Neuh, ik geloof niet dat m'n ramptoerismegen voldoende ontwikkeld is om het te willen zienquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar die kinderen wisten al dat "papa" een paar dagen per week bij Astrid sliep. Moeder pakte zelfs braaf de tas voor haar man in. Een paar weken na het huwelijk had hij al een ander. Heeft 2 huwelijken achter de rug.
De moeder had het 'savonds off camera al verteld en de volgende dag de vader heel vrolijk:
"Ja, papa gaat hier binnenkort niet veel meer zijn, bijna niks meer".
Kan niet eens uiteenzetten wat ik gezien heb, als je je verveelt zou ik het kijken.
Hahaha, ja ja.. I know, maar het is niet iets heiligs. Maar dat ik een groot fan ben van de F1, dat staat vast, maar MotoGp vind ik ook leuk en open luchtmachtdagen ben ik ook voor te porren. Zegt nog niets over hoe ik verder in het dagelijkse leven benquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef Staal het volgende:
Een vrouw die op zaterdagmorgen de kwalificatie van de F1 gaat bekijken is bij veel mannen zeer in trek schat ik zo in.
Hmmm, weet niet of het handig is gezien mijn situatie om er naar te gaan kijken, maar jullie maken mij wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Was van RTL4. Nou vind ik een scheiding al niet iets om op televisie uit te vechten maar dat is mijn mening maar. Het is alleen nog nooit gebeurd dat ik gewoon echt een kwartier sprakeloos was na een programma op die zender.
Zeker, zeker...quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, Ik meende ook ergens te hebben gelezen dat Karzai voorzichtig is via fok en zoEn terecht!
Ehm, er voor zorgen dat die 12 kilo er niet meteen weer aan zit?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker, zeker...dus nog een verstandig man ook EN hij kan koken
Wat wil je nog meer ?![]()
![]()
Ik zeg doen !
Klink als een behoorlijke randdebiel die vrouwquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, maar die kinderen wisten al dat "papa" een paar dagen per week bij Astrid sliep. Moeder pakte zelfs braaf de tas voor haar man in. Een paar weken na het huwelijk had hij al een ander. Heeft 2 huwelijken achter de rug.
De moeder had het 'savonds off camera al verteld en de volgende dag de vader heel vrolijk:
"Ja, papa gaat hier binnenkort niet veel meer zijn, bijna niks meer".
Kan niet eens uiteenzetten wat ik gezien heb, als je je verveelt zou ik het kijken.
Oh... daar kan ie vast wel rekening mee houdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, er voor zorgen dat die 12 kilo er niet meteen weer aan zit?
Zijn inderdaad top, maar belachelijk duurquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
Ik was net bij de kaasboer, die had "Lambada" aardbeien, schijnbaar hele sjieke, want een bakje kostte maar liefst 7 euro! Die moeten wel heel erg lekker zijn.
Zo indrukwekkend, ik doe dat niet zelf, ook ivm gebrek aan opslagruimte, had je ze wel gemarkeerd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:34 schreef Mickeys het volgende:
Zo, 4 wielen al wel slaglos gekregen en de 1e al gewisseld, wat een zware klus eigenlijk toch wel. Maar ik ga nu door. Nog 3 wielen te gaan.
Jups, gemarkeerd en nu de winterbanden ook gemarkeerd. Liggen wel al in de schuur maar nog niet op de daarvoor bedoelde plank, maar mijn rug zegt dat het mooi is geweest. Zomerbandjes zitten er weer op. *Trots op mijzelf*quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend, ik doe dat niet zelf, ook ivm gebrek aan opslagruimte, had je ze wel gemarkeerd?
Goed gecheckt? Ik heb zelf een keer gehad dat een achterwiel niet goed was vastgezet (bij de bandenfirma) en dat was met een Porsche, gelukkig goed afgelopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jups, gemarkeerd en nu de winterbanden ook gemarkeerd. Liggen wel al in de schuur maar nog niet op de daarvoor bedoelde plank, maar mijn rug zegt dat het mooi is geweest. Zomerbandjes zitten er weer op. *Trots op mijzelf*
Goed gecheckt, maar ik rij zo nog even langs de kwikfit of zo, om ze met, als ik het goed heb, 2 newton slagvast te laten draaienquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed gecheckt? Ik heb zelf een keer gehad dat een achterwiel niet goed was vastgezet (bij de bandenfirma) en dat was met een Porsche, gelukkig goed afgelopen.
Goed ideequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Goed gecheckt, maar ik rij zo nog even langs de kwikfit of zo, om ze met, als ik het goed heb, 2 newton slagvast te laten draaienMeteen lucht even checken en dan vind ik het helemaal goed
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Verbal het volgende:
Hoi
Ik schijn een hypotheek te kunnen krijgen
V.
En weer iemand die gefeliceteerd kan worden, van hartequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Verbal het volgende:
Hoi
V.
Hoi
V.
Hoi
V.
Hoiquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Verbal het volgende:
Hoi
V.
Dat is positief. Hou wel jullie verstand erbij he. Rustig aan, geen haast.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Verbal het volgende:
Hoi
V.
Hoi
V.
maar wel een huis waar je je prettig voelt rijkerquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een huis kopen in deze tijd is elk jaar 5% armer worden.
is dat de broer van Gary Numan on dope?quote:
De oudere broer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:46 schreef sacha het volgende:
[..]
is dat de broer van Gary Numan on dope?
Geniaal mooi nummer.quote:
Leuk manquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Verbal het volgende:
Hoi
V.
Bronquote:Man vlucht voor seksbeluste vrouw
MÜNCHEN - Een 43-jarige Duitser is het balkon op gevlucht toen hij merkte dat de vrouw met wie hij was meegegaan maar geen genoeg van seks kon krijgen.
De man had de vier jaar oudere vrouw in een kroeg in München leren kennen en besloot met haar mee naar huis te gaan. Toen daar een aantal maal de liefde werd bedreven, wilde de man weer naar huis gaan. Volgens Duitse media liet de vrouw hem echter niet gaan en eiste meer seks. De man voldeed nogmaals aan de vraag, waarna hij dacht eindelijk weg te kunnen.
Toen de vrouw hem wederom belette de woning te verlaten en opnieuw op seks aandrong, vluchtte de man uit wanhoop het balkon op en riep de assistentie van de politie in. Toen agenten ter plaatse kwamen, probeerde de vrouw ook hen te verleiden. Tevergeefs, de vrouw kreeg een proces-verbaal voor aanranding en vrijheidsberoving.
Mwah, op dit moment ongelukkig zitten wezen in een huurhuis dat elke maand 713 kost en waar nog een huurverhoging bovenop komt...quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een huis kopen in deze tijd is elk jaar 5% armer worden.
Zo is dat! Je betaalt elke maand een stukje van je eigen huis en het geld van je huur ben je kwijt en daar bouw je niets mee op.quote:Op zondag 15 april 2012 10:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah, op dit moment ongelukkig zitten wezen in een huurhuis dat elke maand 713 kost en waar nog een huurverhoging bovenop komt...
Heb ik liever een goedkopere hypotheek waar ook nog elke maand op gespaard wordt.. op een plek waar ik blij word.
V.
Mijn huur is bijna de helft dus ik blijf lekker zitten waar ik zitquote:Op zondag 15 april 2012 10:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah, op dit moment ongelukkig zitten wezen in een huurhuis dat elke maand 713 kost en waar nog een huurverhoging bovenop komt...
Heb ik liever een goedkopere hypotheek waar ook nog elke maand op gespaard wordt.. op een plek waar ik blij word.
V.
Dat is inderdaad het risico met nieuwbouwhuizen, wij zijn daar ook een keer tegenaan gelopen en hadden een heel mooi huis gekocht, maar de buurt was het zo helemaal niet, zo ongezellig. Heel zonde van het huis, maar voor ons reden genoeg om te verhuizen naar een bestaande woning.quote:Op zondag 15 april 2012 11:07 schreef Verbal het volgende:
Prachtig huis, daar niet van. Maar het ligt zooo verkeerd. Tsja... risico van een huis op papier aanvaarden, terwijl het nog wordt gebouwd.
V.
Dat is inderdaad al een groot risico, maar voor hetzelfde geld had je je er onwijs thuis gevoeld en dan was het een onwijs strakke beslissing toen geweest. Life is like a box of chocolats, you'll never know what you gonna getquote:Op zondag 15 april 2012 11:11 schreef Verbal het volgende:
Nou het is vooral het feit dat er in één maand tijd 20 huishoudens bij elkaar worden geplempt. En dan kom je er gaandeweg achter dat je je niet thuis voelt. Tsja..
V.
quote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al een groot risico, maar voor hetzelfde geld had je je er onwijs thuis gevoeld en dan was het een onwijs strakke beslissing toen geweest. Life is like a box of chocolats, you'll never know what you gonna get
Nee ben net een uur uit bed zit nog aan de koffiequote:Op zondag 15 april 2012 12:47 schreef Leandra het volgende:
Nou zie ik vanaf de bank in m'n eigen huis in Schubbekutteveen op zondag 3 keer daags hele volksstammen richting de kerk lopen (ja, rok, hoed, zwart lakens pak), maar vreemd genoeg blijf ik verbaasd als mensen in de echte wereld (ehm... voor zover je daarvan kunt spreken op internet) naar de kerk blijken te gaan....
Dus please enlighten me; was het een garpje?
Dan kom ik je ballon toch even lek prikken, ik heb een nicht die samen met haar man en hun 13 kindertjes elke zondag naar de kerk gaat.quote:Op zondag 15 april 2012 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, blijkt m'n beeld van de echte wereld toch te kloppen
Hoelang hebben ze daar over gedaan dan? 11 is genoeg hoor...quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik je ballon toch even lek prikken, ik heb een nicht die samen met haar man en hun 13 kindertjes elke zondag naar de kerk gaat.
Ze bestaan!
Ow...quote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
Hallo fan, ik werd gisteravond gehaat en jij was er niet
De jongste is 3 en de oudste 21, 18 jaar dus en nog niets eens een tweeling erbijquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoelang hebben ze daar over gedaan dan? 11 is genoeg hoor...
2 op reserve voor als er een paar ziek zijnquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoelang hebben ze daar over gedaan dan? 11 is genoeg hoor...
Ja, te laat, het topic is al gesloten door lithia.quote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow...excuses
![]()
Moet ik ze nog aanpakken?of is het al te laat
Nah... lekker danquote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, te laat, het topic is al gesloten door lithia.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom ik je ballon toch even lek prikken, ik heb een nicht die samen met haar man en hun 13 kindertjes elke zondag naar de kerk gaat.
Ze bestaan!
Echt he, je zal er voor moeten koken en wassenquote:
en strijkenquote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, je zal er voor moeten koken en wassen
Ze vertelde laatst dat ze niet aan strijken doet, behalve de overhemden van haar man.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en strijkenvergeet het strijken niet
Ik zit me nu te bedenken...quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en strijkenvergeet het strijken niet
Ja ben je mooi klaar meequote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit me nu te bedenken...
Stel dat ik later een kind krijg dat op jou lijkt![]()
Lijkt me echt super awsome eigenlijk
Ze zorgen inderdaad allemaal voor elkaar en helpen mee met klusjes enzo.quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Die kinderen draaien vanaf hun 3e gewoon volledig mee hoor in het gezin
Was de race een beetje spannend?quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
2 op reserve voor als er een paar ziek zijn
ow.. dat was een Ninja editquote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar kan je toch voor zorgen?quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit me nu te bedenken...
Stel dat ik later een kind krijg dat op jou lijkt![]()
Als je nicht 13 kinderen heeft dan woont ze waarschijnlijk gewoon bij mij in de straat in Schubbekutteveen.... heel normaal daarquote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze bestaan!
Deze (F1) race was een ware thriller vond ik. Zat op het puntje van de bank. Zeker de slotfase was echt waanzinnig.quote:
Ja dat... en waar betaal je dat van, want met zoveel kinderen kun je ook niet allebei werken...quote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, je zal er voor moeten koken en wassen
zuunig zijn, zegeltjes sparen, ouwe kranten ophalen.. ik danquote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat... en waar betaal je dat van, want met zoveel kinderen kun je ook niet allebei werken...
Ik vraag het me in S'veen ook altijd af hoor, waar die mensen het met 5 tot 8 kinderen van doen, en dat op 1 inkomen, en ik heb niet de illusie dat dat ene inkomen 3 keer modaal is.
Toen ik nog in Aduard woonde was er ook een gezin met 8 kinderen en de 9e op komst. Ze waren beide werkeloos maar konden rondkomen van bijstand van de kerk en de kinderbijslag. Daarnaast hadden ze ook nog een koopwoning. Tja, vond het altijd bedenkelijk. Moet wel zeggen dat deze situatie een jaar of 13 geleden was. Misschien was de kinderbijslag toen vele malen hoger.quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat... en waar betaal je dat van, want met zoveel kinderen kun je ook niet allebei werken...
Ik vraag het me in S'veen ook altijd af hoor, waar die mensen het met 5 tot 8 kinderen van doen, en dat op 1 inkomen, en ik heb niet de illusie dat dat ene inkomen 3 keer modaal is.
Mijn Pa werkte 4 nachten per week ''over'' dat mocht zeker nog in die tijd en dan kreeg hij zijnquote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Toen ik nog in Aduard woonde was er ook een gezin met 8 kinderen en de 9e op komst. Ze waren beide werkeloos maar konden rondkomen van bijstand van de kerk en de kinderbijslag. Daarnaast hadden ze ook nog een koopwoning. Tja, vond het altijd bedenkelijk. Moet wel zeggen dat deze situatie een jaar of 13 geleden was. Misschien was de kinderbijslag toen vele malen hoger.
Ik volg het al een tijdje niet meer, toch maar eens de samenvatting kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze (F1) race was een ware thriller vond ik. Zat op het puntje van de bank. Zeker de slotfase was echt waanzinnig.
Ze woont net buiten Rhenen in een kast van een huis, zou zomaar bij jou in de buurt kunnen zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je nicht 13 kinderen heeft dan woont ze waarschijnlijk gewoon bij mij in de straat in Schubbekutteveen.... heel normaal daar
Wel de regio, en bible belt, maar nog wel een eindje er vandaan.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze woont net buiten Rhenen in een kast van een huis, zou zomaar bij jou in de buurt kunnen zijn.
Zij werkt inderdaad niet, haar man heeft een eigen bedrijf en doet het best goed, maar dan nog, 13 kinderen! Dat kost toch handen vol klauwen!quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was er destijds nog geen beperking tot KB voor slechts 3 kinderen... hoewel ik ook niet weet of dat nu al doorgevoerd is of alleen nog een plan.quote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Toen ik nog in Aduard woonde was er ook een gezin met 8 kinderen en de 9e op komst. Ze waren beide werkeloos maar konden rondkomen van bijstand van de kerk en de kinderbijslag. Daarnaast hadden ze ook nog een koopwoning. Tja, vond het altijd bedenkelijk. Moet wel zeggen dat deze situatie een jaar of 13 geleden was. Misschien was de kinderbijslag toen vele malen hoger.
Ik zie ze bij mij in het dorp ook die echt gewoon een simpele baan hebben, maar wel een riante koopwoning, moeder de vrouw thuis en 5 kinderen die er altijd piekfijn uitzien.quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij werkt inderdaad niet, haar man heeft een eigen bedrijf en doet het best goed, maar dan nog, 13 kinderen! Dat kost toch handen vol klauwen!
Maar misschien schuift de kerk wel bij, dat zou zomaar kunnen, want toen mijn andere nicht huwelijksproblemen had mocht ze op kosten van de kerk 14 dagen naar Hawai om aan hun huwelijk te werken.
Wel iets hoger denk ik, maar dat zal niet zoveel gescheeld hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hefvunquote:
Nou bij ons kwam de kerk alleen maar geld halen met hun klotecollecte zakkies,quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij werkt inderdaad niet, haar man heeft een eigen bedrijf en doet het best goed, maar dan nog, 13 kinderen! Dat kost toch handen vol klauwen!
Maar misschien schuift de kerk wel bij, dat zou zomaar kunnen, want toen mijn andere nicht huwelijksproblemen had mocht ze op kosten van de kerk 14 dagen naar Hawai om aan hun huwelijk te werken.
Zeker was absoluut de moeite om vroeg voor uit bed te komenquote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze (F1) race was een ware thriller vond ik. Zat op het puntje van de bank. Zeker de slotfase was echt waanzinnig.
Ik ben er wel hoor, maar ik was niet hierquote:Op maandag 16 april 2012 00:37 schreef Mickeys het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk stil. Meestal kleppen jullie midden in de nacht nog wel als ik lig te slapen. Kan ik een keertje niet slapen, zijn jullie er niet![]()
Hahaha, maar ik ben normaliter ook zo'n bejaardequote:Op maandag 16 april 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, maar ik was niet hier![]()
die bejaarden legge allemaal al voor pampus joh
ik was effe aan het zappen...quote:Op maandag 16 april 2012 00:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, maar ik ben normaliter ook zo'n bejaarde
ah... ik al te laat, welterusten !quote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef Mickeys het volgende:
Maar goed, nieuwe poging wagen om te gaan snoezelen... bis morgen
quote:Op maandag 16 april 2012 00:46 schreef Mickeys het volgende:
Maar goed, nieuwe poging wagen om te gaan snoezelen... bis morgen
Ansichtkaarten, wegenkaarten, speelkaarten, concertkaarten? U roept, wij draaienquote:
Voor mijn biologische klok is het al avond, maar ja, dan val ik zo uit de toonquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:45 schreef Lienekien het volgende:
Nou, dat was vooral woest schoonmaken vandaag. Was wel weer een keer nodig. Als de aanstaande dadelijk de badkamer betreedt, moet het wel opvallen.
De andere (ik heb het niet goed kunnen volgen) zijn nog wel in de race?quote:Op maandag 16 april 2012 19:39 schreef Verbal het volgende:
Beslissing genomen. Het wordt NIET het goedkopere appartement.
Morgen de makelaar op de hoogte stellen.
V.
Het is een KOPERSmarkt dus stel je eisen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Verbal het volgende:
Eentje. Maar die moet eerst goedkoper worden.
V.
Je kan natuurlijk proberen daar zelf invloed op uit te oefenenquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Verbal het volgende:
Eentje. Maar die moet eerst goedkoper worden.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |