Steekproef op die site in dat prijssegment laat zien dat alle 15 huizen die ik bekeek met een historie van een paar jaar (en tussentijds wel verkocht of iig niet te koop geweest) nu 10 tot 20K minder vraagprijs hebben. Uitgerekend deze niet (wij willen weer iets).quote:Op woensdag 4 april 2012 20:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Interessant... dat zijn vraagprijzen, neem ik aan. Grappig dat ze de vraagprijs in de slechte tijd 10 hoger maken dan in de goede tijd.
V.
Omdat we in 40+ zittenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind die gele achtergrond zo vies. En waarom geen leuke, jonge, knappe vent
Maar je hebt een obsessie voor 80 plussers?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja als je het zo bekijkt zijn wij nog ''piep''
NEEN !quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar je hebt een obsessie voor 80 plussers?
Zeker, de vergrijzing heeft het straatbeeld niet opgefleurdquote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NEEN !![]()
maar als ik per ongeluk de 80+ zou halen zou ik wel graag zoiets zijn, i,p,v, zo'n ouwe zeur,
dan wel
Ja maar je hoef er ook niet meteen mee te swoeselen ensooquote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie toch liever een jonge vent dan een ouwe hoor
Dat is nu niet echt mijn typequote:
Maar sommige hebben ook wel terecht iets te klagenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeker, de vergrijzing heeft het straatbeeld niet opgefleurd
Die oudjes mogen best wat vrolijker zijn, ik word een beetje moe van dat geklaag
Zou je in die buurt niet veel liever gewoon in een huis zitten? En het is de straat aan de achterkant van die flats.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:27 schreef Verbal het volgende:
Aangezien huizen nog immer in de TT voorkomen, voor de nieuwsgierigen:
http://www.funda.nl/koop/(...)7272537-bosdrift-218
Wij vinden het een erg leuk appartement, maar niet in de buurt van de vraagprijs waard. Ga wel snel Hypothekeren om eens te kijken óf ik überhaupt een hypotheek kan krijgen
V.
Noem eens een voorbeeld, dan kan hij in de volgende OP kunnen ze daar vast rekening meequote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie toch liever een jonge vent dan een ouwe hoor
Oh dat laatste klopt zeker, ik ken mannen die jonger zijn dan ik en dat zijn me toch ouwe lullen inderdaad. Omgekeerd is veel leukerquote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar je hoef er ook niet meteen mee te swoeselen ensoogewoon vind ik leuk als
oudere mensen nog zo positief en fief zijn fit zijn, sommige jongere kerels zijn als ouwe zakken
Heb je een ochtenhumeur?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat laatste klopt zeker, ik ken mannen die jonger zijn dan ik en dat zijn me toch ouwe lullen inderdaad. Omgekeerd is veel leuker
Niet dat ik zo een vrolijke Frans ben, dat niet
En een middaghumeur en een avondhumeurquote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je een ochtenhumeur?
die tatoe'squote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
En een middaghumeur en een avondhumeur
Deze haal ik uit een EK 2012 topic![]()
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Karina het volgende:
Maar ik was eigenlijk op weg naar bedTrusten voor straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |