quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, dan kan hij in de volgende OP kunnen ze daar vast rekening mee
houden enzo...
Wat vindt jij nou een leuke jonge kerel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus hier gewoon verder![]()
Ow...... wat zal dat jong vroeger gepest zijn op schoolquote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
Waarom moeten die voetballers tegenwoordig toch helemaal onder de tattoo's zitten?
Ik weet dat het een volkssport is, en dat de kans kleiner is dat Pieter-Frederik ooit voetballer wordt dan dat Donny ooit bij Ajax speelt maar toch...
OMG, ik zoek net voor de zomaar even een Ajax juniorenteam op, en de C1 is een mengelmoes van Hockeynamen als Melle, Florian, Teun en Philippe, met alst tegenhangers Donny, Vince, Noussair enz.... met als toppunt Prince... achternaam: Bernard![]()
Oh dear, en in de B1 een Queensy
Dat wordt wat als die straks allebei de selectie halen; Prince Bernard speelt de bal naar Queensy![]()
Kan me niet zoveel schelen, eigenlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe even vrij paranoia, maar wat als de verkopers googelen op hun huis en dit topic vinden?
Wij hebben sowieso niet het gevoel dat er heel veel vanaf te praten is. Niet om het een of ander hoor, maar er staan diverse appartementen te koop in die rij, en deze is én mooi, en zo'n beetje de goedkoopste. Expres gedaan omdat ze snel willen dealen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:25 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het als verkoper ook graag ontdekken, vooral als blijkt dat de kijkers van die ochtend toch wel heel geïnteresseerd zijn.... dan hou ik m'n poot toch lekker stijf met de onderhandelingen en sleep er op die manier net die paar duizend euro meer uit dan ik als minimumprijs in gedachten had.
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef golfer het volgende:
En we weten waar je huis woont en wie je moeder is.
Nog even voor de helderheid, het ging mij puur om je onderhandelingspositie mocht de verkopend makelaar lezen dat dhr. V het allemaal prima kan betalen.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Verbal het volgende:
Heb trouwens net gegoogled op het adres en op de eerste 10 pagina's nog geen FOK! gezien.
Maar ik heb het inmiddels losgelaten... ik zit 12,5 jaar op FOK!, heb hier inmiddels een paar véél persoonlijker dingen gedumpt (waar ik soms spijt van kreeg), ik heb al een stalkeractie gehad, als ik ooit nog echt belangrijk wordt, is zo op te duikelen dat ik ooit ben misbruikt, allerlei vaag-ondeugende belevenissen van een niet-bestaande lesbo heb gepost op FOK! en flamewars heb gevoerd waar de honden geen brood van lusten. Ik maak me er allemaal niet druk meer om
Dan is het posten van een huis waar je enthousiast over bent niet iets waar ik mij druk over ga maken.
V.
Weet ik. Maar het boeit mij dus niet wat iemand over mij of mijn mening waar dan ook over vindt. Ook als het een makelaar betreft en mijn portemonnee. Wat ik bedoel is dat ik de kans minder dan nihil acht en als ik me over al dat andere niet druk maak, dan al helemaal daar niet overquote:Op woensdag 11 april 2012 17:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog even voor de helderheid, het ging mij puur om je onderhandelingspositie mocht de verkopend makelaar lezen dat dhr. V het allemaal prima kan betalen.
Heeft verder niets te maken met je verleden op FOK.
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen
De SC hier heeft volgens mij een beetje zijn ups en downs.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:01 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen
De SC hier heeft volgens mij een beetje zijn ups en downs.
quote:Op donderdag 12 april 2012 11:34 schreef Verbal het volgende:
Nog even over huizen en dan hou ik mijn bek erover.
Vanochtend geprobeerd een hypotheekgesprek te krijgen bij mijn bank, de Rabobank.
"Ja sorry mijnheer, maar het is nogal druk. Ik kan een gesprek voor u inplannen in juli." (met een L).![]()
V.
"Mijnheer, omdat wij een coöperatie zijn, zult u toch in Hilversum moeten zijn, en daar is pas in juli plek".quote:Op donderdag 12 april 2012 11:36 schreef Aleandra het volgende:
Juli????
Nee das vast een geintje !!
Zelfs geen voorstel voor een gesprekje in een ander filiaal?
Zoiets.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Karina het volgende:
Wat zei je? Jullie willen zeker niets verkopen?
Dat is het nadeel van de Rabobankquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Mijnheer, omdat wij een coöperatie zijn, zult u toch in Hilversum moeten zijn, en daar is pas in juli plek".
Ik vind het Kafkaësk.
V.
Daar moet je nog mee uitkijken ook want anders krijg je repliek dat jij iets van hen nodig hebt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Karina het volgende:
Wat zei je? Jullie willen zeker niets verkopen?
Ik lees het iig graag. Je kunt toch wel her en der oppikken dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:41 schreef Verbal het volgende:
Maar nu over naar andere, leukere dingen.
V.
OMG wat een prutsers, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat bij mijn Rabobank zou gebeuren...quote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Mijnheer, omdat wij een coöperatie zijn, zult u toch in Hilversum moeten zijn, en daar is pas in juli plek".
Ik vind het Kafkaësk.
V.
Absoluut, leuke reclame trouwensquote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie drukken?
Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Nee, dat viel mij ook op.... ik zou niet blijven staan terwijl er geschoten werd.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:59 schreef Aleandra het volgende:
En of ik zou drukken. Ben een vrouw, dus nieuwsgierig.
Zou alleen niet midden op het plein blijven staan. Zeker niet als de 'kogels' me om mijn oren vlogen![]()
En V. Succes met het verdere afspraken.
Ik ga ook weer een nieuwe poging wagen om van mijn (strijk)berg een heuveltje te maken.
Tot laters allemaal.
Zou wel een toffe procedure zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:04 schreef Aleandra het volgende:
Oh staal, als je dat clipje leuk vindt zou je ook eens naar dit clipje moeten kijken
Ook prachtig!!
Nee, ik zou gewoon doorlopen. Waarschijnlijk zou die hele knop me niet eens opvallen, ik loop altijd te rennenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie drukken?
Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Nee heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Staal het volgende:
Vind je het echt heel handig om zo'n tirade te houden tegen iemand die hier niet eens post?
Optie is meestal bindend onder voorwaarde van financiering rond kunnen krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Verbal het volgende:
Poep... makelaar sms't me dat hij over een uur weer een bezichtiging heeft in het appartement...
Moet nu overwegen of we al of geen optie nemen... Iemand ervaring mee? Is dat verplichtend?
V.
Bronquote:Optie
Voordat je definitief besluit om een huis te kopen, heb je tijd nodig om het één en ander te regelen. Informeer daarom naar de mogelijkheid om een optie op het huis te nemen. Je krijgt dan gedurende enkele dagen het "recht van koop". In die periode mag het huis niet aan een ander worden verkocht. Een optie verplicht je niet tot de aankoop en heeft verder geen financiële consequenties. Binnen deze tijd kan je beslissen of je met dit huis verder wilt.
Tweede optie
Heeft iemand anders al een optie op het huis dat jij op het oog hebt? Meestal is het mogelijk om een tweede optie te nemen. Haakt de eerste potentiële koper af, dan ben jij de eerstvolgende die met de verkopende partij kan gaan onderhandelen.
Overspannen woningmarkt
Overtreft de vraag naar een bepaald type huis het aanbod, probeer dan direct een optie te nemen op het huis van je gading. Vaak is dat de enige manier om de aankoop van een huis te overwegen, omdat het anders al aan een ander is verkocht. Overigens is de verkoper niet verplicht om een optie te verlenen. Zijn er veel gegadigden voor een woning, dan is het vaak niet mogelijk om een optie te nemen.
Heb jezelf al gekeken op internet? Ik weet het uit ervaring, maar omdat dat alweer van een jaar geleden is ging ik op zoek naar bevestiging en dan kom ik elke keer weer tegen dat een optie op een koophuis kosteloos en vrijblijvend is.quote:
Nee ik zou afwachten tot iemand anders drukt.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:57 schreef Staal het volgende:
Zouden jullie drukken?
TOPIC VD DAG: Mysterieuze knop 'voor meer drama' zet plein op stelten
Niet verplichtend. Wij hebben ook eens een optie op een huis genomen en de volgende dag afgezegd omdat ik na goed nadenken toch geen huis wilde met de tuin op het noordenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:05 schreef Verbal het volgende:
Poep... makelaar sms't me dat hij over een uur weer een bezichtiging heeft in het appartement...
Moet nu overwegen of we al of geen optie nemen... Iemand ervaring mee? Is dat verplichtend?
V.
IWaarom? Misschien vinden die andere mensen het te klein of ze vinden toch het badkamer niet mooi, weet jij veelquote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef Verbal het volgende:
Ik besloot een optie met hem te bespreken en toen begon hij toch te drukken over morgen om de tafel en zaken op papier zetten en trajecten afpalen en zo...
Toen heb ik hem (naar waarheid) verteld dat ik heel druk op mijn werk zit en morgen ook en dat dat allemaal wel ineens heel snel ging en dat ik wel ruimte moet hebben om mijn hoofd eromheen te krijgen en dat ik het dan toch maar gok en eerst de Hypotheker wil afwachten.
Ik ga me niet in een halfuur telefonisch al of niet laten vastleggen.
Dus die zijn we kwijt, maar da's dan jammer.
V.
Hoezo het is toch nog niet verkocht? Laat je niet gek makenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:43 schreef Verbal het volgende:
Ik besloot een optie met hem te bespreken en toen begon hij toch te drukken over morgen om de tafel en zaken op papier zetten en trajecten afpalen en zo...
Toen heb ik hem (naar waarheid) verteld dat ik heel druk op mijn werk zit en morgen ook en dat dat allemaal wel ineens heel snel ging en dat ik wel ruimte moet hebben om mijn hoofd eromheen te krijgen en dat ik het dan toch maar gok en eerst de Hypotheker wil afwachten.
Ik ga me niet in een halfuur telefonisch al of niet laten vastleggen.
Dus die zijn we kwijt, maar da's dan jammer.
V.
Belachelijk!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Verbal het volgende:
Hij bevestigde overigens dat de Rabobank ook een andere klant van hem een afspraak pas in juli aanbood.
V.
Scandaleuxquote:Op donderdag 12 april 2012 16:44 schreef Verbal het volgende:
Hij bevestigde overigens dat de Rabobank ook een andere klant van hem een afspraak pas in juli aanbood.
V.
En dat dus. Makelaars die je onder druk willen zetten om te kopen hebben andere belangen dan die van jou.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo het is toch nog niet verkocht? Laat je niet gek maken
Nee, dat was ook de gedachte achter het rust nemen om eerst de Hypotheker te spreken.quote:
Dan moeten ze sowieso nog een keer terug met die zoon, tenminste dat lijkt me wel, dus doe jij maar gewoon je dingquote:Op donderdag 12 april 2012 16:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat was ook de gedachte achter het rust nemen om eerst de Hypotheker te spreken.
Maar volgens de makelaar, die ik ondanks deze druk wel als goed inschat, zei dat nu een echtpaar kwam kijken naar een appartement voor hun zoon.
tsja...
V.
Wat zei je daar over Yvonne met betrekking tot haar drank en drugs gebruik?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zei je daar over Yvonne met betrekking tot haar drank en drugs gebruik?![]()
*beet* Altijd wel een mod die achter de edit gaat kijken.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*beet* Altijd wel een mod die achter de edit gaat kijken.
quote:
edit voor Karina.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]Heb ik heul niet gedaan, maar ik weet dat Fann dat niet zou zeggen
[..]
Dus jij kan niet zien wat er eerst stond? Behalve dan als er edit bij staat? Dus je kan ninja-edit-en?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er een edit was geweest, kan jij dat zelfs zien (dat er überhaupt eentje was bedoel ik).
Fann moest gewoon even wat kwijt, even nagedacht daarover en toen de boel verwijderd.quote:
Herkenbaar...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:20 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Fann moest gewoon even wat kwijt, even nagedacht daarover en toen de boel verwijderd.
Dat ik vandaag naar de manicure zou gaanquote:
Dat eerste weet ik niet eigenlijk, want als er geen edit bij staat, dan weet ik natuurlijk OOK Niet dat er ge-edit isquote:Op donderdag 12 april 2012 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus jij kan niet zien wat er eerst stond? Behalve dan als er edit bij staat? Dus je kan ninja-edit-en?
Wat jij probeert te zeggen is dat je losse handjes had, met een schop naquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat ik vandaag naar de manicure zou gaan![]()
ik heb er gelijk maar de pedicure behandeling erachteraan gegooit,
knap je lekker van op![]()
Dat is wel een héle vrije interpretatiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat jij probeert te zeggen is dat je losse handjes had, met een schop na
Het was maar een garpje Fannekequote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel een héle vrije interpretatienee hoor zo cryptisch was het niet
![]()
Ik ben gewoon ECHT letterlijk bij de manicure en de pedicure geweest, was trouwens
één en dezelfde persoon dus da's dan wel weer handig![]()
Ik bijt nagels en ik doe mijn best om dat af te leren en nu zien ze er ''ietsje'' netter uit
dan voor de behandeling.
Ik had handjes als een bootwerker![]()
afgekloven tot aan het bod![]()
en nu zijn ze weer enigzins toonbaar seg maar...
en nog gelakt ook, wel met blanke nagelllak, maar als ik nu ga bijten dan smaakt het vies
enzo, dus misschien helpt dat, en de voetjes waren een bonus, gewoon omdat het kan
Ik had ook een heftig dagje vandaag.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik even een wegrekkertje krijg van een uur of 2 trouwens![]()
zal de leeftijd wel zijn, ik had tenlotte een drukke dag...
Bijna. En jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |