Maar het is een carriere en dat is nu net wat tegen haar werd gebruikt in het vorige topic.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:35 schreef Muis006 het volgende:
En anders bouw je een carriere op met het maken van overduidelijk kwalitatief teleurstellende films. Dat doen er wel meer
Snap ook niet zo dat bepaalde mensen die zo negatief zijn over haar wel blijven terugkeren in dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar het is een carriere en dat is nu net wat tegen haar werd gebruikt in het vorige topic.
Begrijp niet zo goed wat ze nu precies doet waarom ze zo gehaat wordt. Ze doet geen flikker, ze kan niks en toch wordt ze zo gehaat. Da's best knap als je geen hol doet of kan.
Zal ik het dan maar toegeven: Ik ben wél jaloers op Wesley. Een glansrijke carrière, een mooie en óók nog eens succesvolle vrouw en heel veel geld. Wat wil je eigenlijk nog meer?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar het is een carriere en dat is nu net wat tegen haar werd gebruikt in het vorige topic.
Begrijp niet zo goed wat ze nu precies doet waarom ze zo gehaat wordt. Ze doet geen flikker, ze kan niks en toch wordt ze zo gehaat. Da's best knap als je geen hol doet of kan.
Er was toch niets fout aan New Yo in the block?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef Cynix ® het volgende:
TT maar even door de spellingschecker gehaald.
En nummertje -1. Nu graag weer on topic. Laten we Yo weer gewoon uitlachen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er was toch niets fout aan New Yo in the block?Alleen in moest on zijn.
Waarschijnlijk is die haat gebaseerd op het feit dat ze er toch zo succesvol mee is, waar de haters met al hun talenten vastzitten in hun tussenwoning met over-the-top-hypotheek in de randstad.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Vooralsnog is het een langere lijst dan die van de zeikerds in dit topic, en kan ze er al jaren prima van rondkomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Als je op Yo d'r imdb kijkt zie je datze alleen maar in bagger bnn series bijrolletjes heeft gespeeld waarin ze speelt alsof ze geneukt wordt
Ah, fijn om te weten!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zou Yo staand penetreren.
Wes kan dit want Yo is groter dan Wes.
Dikkedaniel kan nog lang blijven dromen..quote:
Jij bent vast familie van 100%tukkerquote:
zou hetquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij bent vast familie van 100%tukker
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-mark-wahlberg.htmlquote:Wesley Sneijder niet jaloers op Mark Wahlberg
Laatste update: 11 april 2012 20:25 info
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau zegt dat haar man Wesley Sneijder niet jaloers is op haar filmliefje Mark Wahlberg. .
"Hij is zelfverzekerd en weet dat ik alleen maar van hem houd", zegt de actrice tegen RTL Boulevard. Yolanthe speelt in de film Pain and Gain de vriendin van Wahlberg
Volgens de 27-jarige actrice is Sneijder alleen maar blij voor haar. "Wesley is heel erg trots en hij gunt het me."
Yolanthe mag niet te veel uit de school klappen over de liefdesscènes met Wahlberg, wel licht ze een klein tipje van de sluier op. "Ik heb een paar leuke scènes."
Armageddon
Pain and Gain wordt geregisseerd door Michael Bay, die eerder verantwoordelijk was voor onder meer de Transformers-films en Armageddon.
De actrice is in de film te zien naast Dwayne 'The Rock' Johnson, Ed Harris, Rob Corddry en Tony Shalhoub. De film moet volgend jaar op het witte doek verschijnen.
ze lacht gewoon!quote:
Idd! Geen Peace vingers, geen getuite lipjes, gewoon eens een keer leukquote:
Oh god dat ga ik nu de hele dag in mijn hoofd hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef Copycat het volgende:
Hij blijft Marky Mark voor me ...
Yeah ... You feel it, baby?
quote:Yeah ... You feel it, baby?
Ze ziet er dun uit of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Having a great time on set with @mark_wahlberg , He's such a gentleman! Love from us!!
Hij speelt een bodybuilder, naast hem ziet iedereen er dun uit, maar Yo lijkt zo een wandelende tak.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ze ziet er dun uit of lijkt dat maar zo?
Mark is leuk!
Ja, dat zou wat zijn zeg, als het anders wasquote:Op woensdag 11 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Onder het mom, misschien leuk voor later...
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-mark-wahlberg.html
en heeft ook veel geregisseerd toch? Ook daarin doet hij het erg goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef popolon het volgende:
Mark W.
Behoorlijk messed up jeugd gehad maar toch de boel op de rails gekregen, en hoe. Prima acteur ook.
bootyliciousquote:
Goed lijf, gezicht wordt steeds enger.quote:
Ah joh, ze heeft toch een bijrol of niet soms?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Toch vind ik dat zij niet kan acteren, zeker niet naast iemand die bijna de beste acteur vd wereld is.Maar ik zal de film zien en mijn oordeel bekijken.
Vond je Marky Mark niet goed acteren in z'n muziekclips dan?quote:
Ik vind Steven Seagal gewoon veel beter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef pberends het volgende:
Vond je Marky Mark niet goed acteren in z'n muziekclips dan?
Oke oke. Dat is waar.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Steven Seagal gewoon veel beter.
Steven Deagal is gewoon een klasse op zichquote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Steven Seagal gewoon veel beter.
In onderbroek en BH noem ik niet uit de kleren gaan, laat staan naakt, en een bikini bedekt evenveel en daar loopt ze ook in voor de camera als het zo uitkomt...dus wat was de nieuwswaarde van deze hele uitspraak eigenlijk???quote:“Als het script goed is en de regisseur en ik hebben vertrouwen in het verhaal dan maakt het me niet uit", onthult Yolanthe aan Novum Nieuws. "Ik ben wie ik ben, en als ik in mijn onderbroek en bh moet staan, omdat dat in de film het mooiste is, dan doe ik dat.
Het irriteert mij dat iemand uitspraken doet dat ze 'zelfs' wel in ondergoed gaat staan in een film als het verhaal goed is, terwijl ze hiervoor in strings ed al heeft rondgesprongen voor de camera zonder te piepen toen ze nog onbekend was en een carriere wilde maken. Dat mag jij best neuzelen vinden.quote:
Welkom in SHO waar geneuzel een way of life is.quote:
idd geneuzel om zoiets te roepen terwijl we alles al gezien hebben van haarquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het irriteert mij dat iemand uitspraken doet dat ze 'zelfs' wel in ondergoed gaat staan in een film als het verhaal goed is, terwijl ze hiervoor in strings ed al heeft rondgesprongen voor de camera zonder te piepen toen ze nog onbekend was en een carriere wilde maken. Dat mag jij best neuzelen vinden.
Ter illustratie dan veel van haar tweets en twitpics. De meesten kwamen hier al voorbijquote:Als voetbalvrouw, tv-diva, actrice en sexy stiefmoeder leidt Yolanthe Sneijder Cabau een jetsetleven vanuit haar penthouse in Milaan. Gelukkig houdt Yo als haar fans via Twitter per uur op de hoogte van haar boeiende bestaan. Zo weten we dat Yo graag kusjes geeft, vaak erg moe is, gromt en zelf inkoopt bij de buurtsuper!
Yo's lifestyle
Yo en Wes bewonen een door interieurgoeroe Eric Kuster opgepimpt penthouse in Milaan, om de hoek van de Duomo (cultureel) en de flagship sotre van Armani (handig). De muren hangen vol met foto's van Yo en Wes, plus familie en vrienden. Ook staat er een dure leren bank, waarop Ivo Niehe gezeten heeft. In de van alle gemakken voorziene keuken is Yo vaak te vinden; ze doet zelfs haar eigen boodschappen. En als ze het even niet meer weet, vraagt ze via Twitter wie nog een lekker recept voor haar heeft - in de buurtsuper koopt Yo dan alle ingrediënten. Het liefst kookt ze voor Wes. Die wrijft zich op de dagelijkse training in zijn knuistjes als hij denkt aan zijn favoriete lunch: pasta met tonijn, maïs, tomaten, augurken, uien, knoflook en sla. Ook spaghetti met zalm en roomsaus is een culinaire hit van Yo.
Soms is er na de lunch nog wat tijd over voor een potje tafeltennis - in hun hal staat de pingpongtafel altijd gebruiksklaar. Yo haat het als ze verliest. Helaas is dat meestal het geval. Wat ze ook bijzonder grappig vinden, is met z'n tweeen meezingen met liedjes op de radio. Dat ontaardt doorgaans in melige toestanden. Wat verder bijna niemand weet, is dat Yo een goed conatct heeft met de ex-vrouw van Wes, Ramona. Ze zitten soms wel een uur aan de telefoon en kletsen over van alles en nog wat. Yo vindt Ra dan net een vriendin. Haar 5-jarige stiefzoon Jessey verwent ze schandalig. Het leukst vindt het kereltje (dat al bijna net zo groot is als zijn vader) als hij met Yo koekjes mag bakken. Die bieden ze dan met het nodige ceremonieel aan papa aan, als hij afgemat thuiskomt van een lange trainingsmiddag.
Overigens is Yo zelf redelijk snel moe. Op haar laatste kracht dan ze dan nog maar net twitteren dat ze eíndelijk in bed ligt. Ook bij fotoshoots slaat de vermoeidheid vaak genadeloos toe. Het make-up opbrengen en de hete föhn zijn dan even teveel.
Gelukkig kan Yo tijdens de vakanties uitrusten van haar intensieve glamourbestaan. Wes regelt dat graag: hij bepaalt waar ze heengaan, met wie en hoelang. Yo vindt het allang prima. Ze kent haar plek: thuis zorgt zij voor chocola en bloemen op tafel.
Overigens kán Yo chagrijnig zijn. Voorals als het drukke verkeer in Milaan weer eens tegenzit, toont ze haar tanden aan haar fans. Grrr, gromt ze dan vervaarlijk op Twitter, evenals in andere voorkomende gevallen. Het zit Yo echt niet altijd alleen maar mee.
Yo's huwelijk
Yo en Wes staan bekend om hun romantische huwelijksleven. Er gaat geen moment voorbij dat ze níet aan elkaar denken. Daarbij bellen ze elkaar twintig keer per dag (gemiddeld). De telefoonrekening loopt daardoor flink op, maar met het inkomen van ruim één miljoen euro per maand dat Wes verdient bij Inter Milan, kan dat er best af.
Als Yo en Wes op 17 januari 2012 exact anderhalf jaar getrouwd zijn (wat in de overspelige voetbalwereld een kennelijke mijlpaal is),gebeurt er iets opmerkelijks: zonder het van elkaar te weten, kopen ze voor elkaar praktisch dezelfde bos rode rozen (die van Wes was iets duurder). Yo zet er meteen een foto van op Twitter.
Hoewel de buitenwereld verwacht dat Yo en Wes elke avond andere bloemetjes buitenzitten, is dat beeld niet juist. Integendeel: Yo twittert vaak dat ze lekker met Wes op de bank zit om een dvd'tje te kijken.Ook de familie is van harte welkom in hun Milanese residentie. Geregeld wordt er een zus van Yo ingevlogen en ook Wes' voetbalbroer Rodney komt graag langs. Yo heeft een speciale band met hem. Toen hij volgens familietraditie een stuk lichaamsgraffiti liet aanbrengen, ging Yo gezellig mee naar de tattoshop. Zelfs voor wildvreemden is er plek in haar hart: op Twitter doneert ze haar 96.073 volgers (stand per 2/3/12) continu kusjes, in alle talen. Yo is er voor iedereen!
Yo's carriére
Yo mag dan wel voorrang verlenen aan de glanzende voetbalcarriére van Wes, dat betekent niet dat ze haar eigen talent laat verdorren. Ondanks een mooi contract bij de TROS wordt ons landje al snel te klein voor Yo - Hollywood lonkt! Zover is het echter nog niet, want Yo acteert éérst nog even mee in de BNN-telefilm Van God los. Dat betekent urenlang scripts lezen en instuderen. Best pittig, vindt Yo. Daar komen dan ook nog de talloze glossy's die in rijen van tien opgesteld staan om Yo op de cover te krijgen. Vooral de Linda vindt Yo leuk om voor te poseren, al twittert ze dat het weliswaar spannend maar tevens erg vermoeiend voor haar is. Wie zei daar dat Yo niet hard werkt? Gelukkig is er altijd nog wel tijd voor een tweet.
Mijn dochter doet een Yolanthe:quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom in SHO waar geneuzel een way of life is.
Awwwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn dochter doet een Yolanthe:
[ afbeelding ]
ik had helemaal niet in de gaten dat ik onder mijn originele account aan het posten ben, ik vond mijn posthistory al zo vreemdquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat had ik helemaal niet in de gaten.
Geweldigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Panorama van een paar weken oud en er staat een leuk artikel in, genaamd "Yolanthe Sneijder Cabau en haar bruisende Twitter-bestaan". Ik kan niet scannen, derhalve wil ik jullie het artikel niet onthouden. Komt ie (typo's voorbehouden):
[..]
Ter illustratie dan veel van haar tweets en twitpics. De meesten kwamen hier al voorbij
Oh is dat dat ene oude ding? Ik dacht dat er een nieuwe bij was gekomen, maar het is dat MJ gevalquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Die tattoo lijkt meer op Michael Jackson dan Yolanthe maar goed, het gaat om het gebaar he
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is dat dat ene oude ding? Ik dacht dat er een nieuwe bij was gekomen, maar het is dat MJ geval
"Het gaat om de gedachte, die telt".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Een hele mooie tattoo van Esmeralda van het kamp. Compleet met plakhaar.
Daar kun je toch niet oprecht blij mee zijn?
Maar dat proef je ook wel een beetje uit de woorden van Yo. Zij is niet euforisch volgens mij. En terecht!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Dat dacht Yo ook jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
ja en als je het doet ga je toch zeker naar een van de beste tatoeeerders en dan leg je wat geld neer zodat het ook lijkend is ipv van dit prutswerk van een of andere gradus van een woonwagenkampquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
Sowieso, een foto van je lief op je buik laten tatoeëren.
Ja maar, als de originele foto er ook zo uitziet dan maakt de tattooeerder er niks anders van, maar kiekt enkel naar het plaatjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en als je het doet ga je toch zeker naar een van de beste tatoeeerders en dan leg je wat geld neer zodat het ook lijkend is ipv van dit prutswerk van een of andere gradus van een woonwagenkamp![]()
Ik zou me kapot schamen als ik Wesley was
Arme Oma van Wesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....
Misschien hebben ze net voor de bruiloft maar wat zitten roepen over kinderen, ze wisten immers niet of Yo ergens aan de bak zou komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:13 schreef Elske6 het volgende:
En nu komt ineens haar carriere op de eerste plaats... ze weet echt niet wat ze wil.. ( of de hele dag bij Wes was het ook niet...)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Cynix ® het volgende:
Zo veel geld en toch zo gewoon simpel gebleven. Hulde!
Die foto's die erbij stonden vond ik echt vreselijk, zo overgestyleerd en overbewerkt. Al het menselijke was verwijderd, voor zover er bij haar uberhaupt nog wat van over is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
ja ik vind het gewoon 10x niks, zo zie je maar ook een goede smaak valt niet te kopen
Ze stond nog in de Grazia afgelopen week, kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....ze gaan zich eerst richten op hun carierre![]()
als ik tijd heb zal ik het straks even inscannen
Gewoon een groot kruis erover.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar nog van te maken valt als het huwelijk over is!
Weg laten lazeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar nog van te maken valt als het huwelijk over is!
Ja hup, lazer maar weg, je halve lijf, hij moet het immers toch van z'n benen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
Ik denk wel dat Wes of zijn vrienden daar over nagedacht hebben.
Coverenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
Dat kan je niet zomaar weggooien in de prullenbak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
ja het lachwekkendste was nog die rode lippestift over de lippen heen ipv op de lippen om een zogenaamd zwoele volle lippen te krijgen,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Die foto's die erbij stonden vond ik echt vreselijk, zo overgestyleerd en overbewerkt. Al het menselijke was verwijderd, voor zover er bij haar uberhaupt nog wat van over is.
Maar ik zal wel jaloers zijn.
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.quote:
Waarschijnlijk mascara die uitgelopen is en verder vind ik het een oerlelijke tattooquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.
Waarom doen mensen dat? Namen en dit soort gruwelijkheden op hun lijf te zetten.
Zit daar nou een traan ook onder haar oog, nee dat zal toch niet.
Kun je Tinypic wel zien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef static het volgende:
Kan iemand die foto ff ergens anders uploaden? Wordpress is geblokkeerd hier in China (net zoals blogs, YT, FB, Twitter, etc). Ben nu wel heel benieuwd.
Thanks.
quote:
Yes, thanks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Tinypic wel zien?
[ afbeelding ]
Is volgens mij geen traan, maar een druppel water.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.
Waarom doen mensen dat? Namen en dit soort gruwelijkheden op hun lijf te zetten.
Zit daar nou een traan ook onder haar oog, nee dat zal toch niet.
quote:
Het kost wel even tijd. Maar met een hoop geld kun je het prima weg laten halen tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan je niet zomaar weggooien in de prullenbak.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
Ze stond nog in de Grazia afgelopen week, kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....ze gaan zich eerst richten op hun carierre![]()
als ik tijd heb zal ik het straks even inscannen
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Tinypic wel zien?
[ afbeelding ]
Wes heeft zeker een foto gepakt waar ze naturel op stond zonder al die haarstukken en extensions, ja dan krijg je van dat plak haarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.
Dat haar is wel van haarzelf hoor, had ze op de middelbare school al. Dat is dan ook het enige wat ik echt supermooi aan haar vind, met haar lijf samen dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wes heeft zeker een foto gepakt waar ze naturel op stond zonder al die haarstukken en extensions, ja dan krijg je van dat plak haar
ze had altijd lang haar ja, maar met haar bruiloft zag je duidelijk dat er een stuk was aan geplakt en dat er extensions in zaten..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat haar is wel van haarzelf hoor, had ze op de middelbare school al. Dat is dan ook het enige wat ik echt supermooi aan haar vind, met haar lijf samen dan.
Tja, ze begon in een soap met een bosje schaamhaarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.
haha, maar zo was ze naturel...nu is het allemaal rechtgetrokken en en gestukadoord...zelfs haar haargrens is aangepast, alhoewel dat wel een verbetering is niemand wilt immers plukjes schaamhaar op je voorhoofdquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, ze begon in een soap met een bosje schaamhaar(ja sorry, ben geen fan van dat jaren '80 permanent
).
Dat stijle vind ik wel mooiZoals in Grazia.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
'Een bosje schaamhaar.' Wat leuk om te lezen voor de mensen die (net zoals Yolanthe) van nature een bos wilde krullen hebben.
om te beginnen , de ene krul is de andere niet he....quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
'Een bosje schaamhaar.' Wat leuk om te lezen voor de mensen die (net zoals Yolanthe) van nature een bos wilde krullen hebben.
En van mij had ze gewoon lekker in originele staat mogen blijven, inclusief het 'bosje schaamhaar' en de door velen aapachtig genoemde haargrens.
Bij die foto van de bruiloft zat haar haar wel prachtig..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze had altijd lang haar ja, maar met haar bruiloft zag je duidelijk dat er een stuk was aan geplakt en dat er extensions in zaten..
duidelijk verschil!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Vivi het volgende:
Dat reallife verhaal op de cover heb ik geschreven.
Tof! Maar kan de titel niet lezenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Vivi het volgende:
Dat reallife verhaal op de cover heb ik geschreven.
Nou idd, ik zou een moord doen voor zo'n bosje schaamhaarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
En van mij had ze gewoon lekker in originele staat mogen blijven, inclusief het 'bosje schaamhaar' en de door velen aapachtig genoemde haargrens.
wat is jouw site dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
@Tink "Deborah blies haar huwelijk af". Binnenkort op mijn site
Is echt geen bosje schaamhaar. Krullen kunnen veel en veel droger zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik zou een moord doen voor zo'n bosje schaamhaar
[ afbeelding ]
ik heb geen twitterquote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Vivi het volgende:
Via mijn twitterprofiel @VivienneTweet kunnen jullie 'm vinden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
Geen Fokkers weglokken hè?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Vivi het volgende:
Via mijn twitterprofiel @VivienneTweet kunnen jullie 'm vinden.
dat stuk heb ik gelezen, wat is ermee?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
quote:wo 09 mei 2012, 14:43
Ex Wesley gaf Yolanthe compliment
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau is nog steeds dolblij met het compliment dat ze vorig jaar kreeg van Ramona Streekstra, de ex-vrouw van Wesley.
"Vorig jaar zei Ramona dat ze heel blij is met mij als stiefmoeder voor haar zoontje", vertelt Yolanthe (27) in Beau Monde. "Een van de mooiste complimenten die ik ooit kreeg. Zo ontroerend."
Yolanthe vindt het heerlijk om voor het zesjarige zoontje van Wesley en Ramona te zorgen. "Jessey is het liefste jongetje van de wereld. Om de zoveel weken is hij bij ons."
Eerder onthulde de presentatrice dat het verlangen om zelf een kindje te krijgen steeds groter wordt. Ook de kleine Jessey heeft aangegeven dat hij een broertje of zusje wel ziet zitten.
Ze is nu een internationale actrice, dus nu kan ze eindelijk gaan broedenquote:
Zal ze wel voor of na het EK aan de bak moetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is nu een internationale actrice, dus nu kan ze eindelijk gaan broeden
quote:Moeder Sneijder rookte zich naar hartaanval door kritiek
BEWAAR
Door: redactie
11-5-12 - 13:30 bron: Nieuwe Revu
Wesley en Yolanthe.
Voetbalmoeder zijn, da's geen makkie. Weliswaar verdient zoonlief bakken met geld, vaak komt er ook negatieve aandacht bij kijken. En dat trekken moeders zich aan. Zo was de hartaanval van de moeder van Wesley Sneijder indirect te danken aan al het vervelende nieuws rondom het huwelijk van haar zoon met Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Diana Kuip
'Sneijder was ten tijde van zijn huwelijk met Yolanthe elke dag in het nieuws', citeert de Nieuwe Revu uit de mond van Diana Kuip, schrijfster van het boek Voetbalmoeders dat sinds vandaag in de winkel ligt. 'Zijn moeder ging van de stress steeds meer roken en uiteindelijk kreeg ze een hartaanval.'
Lijden
Volgens Kuip lijden de moeders behoorlijk onder de vele kritiek die de voetballers op televisie te verduren krijgen. 'De pers is natuurlijk vrij hard geworden de laatste tien jaar. Het gaat om entertainment, sensatie, en is meer gericht op de persoon. Die moeders lijden daar echt onder.'
VI-tv
Voetbal International, het RTL 7-borrelprogramma, kijken is er niet bij voor velen. 'Een deel kijkt niet uit zelfbescherming. Maar de moeder van Erwin en Ronald Koeman kijkt wél, ondanks dat ze er niet tegen kan. Ze vertelde me dat ze weleens de neiging heeft in de pen te klimmen om een boze brief te schrijven naar Johan Derksen. Dat gevoel hebben meer moeders.'
Ideale schoonzoon
'Sommigen blijven ervan verschoond', zegt de 32-jarige schrijfster. 'Die hebben een ideale zoon, zoals Edwin van der Sar, met wie het altijd goed gaat. Dan heb je geluk en blijft je een hoop bespaard.'
Eerste vanavond alquote:Gasten dit seizoen:
Woensdag 16 mei 21.20 uur: Paris Hilton en DJ Afrojack
Woensdag 23 mei 21.20 uur: Dirk Kuyt en Yes-R
Woensdag 30 mei 21.20 uur: Donatella Versace en Yolanda Foster
Woensdag 6 juni 21.20 uur: Nigel & Winona de Jong en Charlotte Heitinga
Ik had ook het idee dat ze weer iets aan haar tanden had laten doen. Ze leken weer groterquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de herhaling van Boulevard, ik zou bijna zeggen dat Yo weer iets heeft laten doen, maar het zal de harde make-up en strakke haar wel zijn...
Enig, allemaal mensen die me geen hol interesseren, meteen kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de liefhebbers van Yolanthe (op 3):
[..]
Eerste vanavond al
Ik vond haar gezicht om de een of andere reden erg plastic overkomen. Of ze heeft een nieuwe foundation, maar voornamelijk het gebied bij de ogen en rondom de mond leek zo strak. Maar make-up kan van alles doen, dus wie weet is het alleen datquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat ze weer iets aan haar tanden had laten doen. Ze leken weer groter![]()
Misschien bevallen de opgespoten lippen niet en wil ze dat effect bereiken door die verandering aan haar tanden. Zo zonde, zo'n mooie meid
Precies dat viel me ook op laatst op tv met dat programma van haar. Er klopte ook iets niet met die bek van haar, net alsof er iets met haar tanden gebeurd was. Afijn, ze wordt er niet knapper op vind ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar gezicht om de een of andere reden erg plastic overkomen. Of ze heeft een nieuwe foundation, maar voornamelijk het gebied bij de ogen en rondom de mond leek zo strak. Maar make-up kan van alles doen, dus wie weet is het alleen dat
quote:Yolanthe ziet verbetering in zichzelf: Je leert elke dag
BEWAAR
ARTIKEL
4 REACTIES
Door: redactie
29-5-12 - 15:42 bron: Televizier
Yolanthe. © BRUNOPRESS.
Yolanthe Sneijder-Cabau vermoedt dat de kijkers van haar programma Yolanthe op 3 zien dat ze veel heeft geleerd van het eerste seizoen. Dat deed ze door de eerdere uitzendingen nog eens kritisch te bekijken. 'Ik denk dat ik daarvan zeker heb geleerd.'
De presentatrice krijgt veel kritiek omdat ze alleen ja en amen durft te zeggen tegen haar gasten. 'Ik heb het vorige seizoen nog eens goed bestudeerd voordat we met de opnames begonnen,' laat ze weten aan Televizier. 'Ik denk dat je elke dag een beetje leert. Vorig seizoen was al enorm geslaagd; de kijkcijfers waren goed en de recensies positief. Zelf ben ik natuurlijk kritischer en vind ik dat er bijna altijd wel iets beter kan.'
De actrice vervolgt: 'Ik hou van leren en vind het fijn om me te blijven ontwikkelen. Als een project me leuk lijkt, ga ik er helemaal voor. Door al mijn enthousiasme ben ik zowel acteren als presenteren heel serieus gaan doen. Dat heeft geleid tot een mooie carrière.'
Afgebrand
In haar show portretteert Yolanthe wekelijks vele sterren uit binnen- en buitenland. Onlangs bracht ze een bezoek aan dj Afrojack en aan Paris Hilton. De uitzending stond boven aan de trending topics op Twitter die avond.
Helaas voor de vrouw van Sneijder waren de berichten weinig lovend, integendeel zelfs. 'Ik kijk yolanthe op 3 nog geen 1 min en wil haar nu al een trap geven.. Zoo nep is zij'. En: 'Zelden zo'n ontzettend slecht interview gezien op tv tussen Yolanthe en paris Hilton. #diepgang #nooitvangehoord'. De woorden 'nep', 'dramatisch', 'slecht' en 'oppervlakkig kwamen veelvuldig voor in de tweets over de TROS-show.
Lieve reacties
De presentatrice kreeg in eigen kring gelukkig positieve reacties op haar werk. 'Wat een lieve reacties allemaal op mijn programma!', meldde ze op Twitter na de eerste aflevering. Die leverde haar een record aantal kijkers op: 624.000. Vorige week keken er minder mensen: 432.000. Dat zijn nog altijd meer dan haar seizoensgemiddelde van vorig jaar: 426.000 kijkers.
Ze lieten 'm zien als 8-jarig jochie, met een klein prijzenkastje met wat voetbalbekers. Jaren later, volgens mij ergens begin jaren '00, bezochten ze 'm weer, liet hij weer zijn prijzenkast zien. Was aardig gevuld met allerlei schalen, bekers etc. Volgende shot was van de prijzen'kast' (het was meer een schouw) bij Wesley thuis anno 2012. Met tussen de bekers evenzoveel foto's van Yo neergezet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef massy het volgende:
Op Ned 1 is een programma over Wes bezig, de Sneijder-tapes.
Madonna had ook zo'n tik in de 80's ,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt geneigd te gaan twittertweepen, met de vraag of het een bepaalde betekenis heeft, of dat ze het ergens vandaan heeft
Dat is toch gewoon de welbekende duckface?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt geneigd te gaan twittertweepen, met de vraag of het een bepaalde betekenis heeft, of dat ze het ergens vandaan heeft
Oei, das gênant...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de welbekende duckface?
[ afbeelding ]
http://knowyourmeme.com/memes/duck-face
Dát heeft ze dan weer wél goed geleerd van de grote meester, Prof. Dr. Ir. Niehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Yolanthe is teveel een vriendin die de gasten maar een beetje oppervlakkig voorstelt en bewondert dan iemand die echt wat wil weten en doorvraagt.
Misschien was ze vroegah ook wel een CU2-meisjequote:Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de welbekende duckface?
[ afbeelding ]
http://knowyourmeme.com/memes/duck-face
Hahaaa dat van die foto's viel mij ook opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze lieten 'm zien als 8-jarig jochie, met een klein prijzenkastje met wat voetbalbekers. Jaren later, volgens mij ergens begin jaren '00, bezochten ze 'm weer, liet hij weer zijn prijzenkast zien. Was aardig gevuld met allerlei schalen, bekers etc. Volgende shot was van de prijzen'kast' (het was meer een schouw) bij Wesley thuis anno 2012. Met tussen de bekers evenzoveel foto's van Yo neergezet.
Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:02 schreef Smikke het volgende:
Maakt niet uit. Ze kijkt haar eigen programma's al niet eens terug en dat zou ze wèl moeten doen vlgs Carlo Boszhard, zodat ze ervan kan leren, laat staan VI Oranje.
derksen heeft helemaal geen twitter, ze heeft een compliment te pakken van een nepperquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Roguee het volgende:
Zal toch wel slikken geweest zijn voor dr, want via twitter was het Maar al te gezellig tussen jo en yo.
Johan VI Derksen
Zit weer @YolantheCabau op 3 te kijken. Toch knap hoe ze interviews met al die jongens van het Nederlands elftal weet te scoren #ohjawell
Yolanthe Cabau
@JohanDerksen_VI Dank je wel schat! Mooi compliment!! En nu het EK winnen!!yaaaay!
haha x
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
derksen heeft helemaal geen twitter, ze heeft een compliment te pakken van een nepper
quote:Wesley wil elftal met Yolanthe
AMSTERDAM - Wesley Sneijder kan niet wachten om met zijn vrouw Yolanthe een gezin te stichten.
"Als ik naar mijn privéleven kijk, is het mijn allergrootste droom om heel veel kinderen met jou te krijgen", zegt de voetballer als Yolanthe hem interviewt voor het magazine Vrouw. "Het liefst een heel voetbalelftal."
Sneijder onthult dat hij Yolanthe al als zijn droomvrouw zag, toen hij 17 jaar was. "Toen ik je voor het eerst op televisie zag in de soap Onderweg naar Morgen. Ik vond je zo mooi! Maar je was pas 17 en ik ook", zegt de 27-jarige Sneijder, die een zoon heeft uit zijn huwelijk met Ramona Streekstra. "Jij was toen mijn droomvrouw."
Jaloers
De voetballer geeft toe dat hij het moeilijk heeft als Yolanthe een intieme scène moet spelen met mannelijke collega. "Eerlijk is eerlijk, ik kan nog steeds jaloers zijn als jij bijvoorbeeld voor je werk een liefdescène moet spelen met een andere man. Ook al ben ik nog zo trots op je, je blijft natuurlijk wel mijn vrouw!"
Ook bekent Wesley dat hij de afgelopen twee jaar veel relaxter is geworden. "Vooral sinds we getrouwd zijn. Vanaf die dag wist ik immers zeker dat je voor altijd van mij was."
Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.quote:
Exact mijn gedachtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
vr 08 jun 2012, 10:38quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haar
hele zogenaamde interview prestaties...
Johan Derksen en Carlo Boszhard gaan in VI Oranje los op Yolanthe
Johan Derksen en Carlo Boszhard hadden naar aanleiding van de meest recente uitzending van Yolanthe op 3 nogal wat kritiek op de vrouw van Wesley Sneijder.
Yolanthe was in haar talkshow op bezoek bij Charlotte-Sophie Heitinga, de vrouw van Johnny en de mannen van VI raakten niet uitgesproken over de ontbrekende presentatietalenten van Yolanthe.
Diepgang
Volgens Derksen heeft Yolanthe nog nooit een vraag met enige diepgang aan haar gasten gesteld. Boszhard was het roerend met hem eens. Volgens hem moet Yolanthe haar eigen programma's eens terugkijken. „Dat heb ik haar ook verteld. Wesley traint elke dag, dat zou zij ook moeten doen. Ze moet nog veel leren.”
Limousine
Derksen haalde vervolgens herinneringen op aan de keer dat ze hem thuis kwam interviewen. Volgens de voetbaljournalist reed Yolanthe niet mee met de camera- en geluidsman, maar kwam ze aan in een limousine met chauffeur: „Die heeft twee uur met draaiende motor voor de deur gestaan."
Op scherp
Derksen vertelde ook nog dat Yolanthe tijdens het interview met hem moest huilen, toen de kritiek op haar ter sprake kwam. Maar volgens de heren dient al dit commentaar op Yolanthe een goed doel, ze hebben er alles voor over om Wesley Sneijder op scherp te zetten.
Dat is idd een beetje jammer... al is het misschien luchtiger bedoeld dan het er staat...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
ik heb het uit verveling maar even terug gekeken, ik kreeg toch echt plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is ook 'schat' bij Yo, ik denk dat ik daar nog het meest jeuk van krijg
En je ziet tijdens de interviews elke keer die grote nerveuze ogen...
Verder denk ik dat ze wel erg lief is
Daar staan ze in hun lege, asociale en egoïstische wereldje niet bij stil.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moederquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik zijn ex was gaf ik hem een knietje, de volgende keer dat 'ie z'n kind kwam halen/brengen.
In een normale situatie heb je nog te maken met een relatief objectieve interviewer, die dat soort dingen misschien net even wat minder scherp neerzet, maar als ze Yolanthe Wesley laten interviewen, dan kunnen ze in het volgende nummer misschien een "Yolanthe interviewt Yolanthe" plaatsen... dat wordt waarschijnlijk net zo kritisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt dat ze dit soort dingen allemaal in interviews zeggen, alsof dat jochie later niet dit soort dingen gaat lezen over z'n moeder
Hoeft niet perse hoor. Er zijn ook andere geldpotjes bij de omroepen, die wij niet betalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is ze nou nog steeds op de publieke omroep trouwens? Want dat betekent dat wij nog steeds voor die bagger en het voorrijden van die limo dokken.
Ja het is altijd erg druk voor de ochtendquote:Op zaterdag 9 juni 2012 08:38 schreef Leandra het volgende:
Ha, in had net weggezapt van NL3 naar BabyTV
Het was mij een beetje te upbeat voor de vroege morgen.
Maar Monique doet dat programma leuk.
Waarom doe je zoiets uberhaupt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen zorgen hoor, in Malibu kwam ze met een huur-Chevrolet aanrijden.... als je het zag op die locatie zou je denken dat het de schoonmaakster was die kwam werken.
Daar zeg je het al; Yo lekkerste. Sylvie mooistequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef agentstarling het volgende:
Yo is verkozen als lekkerste voetbalchick van het EK. Wat mij betreft is Sylvie zo veel mooier! Die heeft namelijk des te meer van hetgeen wat mij Yo te kort komt: uitstraling!
quote:Yolanthe Sneijder Cabau leeft haar droom
Een paar jaar geleden leek de publieke opinie zich tegen Yolanthe Sneijder Cabau (27) te keren. Was haar glamourrelatie met Oranje-boegbeeld Wesley Sneijder wel oprecht? De laatste tijd is de storm afgenomen. Daarnaast heeft ze vanuit Milaan haar eerste stappen gezet richting een filmcarrière in Hollywood. ‘Maar het zal me altijd raken als er iets naars over mij wordt gezegd.’
Lees het hele interview in Mikro Gids deze week!
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
dat lapje om zn heupen, zou dat een van de gastendoekjes van jan smit zijn?
Ik wilde nog zeggen ja die poster is zeker op ware grootte.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat een kansloze shoot. Een kabouter in lendendoek.
Ik ook niet.. het is niet bepaald geil ofzo.. eerder lachwekkendquote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef female81 het volgende:
[..]
Maar nee, ik word er niet opgewonden van.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat een kansloze shoot. Een kabouter in lendendoek.
Hooguit een washandjequote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
Nu moet ik denken aan The Borrowers:quote:
Ik dacht dat hij haar op zijn arm heeft staanquote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef female81 het volgende:
Maar nee, ik word er niet opgewonden van.
Ook gewoon het idee dat die vreselijke Yolanthe-tattoo op z'n buik zit, ondanks dat 'ie z'n buik hier zo heeft gedraaid dat je hem bijna niet ziet.
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef Noek het volgende:
Afgezien van de foto vind ik Wesley wel te doen eigenlijk. Ga ik nu naar de hel? Of naar Volendam?
Kees Tolquote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.
Heb je ook een foto in klederdracht laten maken?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken terug voor het eerst in mijn jonge leven in Volendam geweest. En meteen met de neus in de paling: Nick, Simon en die kasthomo die er altijd omheen hangt op een rijtje op het terras.
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan The Borrowers:
Of aan Pinkeltje.
Die ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef alors het volgende:
Kees Tolbaas is dat
En die zit allang niet meer in de kast hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
En ik liep langs de tijdschriften vanochtend, en Yo staat op een zwart-wit gids (Mikro? Avro?), met haar oude koppie nog, daar zie je goed dat ze eerst alleen die 2 grote voortanden had en kleine in de hoek. Nu heeft ze echt een veel te grote mond vol met lange tanden![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:09 schreef agentstarling het volgende:
Yo is verkozen als lekkerste voetbalchick van het EK.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:44 schreef Leandra het volgende:
Yolanthe en Yolanda Foster heb ik ook net even gekeken.... komt Yolanthe voor wie het niet groot of duur genoeg kan zijn in een afgetrapte huur-Chevrolet aanrijden![]()
Echt, niemand in de buurt van Hollywood neemt je serieus als je daar in rondrijdt, en helemaal niet als je een voetbalvrouw claimt te zijn.
Maar het het grappigste was eigenlijk haar verbazing over kennelijk zoveel meer rijkdom dan ze gewend is... de helicopter op de boot en meer van dat soort momenten. Ik had soms het gevoel dat ik naar een slanke Dawn French zat te kijken die speelt dat ze een nitwit interviewster van de sterren is.
Als Yolanthe zichzelf niet zo serieus zou nemen dan zou het bijna comedy zijn.
Wat een zelfverheerlijking weer.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
De rest uit Vrouw Magazine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
Best pedant als je je man publiekelijk vraagt vanaf wanneer jij voor hem de ware was.
Kees, dat vind ik zo mogelijk de leukste van het hele stelquote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef alors het volgende:
[..]
Kees Tolbaas is dat
En die zit allang niet meer in de kast hoor
Jeetje, ik geloof niet dat ik ooit zoiets genants heb gelezenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar is dit dan gebruikelijk dat ze zulke interviews doen of is Yo gast-redactrice? Ik heb het even gemistquote:
Op stráát ook ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een zelfverheerlijking weer.
Wesje die moet laten weten dat ie in de ghetto van Utrecht is opgegroeidvandaar zijn badass (lelijke) tattoos.
volgens mij was dit de enige 'vrouw' die alleen over yolanthe ging (ik mag het toch hopen, want ik vind het normaal best een leuk en gevarieerd blaadje, maar dit keer was ik er in een halve minuut doorheen. yolanthe, yolanthe, de zus van yolanthe, kledingadvies van yolanthe, de man van yolanthequote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dit dan gebruikelijk dat ze zulke interviews doen of is Yo gast-redactrice? Ik heb het even gemist
Ah op die manier, stom dat had ik kunnen bedenkenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij was dit de enige 'vrouw' die alleen over yolanthe ging
Vind ik juist totaal niet. Zo krijg je een kritiekloos wauwelverhaaltje. Zeker met deze twee nitwitjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zijn wel slim, op deze manier krijg je veel meer info, als een bekende je gaat interviewen.
Ja kritiekloos, maar wel meer infoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik juist totaal niet. Zo krijg je een kritiekloos wauwelverhaaltje. Zeker met deze twee nitwitjes.
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Wat ben jij voor nieuws te weten gekomen, dan?
Eh, alles, behalve het fappen op Yoquote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ook datquote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?
Dat Ramona verloofd is met ene Jeffrey, eindelijk uitsluitsel over die vermeende relatie met Badr Hari.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Wat een ontzettend klef kutverhaal heequote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Voor een jonge knul, een voetbalvedette? Open deur in mijn boek.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat Wes vreemd is gegaan vind ik toch wel nieuws. Of heb ik onder een steen gezeten weer 'es?
Zou me niet eens verbazen als het met Yolanthe was....quote:Op maandag 11 juni 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als het met Yolanthe was....
Het zou me eerder verbazen wanneer dat niet zo zou zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Natuurlijk kwebbelt hij over het al fappenop Yo sinds ONM
Hij gaat natuurlijk niet vertellen dat hij liever naar de tetten van Sylvie gluurde in Costa
Das dan wel lekker voor t blok zetten als ze m zo'n vraag in dat interview stelt...gevalletje lief doen over zn ex, maar toch nog even een trapje nageven zeg maar...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze zo geraffineerd zijn? Ze lijkt me daar veel te stom voor eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2012 18:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Das dan wel lekker voor t blok zetten als ze m zo'n vraag in dat interview stelt...gevalletje lief doen over zn ex, maar toch nog even een trapje nageven zeg maar...
Ook tijdens zijn relatie met Yo?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb van iemand die het kan weten gehoord dat Wes al een paar keer vreemd is gegaan. Maar ik wil het niet geloven.
Mwoa, dat denk ik niet eigenlijk. Ik zie haar al heel blij zitten boven haar schrijfblokje, 'goeie vraag joh!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het een vraag die ze moest stellen, wie weet kan ze niet alle vragen zelf bepalen?
Dat kan ik me ook niet voorstellen!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mwoa, dat denk ik niet eigenlijk. Ik zie haar al heel blij zitten boven haar schrijfblokje, 'goeie vraag joh!'
Als het tijdens de relatie/huwelijk met Yo is, is ze misschien daarom nog niet knocked up?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Vivi het volgende:
Ik heb van iemand die het kan weten gehoord dat Wes al een paar keer vreemd is gegaan. Maar ik wil het niet geloven.
Dat 'ie een SOA heeft en nog niet mag, bedoel je? Of dat Yo het weet en de tijd uit zit tot ze recht heeft op alimentaaaaaasie?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het tijdens de relatie/huwelijk met Yo is, is ze misschien daarom nog niet knocked up?
En hij maar roepen; ik wil een heeeeeeeeel elftal met Yo![]()
Nou het lijkt me dat je niet zwanger gaat worden als je kerel net vreemd is gegaanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat 'ie een SOA heeft en nog niet mag, bedoel je? Of dat Yo het weet en de tijd uit zit tot ze recht heeft op alimentaaaaaasie?
Misschien verstond ze het niet goed en zei hij: 'Ik wil een heel elftal naast jou!'quote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
En hij maar roepen; ik wil een heeeeeeeeel elftal met Yo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |