waarschijnlijk de rol van een meisje met latino achtige afkomst met accent die haar brood verdiend in een nachtclub en die de grote boeven kent en vervolgens Marky helpt met het vangen van de grote bendeleider en dan uiteindelijk verliefd wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Hebben ze bij de casting wel gelet op haar stemgeluid of zochten ze een Jersey shore-achtig type?
Whehehe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Photo shoot with 4 of my sweet sisters!!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:30 schreef SEMTEX het volgende:
En dan met een steenkolen Engels accent in de dialogen? Wordt vast een toppertje van een film
Hij heeft gewoon een leuk hoofd. Steven niet. Ze acteren vast wel even goed. Daar hebben we het wel over als we in de bios zitten met onze shakes en supplementen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef Copycat het volgende:
Kennen ... kennen. Groot woord. Ik zet hem -zonder hem ooit in een film te hebben gezien- in het rijtje bij Steven Seagal. Zo. Blind. Dat moet toch alles zeggen. Zo way under your league!
Zo goed kan Megan Fox inderdaad niet acterenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Gister was op tv iets over de regisseur die er om bekend staat zijn actrices te casten op lekkere wijvengehalte ipv op echt bewezen talent.
Maar who cares, ze heeft het toch maar voor elkaar![]()
En het staat sowieso wel grappig op je cv, om de vriendin van Mark gespeeld te hebben.
Daar ging het idd overquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo goed kan Megan Fox inderdaad niet acterenen toen ze een grote smoel kreeg werd ze ingeruild voor een ander lekker wijf
Dus stel je niet zo vreselijk aan met je commentaar op werkelijk alles wat ze doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:07 schreef sherezade het volgende:
![]()
![]()
zo blij als een fan die met zijn idool op de foto kan
ik zeg gewoon zoals het is, we zien niks anders dan foto;s van haar met wie ze wel en niet op de foto gaat om even interessant te doen zo gaat het nu al langer als 1 jaar...voor hun is zij niks anders dan een van de vele figuranten waar ze dagelijks mee werken ...dat ze haar tijd steekt in haar carierre -diezenogsteedsnietvandegrondafkrijgt-quote:Op woensdag 11 april 2012 10:47 schreef Noek het volgende:
En zalm, denken dat je heel wat bent met je lunchbox vol zalm. Of is ze nu al vergeten dat ze uit het land van Calvé en de bammetjes komt? Daar in Hollywood. Met een beetje geld komt iedereen in Hollywood. Tsk psk tet
[..]
Dus stel je niet zo vreselijk aan met je commentaar op werkelijk alles wat ze doet.
Zo kijkt die Rock inderdaad. Ruwe bolster, maar een schattige fan van binnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:07 schreef sherezade het volgende:
![]()
![]()
Dan kijhijk je toch niet. En hoe weet je nu wat voor rol ze heeft? Je weet jack shit, mens. Net als ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:53 schreef sherezade het volgende:
ik zeg gewoon zoals het is, we zien niks anders dan foto;s van haar met wie ze wel en niet op de foto gaat om even interessant te doen zo gaat het nu al langer als 1 jaar...voor hun is zij niks anders dan een van de vele figuranten waar ze dagelijks mee werken ...dat ze haar tijd steekt in haar carierre -diezenogsteedsnietvandegrondafkrijgt-
ja hoor vooral hij die de vrouwen voor het uitkiezen heeftquote:Op woensdag 11 april 2012 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo kijkt die Rock inderdaad. Ruwe bolster, maar een schattige fan van binnen.
aangezien er op imdb niks staat zal het niet veel zijn, de ''front desk girl'' en ''police officer'' zijn blijkbaar wel interessant genoeg om benoemd te worden in de full cast crewquote:Op woensdag 11 april 2012 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan kijhijk je toch niet. En hoe weet je nu wat voor rol ze heeft? Je weet jack shit, mens. Net als ik.
En nog weet je niks. Ja, het is hilarisch allemaal.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:57 schreef sherezade het volgende:
aangezien er op imdb niks staat zal het niet veel zijn, de ''front desk girl'' en ''police officer'' zijn blijkbaar wel interessant genoeg om benoemd te worden in de full cast crew
jaja i know, ben 3 talig opgevoed dus heb somswel eens een grammatica/spelfouten ertussenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En nog weet je niks. Ja, het is hilarisch allemaal.![]()
Vond de, "zijn idool," toch net wat grappiger. Dat wel!
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:07 schreef sherezade het volgende:
![]()
![]()
Nou, gisteren toen ik keek stond ze er nog niet tussen. Maar dat zegt niets, want imdb pagina's worden voortdurend bijgewerkt, vooral als de film nog geschoten wordt.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Greys het volgende:
En op imdb bij de film zelf staat ze zelfs gewoon in het eerste rijtje inclusief foto, naam en 'Barbara'.
Dus iets beter kijken voortaanJe hoeft niet op full cast & crew te klikken, ze staat gewoon op de hoofdpagina.
http://www.imdb.com/title/tt1980209/
dat bedoel ik daarom heb ik ook gisteren de link geplaatst, gisteren stond ze niet erbij punt uitquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, gisteren toen ik keek stond ze er nog niet tussen. Maar dat zegt niets, want imdb pagina's worden voortdurend bijgewerkt, vooral als de film nog geschoten wordt.
jammer voor jou maar gisteren stond ze niet erbijquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Copycat het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1980209/
En Yolanthe staat ook tussen de acteurs bij de film.
Je wordt er dus niet alleen lelijk, maar ook blind van. Lullig.
Erhm... dit postte je toch echt vandaag.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:08 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat bedoel ik daarom heb ik ook gisteren de link geplaatst, gisteren stond ze niet erbij punt uit
Maar je was wat voorbarig. Kan de besten overkomenquote:Op woensdag 11 april 2012 10:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
aangezien er op imdb niks staat zal het niet veel zijn, de ''front desk girl'' en ''police officer'' zijn blijkbaar wel interessant genoeg om benoemd te worden in de full cast crew
Jaja.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:09 schreef sherezade het volgende:
jammer voor jou maar gisteren stond ze niet erbij
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm... dit postte je toch echt vandaag.
[..]
Maar je was wat voorbarig. Kan de besten overkomen
volgens mij lees je niet goed, die link die ik gisteren hebt geplaatst staat toch echt bij dinsdag 10 april 17.15...2 pagina;s terug !! Drolquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:15 schreef sherezade het volgende:
nouja als je genoeg geld neerlegt voor een goed castingbureau met goeie connecties en maar genoeg geld erin pompt (dankzij manlief) heb je heus wel een voorsprong op andere kandidaten. overigens nergens iets te bekennen over haar of of over de rol die ze invult...
http://www.imdb.com/title/tt1980209/fullcredits#cast
Ze is 1001 talig opgevoed.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef sherezade het volgende:
volgens mij lees je niet goed, die link die ik gisteren hebt geplaatst staat toch echt bij dinsdag 10 april 17.15...2 pagina;s terug !! Drol
C'est drôle.quote:
Jawel, poepje (quote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
[..]
volgens mij lees je niet goed, die link die ik gisteren hebt geplaatst staat toch echt bij dinsdag 10 april 17.15...2 pagina;s terug !! Drol
je denkt zeker dat ik iedere dag ga kijken of haar naampje erbij staat , nee dat laat ik inderdaad aan mensen zoals jou overquote:Op woensdag 11 april 2012 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, poepje (), maar vandaag riep je het alsnog.
Maar nogmaals, geeft niet, we helpen het je graag uitzoeken.
Ik weet niet op welk modje je doelt, maar hier ben ik gewoon user en mijn posts waren gewoon ontopic, het ging over de rol die Yo speelt in de film. Volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef GeenWijn het volgende:
t is schijnbaar heel moeilijk om hier ontopic te reageren, zelfs voor de modjes...
wat een bitchfight hier zeg
Maar... er zijn meer 'grote Hollywoodsterren' die het echt niet van hun briljante acteerprestaties moeten hebben. En we kunnen op onze Hollandse klompen aanvoelen dat dit geen rol gaat zijn met heel veel diepgang, ze zal er geen Oscar voor in de wacht gaan slepen. Maar maakt dat het minder 'knap'?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de film en de acteerprestaties van Yolanthe.
Moet ze het hebben van haar mooie uiterlijk, meerdere mogelijkheden doordat ze meer geld heeft en doorzettingsvermogen of kan ze ook écht acteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |