Maar het is een carriere en dat is nu net wat tegen haar werd gebruikt in het vorige topic.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:35 schreef Muis006 het volgende:
En anders bouw je een carriere op met het maken van overduidelijk kwalitatief teleurstellende films. Dat doen er wel meer
Snap ook niet zo dat bepaalde mensen die zo negatief zijn over haar wel blijven terugkeren in dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar het is een carriere en dat is nu net wat tegen haar werd gebruikt in het vorige topic.
Begrijp niet zo goed wat ze nu precies doet waarom ze zo gehaat wordt. Ze doet geen flikker, ze kan niks en toch wordt ze zo gehaat. Da's best knap als je geen hol doet of kan.
Zal ik het dan maar toegeven: Ik ben wél jaloers op Wesley. Een glansrijke carrière, een mooie en óók nog eens succesvolle vrouw en heel veel geld. Wat wil je eigenlijk nog meer?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar het is een carriere en dat is nu net wat tegen haar werd gebruikt in het vorige topic.
Begrijp niet zo goed wat ze nu precies doet waarom ze zo gehaat wordt. Ze doet geen flikker, ze kan niks en toch wordt ze zo gehaat. Da's best knap als je geen hol doet of kan.
Er was toch niets fout aan New Yo in the block?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:48 schreef Cynix ® het volgende:
TT maar even door de spellingschecker gehaald.
En nummertje -1. Nu graag weer on topic. Laten we Yo weer gewoon uitlachen.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er was toch niets fout aan New Yo in the block?Alleen in moest on zijn.
Waarschijnlijk is die haat gebaseerd op het feit dat ze er toch zo succesvol mee is, waar de haters met al hun talenten vastzitten in hun tussenwoning met over-the-top-hypotheek in de randstad.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Vooralsnog is het een langere lijst dan die van de zeikerds in dit topic, en kan ze er al jaren prima van rondkomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef dikkedaniel het volgende:
Als je op Yo d'r imdb kijkt zie je datze alleen maar in bagger bnn series bijrolletjes heeft gespeeld waarin ze speelt alsof ze geneukt wordt
Ah, fijn om te weten!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik zou Yo staand penetreren.
Wes kan dit want Yo is groter dan Wes.
Dikkedaniel kan nog lang blijven dromen..quote:
Jij bent vast familie van 100%tukkerquote:
zou hetquote:Op woensdag 11 april 2012 22:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij bent vast familie van 100%tukker
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-mark-wahlberg.htmlquote:Wesley Sneijder niet jaloers op Mark Wahlberg
Laatste update: 11 april 2012 20:25 info
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau zegt dat haar man Wesley Sneijder niet jaloers is op haar filmliefje Mark Wahlberg. .
"Hij is zelfverzekerd en weet dat ik alleen maar van hem houd", zegt de actrice tegen RTL Boulevard. Yolanthe speelt in de film Pain and Gain de vriendin van Wahlberg
Volgens de 27-jarige actrice is Sneijder alleen maar blij voor haar. "Wesley is heel erg trots en hij gunt het me."
Yolanthe mag niet te veel uit de school klappen over de liefdesscènes met Wahlberg, wel licht ze een klein tipje van de sluier op. "Ik heb een paar leuke scènes."
Armageddon
Pain and Gain wordt geregisseerd door Michael Bay, die eerder verantwoordelijk was voor onder meer de Transformers-films en Armageddon.
De actrice is in de film te zien naast Dwayne 'The Rock' Johnson, Ed Harris, Rob Corddry en Tony Shalhoub. De film moet volgend jaar op het witte doek verschijnen.
ze lacht gewoon!quote:
Idd! Geen Peace vingers, geen getuite lipjes, gewoon eens een keer leukquote:
Oh god dat ga ik nu de hele dag in mijn hoofd hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef Copycat het volgende:
Hij blijft Marky Mark voor me ...
Yeah ... You feel it, baby?
quote:Yeah ... You feel it, baby?
Ze ziet er dun uit of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Having a great time on set with @mark_wahlberg , He's such a gentleman! Love from us!!
Hij speelt een bodybuilder, naast hem ziet iedereen er dun uit, maar Yo lijkt zo een wandelende tak.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ze ziet er dun uit of lijkt dat maar zo?
Mark is leuk!
Ja, dat zou wat zijn zeg, als het anders wasquote:Op woensdag 11 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Onder het mom, misschien leuk voor later...
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)s-mark-wahlberg.html
en heeft ook veel geregisseerd toch? Ook daarin doet hij het erg goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef popolon het volgende:
Mark W.
Behoorlijk messed up jeugd gehad maar toch de boel op de rails gekregen, en hoe. Prima acteur ook.
bootyliciousquote:
Goed lijf, gezicht wordt steeds enger.quote:
Ah joh, ze heeft toch een bijrol of niet soms?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Toch vind ik dat zij niet kan acteren, zeker niet naast iemand die bijna de beste acteur vd wereld is.Maar ik zal de film zien en mijn oordeel bekijken.
Vond je Marky Mark niet goed acteren in z'n muziekclips dan?quote:
Ik vind Steven Seagal gewoon veel beter.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef pberends het volgende:
Vond je Marky Mark niet goed acteren in z'n muziekclips dan?
Oke oke. Dat is waar.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Steven Seagal gewoon veel beter.
Steven Deagal is gewoon een klasse op zichquote:Op woensdag 18 april 2012 16:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind Steven Seagal gewoon veel beter.
In onderbroek en BH noem ik niet uit de kleren gaan, laat staan naakt, en een bikini bedekt evenveel en daar loopt ze ook in voor de camera als het zo uitkomt...dus wat was de nieuwswaarde van deze hele uitspraak eigenlijk???quote:“Als het script goed is en de regisseur en ik hebben vertrouwen in het verhaal dan maakt het me niet uit", onthult Yolanthe aan Novum Nieuws. "Ik ben wie ik ben, en als ik in mijn onderbroek en bh moet staan, omdat dat in de film het mooiste is, dan doe ik dat.
Het irriteert mij dat iemand uitspraken doet dat ze 'zelfs' wel in ondergoed gaat staan in een film als het verhaal goed is, terwijl ze hiervoor in strings ed al heeft rondgesprongen voor de camera zonder te piepen toen ze nog onbekend was en een carriere wilde maken. Dat mag jij best neuzelen vinden.quote:
Welkom in SHO waar geneuzel een way of life is.quote:
idd geneuzel om zoiets te roepen terwijl we alles al gezien hebben van haarquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het irriteert mij dat iemand uitspraken doet dat ze 'zelfs' wel in ondergoed gaat staan in een film als het verhaal goed is, terwijl ze hiervoor in strings ed al heeft rondgesprongen voor de camera zonder te piepen toen ze nog onbekend was en een carriere wilde maken. Dat mag jij best neuzelen vinden.
Ter illustratie dan veel van haar tweets en twitpics. De meesten kwamen hier al voorbijquote:Als voetbalvrouw, tv-diva, actrice en sexy stiefmoeder leidt Yolanthe Sneijder Cabau een jetsetleven vanuit haar penthouse in Milaan. Gelukkig houdt Yo als haar fans via Twitter per uur op de hoogte van haar boeiende bestaan. Zo weten we dat Yo graag kusjes geeft, vaak erg moe is, gromt en zelf inkoopt bij de buurtsuper!
Yo's lifestyle
Yo en Wes bewonen een door interieurgoeroe Eric Kuster opgepimpt penthouse in Milaan, om de hoek van de Duomo (cultureel) en de flagship sotre van Armani (handig). De muren hangen vol met foto's van Yo en Wes, plus familie en vrienden. Ook staat er een dure leren bank, waarop Ivo Niehe gezeten heeft. In de van alle gemakken voorziene keuken is Yo vaak te vinden; ze doet zelfs haar eigen boodschappen. En als ze het even niet meer weet, vraagt ze via Twitter wie nog een lekker recept voor haar heeft - in de buurtsuper koopt Yo dan alle ingrediënten. Het liefst kookt ze voor Wes. Die wrijft zich op de dagelijkse training in zijn knuistjes als hij denkt aan zijn favoriete lunch: pasta met tonijn, maïs, tomaten, augurken, uien, knoflook en sla. Ook spaghetti met zalm en roomsaus is een culinaire hit van Yo.
Soms is er na de lunch nog wat tijd over voor een potje tafeltennis - in hun hal staat de pingpongtafel altijd gebruiksklaar. Yo haat het als ze verliest. Helaas is dat meestal het geval. Wat ze ook bijzonder grappig vinden, is met z'n tweeen meezingen met liedjes op de radio. Dat ontaardt doorgaans in melige toestanden. Wat verder bijna niemand weet, is dat Yo een goed conatct heeft met de ex-vrouw van Wes, Ramona. Ze zitten soms wel een uur aan de telefoon en kletsen over van alles en nog wat. Yo vindt Ra dan net een vriendin. Haar 5-jarige stiefzoon Jessey verwent ze schandalig. Het leukst vindt het kereltje (dat al bijna net zo groot is als zijn vader) als hij met Yo koekjes mag bakken. Die bieden ze dan met het nodige ceremonieel aan papa aan, als hij afgemat thuiskomt van een lange trainingsmiddag.
Overigens is Yo zelf redelijk snel moe. Op haar laatste kracht dan ze dan nog maar net twitteren dat ze eíndelijk in bed ligt. Ook bij fotoshoots slaat de vermoeidheid vaak genadeloos toe. Het make-up opbrengen en de hete föhn zijn dan even teveel.
Gelukkig kan Yo tijdens de vakanties uitrusten van haar intensieve glamourbestaan. Wes regelt dat graag: hij bepaalt waar ze heengaan, met wie en hoelang. Yo vindt het allang prima. Ze kent haar plek: thuis zorgt zij voor chocola en bloemen op tafel.
Overigens kán Yo chagrijnig zijn. Voorals als het drukke verkeer in Milaan weer eens tegenzit, toont ze haar tanden aan haar fans. Grrr, gromt ze dan vervaarlijk op Twitter, evenals in andere voorkomende gevallen. Het zit Yo echt niet altijd alleen maar mee.
Yo's huwelijk
Yo en Wes staan bekend om hun romantische huwelijksleven. Er gaat geen moment voorbij dat ze níet aan elkaar denken. Daarbij bellen ze elkaar twintig keer per dag (gemiddeld). De telefoonrekening loopt daardoor flink op, maar met het inkomen van ruim één miljoen euro per maand dat Wes verdient bij Inter Milan, kan dat er best af.
Als Yo en Wes op 17 januari 2012 exact anderhalf jaar getrouwd zijn (wat in de overspelige voetbalwereld een kennelijke mijlpaal is),gebeurt er iets opmerkelijks: zonder het van elkaar te weten, kopen ze voor elkaar praktisch dezelfde bos rode rozen (die van Wes was iets duurder). Yo zet er meteen een foto van op Twitter.
Hoewel de buitenwereld verwacht dat Yo en Wes elke avond andere bloemetjes buitenzitten, is dat beeld niet juist. Integendeel: Yo twittert vaak dat ze lekker met Wes op de bank zit om een dvd'tje te kijken.Ook de familie is van harte welkom in hun Milanese residentie. Geregeld wordt er een zus van Yo ingevlogen en ook Wes' voetbalbroer Rodney komt graag langs. Yo heeft een speciale band met hem. Toen hij volgens familietraditie een stuk lichaamsgraffiti liet aanbrengen, ging Yo gezellig mee naar de tattoshop. Zelfs voor wildvreemden is er plek in haar hart: op Twitter doneert ze haar 96.073 volgers (stand per 2/3/12) continu kusjes, in alle talen. Yo is er voor iedereen!
Yo's carriére
Yo mag dan wel voorrang verlenen aan de glanzende voetbalcarriére van Wes, dat betekent niet dat ze haar eigen talent laat verdorren. Ondanks een mooi contract bij de TROS wordt ons landje al snel te klein voor Yo - Hollywood lonkt! Zover is het echter nog niet, want Yo acteert éérst nog even mee in de BNN-telefilm Van God los. Dat betekent urenlang scripts lezen en instuderen. Best pittig, vindt Yo. Daar komen dan ook nog de talloze glossy's die in rijen van tien opgesteld staan om Yo op de cover te krijgen. Vooral de Linda vindt Yo leuk om voor te poseren, al twittert ze dat het weliswaar spannend maar tevens erg vermoeiend voor haar is. Wie zei daar dat Yo niet hard werkt? Gelukkig is er altijd nog wel tijd voor een tweet.
Mijn dochter doet een Yolanthe:quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welkom in SHO waar geneuzel een way of life is.
Awwwwquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn dochter doet een Yolanthe:
[ afbeelding ]
ik had helemaal niet in de gaten dat ik onder mijn originele account aan het posten ben, ik vond mijn posthistory al zo vreemdquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:12 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat had ik helemaal niet in de gaten.
Geweldigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Panorama van een paar weken oud en er staat een leuk artikel in, genaamd "Yolanthe Sneijder Cabau en haar bruisende Twitter-bestaan". Ik kan niet scannen, derhalve wil ik jullie het artikel niet onthouden. Komt ie (typo's voorbehouden):
[..]
Ter illustratie dan veel van haar tweets en twitpics. De meesten kwamen hier al voorbij
Oh is dat dat ene oude ding? Ik dacht dat er een nieuwe bij was gekomen, maar het is dat MJ gevalquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef alors het volgende:
Die tattoo lijkt meer op Michael Jackson dan Yolanthe maar goed, het gaat om het gebaar he
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh is dat dat ene oude ding? Ik dacht dat er een nieuwe bij was gekomen, maar het is dat MJ geval
"Het gaat om de gedachte, die telt".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Een hele mooie tattoo van Esmeralda van het kamp. Compleet met plakhaar.
Daar kun je toch niet oprecht blij mee zijn?
Maar dat proef je ook wel een beetje uit de woorden van Yo. Zij is niet euforisch volgens mij. En terecht!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
Dat dacht Yo ook jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:07 schreef Copycat het volgende:
ja en als je het doet ga je toch zeker naar een van de beste tatoeeerders en dan leg je wat geld neer zodat het ook lijkend is ipv van dit prutswerk van een of andere gradus van een woonwagenkampquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:44 schreef lezzer het volgende:
Sowieso, een foto van je lief op je buik laten tatoeëren.
Ja maar, als de originele foto er ook zo uitziet dan maakt de tattooeerder er niks anders van, maar kiekt enkel naar het plaatjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en als je het doet ga je toch zeker naar een van de beste tatoeeerders en dan leg je wat geld neer zodat het ook lijkend is ipv van dit prutswerk van een of andere gradus van een woonwagenkamp![]()
Ik zou me kapot schamen als ik Wesley was
Arme Oma van Wesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....
Misschien hebben ze net voor de bruiloft maar wat zitten roepen over kinderen, ze wisten immers niet of Yo ergens aan de bak zou komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:13 schreef Elske6 het volgende:
En nu komt ineens haar carriere op de eerste plaats... ze weet echt niet wat ze wil.. ( of de hele dag bij Wes was het ook niet...)
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:34 schreef Cynix ® het volgende:
Zo veel geld en toch zo gewoon simpel gebleven. Hulde!
Die foto's die erbij stonden vond ik echt vreselijk, zo overgestyleerd en overbewerkt. Al het menselijke was verwijderd, voor zover er bij haar uberhaupt nog wat van over is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
ja ik vind het gewoon 10x niks, zo zie je maar ook een goede smaak valt niet te kopen
Ze stond nog in de Grazia afgelopen week, kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....ze gaan zich eerst richten op hun carierre![]()
als ik tijd heb zal ik het straks even inscannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |