Gewoon een groot kruis erover.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar nog van te maken valt als het huwelijk over is!

Weg laten lazeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar nog van te maken valt als het huwelijk over is!

Ja hup, lazer maar weg, je halve lijf, hij moet het immers toch van z'n benen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.
Ik denk wel dat Wes of zijn vrienden daar over nagedacht hebben.

Coverenquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.

Dat kan je niet zomaar weggooien in de prullenbak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Weg laten lazeren.

ja het lachwekkendste was nog die rode lippestift over de lippen heen ipv op de lippen om een zogenaamd zwoele volle lippen te krijgen,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Die foto's die erbij stonden vond ik echt vreselijk, zo overgestyleerd en overbewerkt. Al het menselijke was verwijderd, voor zover er bij haar uberhaupt nog wat van over is.
Maar ik zal wel jaloers zijn.

Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.quote:

Waarschijnlijk mascara die uitgelopen is en verder vind ik het een oerlelijke tattooquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.
Waarom doen mensen dat? Namen en dit soort gruwelijkheden op hun lijf te zetten.
Zit daar nou een traan ook onder haar oog, nee dat zal toch niet.

Kun je Tinypic wel zien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:46 schreef static het volgende:
Kan iemand die foto ff ergens anders uploaden? Wordpress is geblokkeerd hier in China (net zoals blogs, YT, FB, Twitter, etc). Ben nu wel heel benieuwd.
Thanks.

quote:

Yes, thanks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Tinypic wel zien?
[ afbeelding ]

Is volgens mij geen traan, maar een druppel water.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou als vrouw serieus moeite hebben qua seks met zo'n achterlijke kopie die ik zie.
Waarom doen mensen dat? Namen en dit soort gruwelijkheden op hun lijf te zetten.
Zit daar nou een traan ook onder haar oog, nee dat zal toch niet.

quote:

Het kost wel even tijd. Maar met een hoop geld kun je het prima weg laten halen tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan je niet zomaar weggooien in de prullenbak.

quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:08 schreef sherezade het volgende:
Ze stond nog in de Grazia afgelopen week, kiendjes zullen er nog niet aankomen zei ze in het interview....ze gaan zich eerst richten op hun carierre
als ik tijd heb zal ik het straks even inscannen

Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je Tinypic wel zien?
[ afbeelding ]

Wes heeft zeker een foto gepakt waar ze naturel op stond zonder al die haarstukken en extensions, ja dan krijg je van dat plak haarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.

Dat haar is wel van haarzelf hoor, had ze op de middelbare school al. Dat is dan ook het enige wat ik echt supermooi aan haar vind, met haar lijf samen dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wes heeft zeker een foto gepakt waar ze naturel op stond zonder al die haarstukken en extensions, ja dan krijg je van dat plak haar

ze had altijd lang haar ja, maar met haar bruiloft zag je duidelijk dat er een stuk was aan geplakt en dat er extensions in zaten..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat haar is wel van haarzelf hoor, had ze op de middelbare school al. Dat is dan ook het enige wat ik echt supermooi aan haar vind, met haar lijf samen dan.

Tja, ze begon in een soap met een bosje schaamhaarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Heeft ze zulk mooi haar, laat je dat haar op zo'n tattoo reduceren tot plakkerig kamphaar.
 (ja sorry, ben geen fan van dat jaren '80 permanent
  (ja sorry, ben geen fan van dat jaren '80 permanent  ).
). Zoals in Grazia.
 Zoals in Grazia.

haha, maar zo was ze naturel...nu is het allemaal rechtgetrokken en en gestukadoord...zelfs haar haargrens is aangepast, alhoewel dat wel een verbetering is niemand wilt immers plukjes schaamhaar op je voorhoofdquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, ze begon in een soap met een bosje schaamhaar(ja sorry, ben geen fan van dat jaren '80 permanent
).
Dat stijle vind ik wel mooiZoals in Grazia.

quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
'Een bosje schaamhaar.' Wat leuk om te lezen voor de mensen die (net zoals Yolanthe) van nature een bos wilde krullen hebben.
 Zullen we het forum dan maar opdoeken? Wat te bedenken van alle mannen die de lengte van Wes hebben en hier 'kabouter' lezen?
 Zullen we het forum dan maar opdoeken? Wat te bedenken van alle mannen die de lengte van Wes hebben en hier 'kabouter' lezen?   

om te beginnen , de ene krul is de andere niet he....quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
'Een bosje schaamhaar.' Wat leuk om te lezen voor de mensen die (net zoals Yolanthe) van nature een bos wilde krullen hebben.
En van mij had ze gewoon lekker in originele staat mogen blijven, inclusief het 'bosje schaamhaar' en de door velen aapachtig genoemde haargrens.

.
.

Bij die foto van de bruiloft zat haar haar wel prachtig..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze had altijd lang haar ja, maar met haar bruiloft zag je duidelijk dat er een stuk was aan geplakt en dat er extensions in zaten..
duidelijk verschil!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Vivi het volgende:
Dat reallife verhaal op de cover heb ik geschreven.

Tof! Maar kan de titel niet lezenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Vivi het volgende:
Dat reallife verhaal op de cover heb ik geschreven.
 Waar gaat het over.
  Waar gaat het over.

Nou idd, ik zou een moord doen voor zo'n bosje schaamhaarquote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
En van mij had ze gewoon lekker in originele staat mogen blijven, inclusief het 'bosje schaamhaar' en de door velen aapachtig genoemde haargrens.

. Binnenkort op mijn site
. Binnenkort op mijn site  

wat is jouw site dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
@Tink "Deborah blies haar huwelijk af". Binnenkort op mijn site

Is echt geen bosje schaamhaar. Krullen kunnen veel en veel droger zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, ik zou een moord doen voor zo'n bosje schaamhaar
[ afbeelding ]

ik heb geen twitterquote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Vivi het volgende:
Via mijn twitterprofiel @VivienneTweet kunnen jullie 'm vinden.

quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:
 Wat leuk!
 Wat leuk!  

No sjop whatsoever. Ik was eerst heel blond, misschien bedoel je dat. Nu terug naar mijn eigen kleur.
 No sjop whatsoever. Ik was eerst heel blond, misschien bedoel je dat. Nu terug naar mijn eigen kleur.

Nu gesloten mond
 Nu gesloten mond  

Geen Fokkers weglokken hè?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Vivi het volgende:
Via mijn twitterprofiel @VivienneTweet kunnen jullie 'm vinden.

dat stuk heb ik gelezen, wat is ermee?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Vivi het volgende:

quote:wo 09 mei 2012, 14:43
Ex Wesley gaf Yolanthe compliment
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau is nog steeds dolblij met het compliment dat ze vorig jaar kreeg van Ramona Streekstra, de ex-vrouw van Wesley.
"Vorig jaar zei Ramona dat ze heel blij is met mij als stiefmoeder voor haar zoontje", vertelt Yolanthe (27) in Beau Monde. "Een van de mooiste complimenten die ik ooit kreeg. Zo ontroerend."
Yolanthe vindt het heerlijk om voor het zesjarige zoontje van Wesley en Ramona te zorgen. "Jessey is het liefste jongetje van de wereld. Om de zoveel weken is hij bij ons."
Eerder onthulde de presentatrice dat het verlangen om zelf een kindje te krijgen steeds groter wordt. Ook de kleine Jessey heeft aangegeven dat hij een broertje of zusje wel ziet zitten.

Ze is nu een internationale actrice, dus nu kan ze eindelijk gaan broedenquote:

Zal ze wel voor of na het EK aan de bak moetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is nu een internationale actrice, dus nu kan ze eindelijk gaan broeden

quote:Moeder Sneijder rookte zich naar hartaanval door kritiek
BEWAAR
Door: redactie
11-5-12 - 13:30 bron: Nieuwe Revu
Wesley en Yolanthe.
Voetbalmoeder zijn, da's geen makkie. Weliswaar verdient zoonlief bakken met geld, vaak komt er ook negatieve aandacht bij kijken. En dat trekken moeders zich aan. Zo was de hartaanval van de moeder van Wesley Sneijder indirect te danken aan al het vervelende nieuws rondom het huwelijk van haar zoon met Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Diana Kuip
'Sneijder was ten tijde van zijn huwelijk met Yolanthe elke dag in het nieuws', citeert de Nieuwe Revu uit de mond van Diana Kuip, schrijfster van het boek Voetbalmoeders dat sinds vandaag in de winkel ligt. 'Zijn moeder ging van de stress steeds meer roken en uiteindelijk kreeg ze een hartaanval.'
Lijden
Volgens Kuip lijden de moeders behoorlijk onder de vele kritiek die de voetballers op televisie te verduren krijgen. 'De pers is natuurlijk vrij hard geworden de laatste tien jaar. Het gaat om entertainment, sensatie, en is meer gericht op de persoon. Die moeders lijden daar echt onder.'
VI-tv
Voetbal International, het RTL 7-borrelprogramma, kijken is er niet bij voor velen. 'Een deel kijkt niet uit zelfbescherming. Maar de moeder van Erwin en Ronald Koeman kijkt wél, ondanks dat ze er niet tegen kan. Ze vertelde me dat ze weleens de neiging heeft in de pen te klimmen om een boze brief te schrijven naar Johan Derksen. Dat gevoel hebben meer moeders.'
Ideale schoonzoon
'Sommigen blijven ervan verschoond', zegt de 32-jarige schrijfster. 'Die hebben een ideale zoon, zoals Edwin van der Sar, met wie het altijd goed gaat. Dan heb je geluk en blijft je een hoop bespaard.'

Eerste vanavond alquote:Gasten dit seizoen:
Woensdag 16 mei 21.20 uur: Paris Hilton en DJ Afrojack
Woensdag 23 mei 21.20 uur: Dirk Kuyt en Yes-R
Woensdag 30 mei 21.20 uur: Donatella Versace en Yolanda Foster
Woensdag 6 juni 21.20 uur: Nigel & Winona de Jong en Charlotte Heitinga

Ik had ook het idee dat ze weer iets aan haar tanden had laten doen. Ze leken weer groterquote:Op woensdag 16 mei 2012 00:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net de herhaling van Boulevard, ik zou bijna zeggen dat Yo weer iets heeft laten doen, maar het zal de harde make-up en strakke haar wel zijn...

Enig, allemaal mensen die me geen hol interesseren, meteen kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de liefhebbers van Yolanthe (op 3):
[..]
Eerste vanavond al

Ik vond haar gezicht om de een of andere reden erg plastic overkomen. Of ze heeft een nieuwe foundation, maar voornamelijk het gebied bij de ogen en rondom de mond leek zo strak. Maar make-up kan van alles doen, dus wie weet is het alleen datquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat ze weer iets aan haar tanden had laten doen. Ze leken weer groter
Misschien bevallen de opgespoten lippen niet en wil ze dat effect bereiken door die verandering aan haar tanden. Zo zonde, zo'n mooie meid

Precies dat viel me ook op laatst op tv met dat programma van haar. Er klopte ook iets niet met die bek van haar, net alsof er iets met haar tanden gebeurd was. Afijn, ze wordt er niet knapper op vind ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar gezicht om de een of andere reden erg plastic overkomen. Of ze heeft een nieuwe foundation, maar voornamelijk het gebied bij de ogen en rondom de mond leek zo strak. Maar make-up kan van alles doen, dus wie weet is het alleen dat

quote:Yolanthe ziet verbetering in zichzelf: Je leert elke dag
BEWAAR
ARTIKEL
4 REACTIES
Door: redactie
29-5-12 - 15:42 bron: Televizier
Yolanthe. © BRUNOPRESS.
Yolanthe Sneijder-Cabau vermoedt dat de kijkers van haar programma Yolanthe op 3 zien dat ze veel heeft geleerd van het eerste seizoen. Dat deed ze door de eerdere uitzendingen nog eens kritisch te bekijken. 'Ik denk dat ik daarvan zeker heb geleerd.'
De presentatrice krijgt veel kritiek omdat ze alleen ja en amen durft te zeggen tegen haar gasten. 'Ik heb het vorige seizoen nog eens goed bestudeerd voordat we met de opnames begonnen,' laat ze weten aan Televizier. 'Ik denk dat je elke dag een beetje leert. Vorig seizoen was al enorm geslaagd; de kijkcijfers waren goed en de recensies positief. Zelf ben ik natuurlijk kritischer en vind ik dat er bijna altijd wel iets beter kan.'
De actrice vervolgt: 'Ik hou van leren en vind het fijn om me te blijven ontwikkelen. Als een project me leuk lijkt, ga ik er helemaal voor. Door al mijn enthousiasme ben ik zowel acteren als presenteren heel serieus gaan doen. Dat heeft geleid tot een mooie carrière.'
Afgebrand
In haar show portretteert Yolanthe wekelijks vele sterren uit binnen- en buitenland. Onlangs bracht ze een bezoek aan dj Afrojack en aan Paris Hilton. De uitzending stond boven aan de trending topics op Twitter die avond.
Helaas voor de vrouw van Sneijder waren de berichten weinig lovend, integendeel zelfs. 'Ik kijk yolanthe op 3 nog geen 1 min en wil haar nu al een trap geven.. Zoo nep is zij'. En: 'Zelden zo'n ontzettend slecht interview gezien op tv tussen Yolanthe en paris Hilton. #diepgang #nooitvangehoord'. De woorden 'nep', 'dramatisch', 'slecht' en 'oppervlakkig kwamen veelvuldig voor in de tweets over de TROS-show.
Lieve reacties
De presentatrice kreeg in eigen kring gelukkig positieve reacties op haar werk. 'Wat een lieve reacties allemaal op mijn programma!', meldde ze op Twitter na de eerste aflevering. Die leverde haar een record aantal kijkers op: 624.000. Vorige week keken er minder mensen: 432.000. Dat zijn nog altijd meer dan haar seizoensgemiddelde van vorig jaar: 426.000 kijkers.

Ze lieten 'm zien als 8-jarig jochie, met een klein prijzenkastje met wat voetbalbekers. Jaren later, volgens mij ergens begin jaren '00, bezochten ze 'm weer, liet hij weer zijn prijzenkast zien. Was aardig gevuld met allerlei schalen, bekers etc. Volgende shot was van de prijzen'kast' (het was meer een schouw) bij Wesley thuis anno 2012. Met tussen de bekers evenzoveel foto's van Yo neergezet.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:20 schreef massy het volgende:
Op Ned 1 is een programma over Wes bezig, de Sneijder-tapes.

Madonna had ook zo'n tik in de 80's ,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt geneigd te gaan twittertweepen, met de vraag of het een bepaalde betekenis heeft, of dat ze het ergens vandaan heeft

Dat is toch gewoon de welbekende duckface?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt geneigd te gaan twittertweepen, met de vraag of het een bepaalde betekenis heeft, of dat ze het ergens vandaan heeft

Oei, das gênant...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de welbekende duckface?
[ afbeelding ]
http://knowyourmeme.com/memes/duck-face

Dát heeft ze dan weer wél goed geleerd van de grote meester, Prof. Dr. Ir. Niehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Yolanthe is teveel een vriendin die de gasten maar een beetje oppervlakkig voorstelt en bewondert dan iemand die echt wat wil weten en doorvraagt.

Misschien was ze vroegah ook wel een CU2-meisjequote:Op maandag 4 juni 2012 17:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de welbekende duckface?
[ afbeelding ]
http://knowyourmeme.com/memes/duck-face

Hahaaa dat van die foto's viel mij ook opquote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze lieten 'm zien als 8-jarig jochie, met een klein prijzenkastje met wat voetbalbekers. Jaren later, volgens mij ergens begin jaren '00, bezochten ze 'm weer, liet hij weer zijn prijzenkast zien. Was aardig gevuld met allerlei schalen, bekers etc. Volgende shot was van de prijzen'kast' (het was meer een schouw) bij Wesley thuis anno 2012. Met tussen de bekers evenzoveel foto's van Yo neergezet.

Als ik haar was zou ik ook niet terug kijken nee , Rene van der Gijp lag gewoon in een deuk om haarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 04:02 schreef Smikke het volgende:
Maakt niet uit. Ze kijkt haar eigen programma's al niet eens terug en dat zou ze wèl moeten doen vlgs Carlo Boszhard, zodat ze ervan kan leren, laat staan VI Oranje.

yaaaay!
 yaaaay!  haha x
 haha x

derksen heeft helemaal geen twitter, ze heeft een compliment te pakken van een nepperquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Roguee het volgende:
Zal toch wel slikken geweest zijn voor dr, want via twitter was het Maar al te gezellig tussen jo en yo.
Johan VI Derksen
Zit weer @YolantheCabau op 3 te kijken. Toch knap hoe ze interviews met al die jongens van het Nederlands elftal weet te scoren #ohjawell
Yolanthe Cabau
@JohanDerksen_VI Dank je wel schat! Mooi compliment!! En nu het EK winnen!!yaaaay!
haha x

quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
derksen heeft helemaal geen twitter, ze heeft een compliment te pakken van een nepper

quote:Wesley wil elftal met Yolanthe
AMSTERDAM - Wesley Sneijder kan niet wachten om met zijn vrouw Yolanthe een gezin te stichten.
"Als ik naar mijn privéleven kijk, is het mijn allergrootste droom om heel veel kinderen met jou te krijgen", zegt de voetballer als Yolanthe hem interviewt voor het magazine Vrouw. "Het liefst een heel voetbalelftal."
Sneijder onthult dat hij Yolanthe al als zijn droomvrouw zag, toen hij 17 jaar was. "Toen ik je voor het eerst op televisie zag in de soap Onderweg naar Morgen. Ik vond je zo mooi! Maar je was pas 17 en ik ook", zegt de 27-jarige Sneijder, die een zoon heeft uit zijn huwelijk met Ramona Streekstra. "Jij was toen mijn droomvrouw."
Jaloers
De voetballer geeft toe dat hij het moeilijk heeft als Yolanthe een intieme scène moet spelen met mannelijke collega. "Eerlijk is eerlijk, ik kan nog steeds jaloers zijn als jij bijvoorbeeld voor je werk een liefdescène moet spelen met een andere man. Ook al ben ik nog zo trots op je, je blijft natuurlijk wel mijn vrouw!"
Ook bekent Wesley dat hij de afgelopen twee jaar veel relaxter is geworden. "Vooral sinds we getrouwd zijn. Vanaf die dag wist ik immers zeker dat je voor altijd van mij was."

Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.quote:

Exact mijn gedachtequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Raar zeg dat je je eigen vent gaat interviewen. Wat een zelfverheerlijking. Ook leuk voor zijn ex om te horen dat Wessie al vanaf zijn 17e op dr geilde en toen maar met zijn ex is getrouwd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |