SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 07:40 schreef Banaanensuiker het volgende:
Dit ook:Ja wtf man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?![]()
hij is er dan ook al 4x over begonnen, maar niemand gave a Fuck. Nu zo maar zal hij gedacht hebben, maar niemand gives a Fuck.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wilde lapo en dan 'Help, ons kind is te breed'.Nu staat er drugs in de TT.
![]()
Lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Zeta aan de brandnetelsoep
Die is ook wel goed ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wilde lapo en dan 'Help, ons kind is te breed'.Nu staat er drugs in de TT.
Het kunnen niet altijd bazen TT's zijn, zeker niet vanaf de phone.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij is er dan ook al 4x over begonnen, maar niemand gave a Fuck. Nu zo maar zal hij gedacht hebben, maar niemand gives a Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 11:09:20 ]![]()
Ik ben niet per se tegen een TT wijziging. Voor zo'n mijlpaal nummer is dit echt een kut TT, no offense Zeta
Of toch du vader?![]()
SPOILER Eigenlijk wilde ik "waar Star diastasis heeft" doen, maar bij het knippen/plakken stond deze nog onder de knopquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ben niet per se tegen een TT wijziging. Voor zo'n mijlpaal nummer is dit echt een kut TT, no offense Zeta
Moet die shit ook niet op de phone doen.
Wellicht dat snakey het kan aanpassen voor deze mijlpaal..
Al dacht ik dat er meer dan 200 topics waren geweest... dit is nummer 201
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 11:14:09 ]![]()
Tja, het is een waarheid en ik heb de foto zelf geplaatst. Maar om dit nou op topic 200 in de TT te gaan verkondigenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef Snakey het volgende:
Ik weet niet of Star dat gaat waarderen.![]()
Misschien panzer z'n OP?
Ik zou gewoon gaan voor '200kg, u jelly?' of '200kg and bulking...' ofzo
Betreffende de vraag of die oefeningen helpen tegen diastasis: een beetje. Het gat is en blijft er (uitgerekt bindweefsel), maar de transverse abdominis (TVA) is een soort 'gordel' die je buik straktrekt. Hierdoor lijkt het in ieder geval minder alsof ik zwanger ben en houd ik automatisch de buik strak.
Kijk naar Ronnie Coleman, die heeft ook forse diastasis. Heel veel BB'ers hebben het omdat ze teveel crunchen. crunchen zet je linea alba onder druk en is met een diastasis absoluut uit den boze. Ook zonder is het trouwens niet slim om het veel te doen; je kan diastasis ook krijgen.
[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 10-04-2012 12:24:44 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hanging leg raises, soms doe ik ze samen met pullups. Pullup, leg raise, legs laten zakken, jezelf laten zakken, repeat.![]()
Weighted cable crunch vond ik anders erg lekker toen ik nog niet wist dat het voor mij niet zon goed idee isquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:26 schreef 16meter het volgende:
crunch is sowieso een vrij waardeloze oefening"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Doe ik ook altijd. maar of voor star gaat helpen weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
Hanging leg raises, soms doe ik ze samen met pullups. Pullup, leg raise, legs laten zakken, jezelf laten zakken, repeat.![]()
Die leg raise heb ik nogal moeite mee. Knee, soît. Maar ik kom niet ver met mijn lieve pootjes de lucht in met leg raise![]()
De nieuwe TT "Wie 40pullups doet krijgt een whey shake".
Als dat past als nieuwe TT mogen jullie een filmpje als bewijs naar mij sturen.
Wie 40 pullups als eerste laat zien krijgt van mij een pot whey eiwitten.
(geen halve pullups)
Wie er 35 doet krijgt een whey eiwitten sample pack met verschillende smaken.
Je kan niet beide winnen.
Actie geld zolang topic #200 loopt.
Video kan je mailen en zal via youtube gepost worden.
Zo de slechte TT beetje goed gemaakt?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 13:07:32 ]![]()
Gotver gekut op die phone. snakey wis deze dubbele post even.
En laat even weten of een wedstrijd met prijzen oke is wat jou betreft.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 13:05:17 ]![]()
GOAT ME NOOOOOOOOI NIE LUKKE!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
(geen halve pullups)
Zo goed gemaakt?![]()
Eigenlijk geen idee wat mijn max is in 1 set. Zal wel iets van 12 zijn ofzo. Doe normaal 8,7,4 ofzo.
Edit: dat zijn chinups. Doe geen pull ups."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
40kg dumble op je borst, onder je kin, en hij is opeens zo waardeloos niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:26 schreef 16meter het volgende:
crunch is sowieso een vrij waardeloze oefening
Prima core oefening dan.
Of is de naam Crunch specifiek voor met je handen achter je hoofd? Zodat je je nek lekker uit trekt?
Dan maak ik d'r situps van![]()
![]()
Loool, vanavond ff proberen. Is wel veel hoor 35/40. 25 strikte zal me wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
(geen halve pullups)
Zo de slechte TT beetje goed gemaakt?![]()
ja die vind ik dan ook wel weer fijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Weighted cable crunch vond ik anders erg lekker toen ik nog niet wist dat het voor mij niet zon goed idee is
maar reguliere crunches zijn echt zonde van je tijd![]()
Damn, terwijl mijn kies net werd getrokken kwam Phil Heath ineens bij mijn gym langs.
Voor de K1-kenners, dat is Daniel Ghita in de achtergrond![]()
![]()
Wajooquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef seto het volgende:
Damn, terwijl mijn kies net werd getrokken kwam Phil Heath ineens bij mijn gym langs.
[ afbeelding ]
Voor de K1-kenners, dat is Daniel Ghita in de achtergrond![]()
![]()
dem forearmsquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de K1-kenners, dat is Daniel Ghita in de achtergrondOf toch du vader?![]()
Als ik ze zo mag doen haal ik makkelijk 100 pull ups.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb ik allang gehaald![]()
Of moet t achter elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha dat worden veel shakes uitdelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik ze zo mag doen haal ik makkelijk 100 pull ups.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha dat worden veel shakes uitdelen![]()
![]()
Ik wil wel een video maken maar dan gaat iedereen mijn pullups afkraken."wajoo, je elleboog is niet in de juiste positie"
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
40 pull ups.
Wil je ze met links of rechts?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik heb nog een 2 kilo pot cassein Berry Blast staan waar ik vanaf wil.![]()
Erm, doe er maar 12 DeRakker., krijg je van mij een pot cassein.![]()
Moet je wel wachten tot ik weer in Nederland ben.![]()
![]()
haha ik ga niet in de gym filmenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:19 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nog een 2 kilo pot cassein Berry Blast staan waar ik vanaf wil.![]()
Erm, doe er maar 12 DeRakker., krijg je van mij een pot cassein.![]()
Moet je wel wachten tot ik weer in Nederland ben.![]()
![]()
Maar bedankt voor het aanbod, je bent erg gul.![]()
Nee, dat valt wel mee, gewoon even je video mailen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil wel een video maken maar dan gaat iedereen mijn pullups afkraken."wajoo, je elleboog is niet in de juiste positie"
Als iemand 40 haalt met een net wat mindere uitvoering zal ik niet moeilijk doen.
En als je video stuurt waar blijkt maar je haalt 29 maar netjes/perfect uitgevoerde en niemand anders overtreft dat, heb je gewoon een prijs.
Hebt je wel een andere oefening waar je koning in bent, stuur hem op en wie weet stuur ik je gewoon een pakket whey eiwit zakjes in div smaken.
Ik hoop echt dat ik de prijzen kan versturen!!
Doe je Best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 16:18:48 ]![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kan jij zelf eigenlijk 40 strict/full ROM pullups, Zeta?Of toch du vader?![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, gewoon even je video mailen.
Als iemand 40 haalt met een net wat mindere uitvoering zal ik niet moeilijk doen.
En als je video stuurt waar blijkt maar je haalt 29 maar netjes/perfect uitgevoerde en niemand anders overtreft dat, heb je gewoon een prijs.
Hebt je wel een andere oefening waar je koning in bent, stuur hem op en wie weet stuur ik je gewoon een pakket whey eiwit zakjes in div smaken.
Ik hoop echt dat ik de prijzen kan versturen!!
Doe je Best!Vette actie!! ben benieuwd naar de filmpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf haal ik max 11. jammer genoeg.![]()
Ik doe altijd 40 pull-off's als test-boosterBehulpzaam als een waterkraan.
ja tuurlijk, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef Snakey het volgende:
Dat lijkt me dan ook erg moeilijk, dat filmen moet iemand anders doen natuurlijk.![]()
![]()
Nu op eurosport ek gewichtheffen voor vrouwen tot 53 kg.
Ze gaan nu 85 kg proberen te snatchen.
Of is dit teveel powerlift gerelateerd?Behulpzaam als een waterkraan.
Powerliften en bodybuilding ligt dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef fathank het volgende:
Of is dit teveel powerlift gerelateerd?![]()
Ook is er geen powerlift topic dus zie het probleem niet.![]()
Maak video dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
If not now, then when.![]()
Is herhaling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef fathank het volgende:
Of is dit teveel powerlift gerelateerd?
Gisteren waren het ook gastjes van 55kglol.
Gauw verder zappen, want dat commentaar op Eurosport jeukt altijd.![]()
Toch best wel sick dat die ene gast 155 haalde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is herhaling.
Gisteren waren het ook gastjes van 55kglol.
Gauw verder zappen, want dat commentaar op Eurosport jeukt altijd.![]()
De hele dag door eten = insuline blijft hoog, verhoogde insulinespiegel = zet lipolyse (verbranden van vetmassa voor energie) stil. Right?
Stel dat je je wel een 'kcal tekort' hebt, maar de hele dag door eet om aan die kcals te komen? Hoe kan je lichaam dan vetmassa verbranden?![]()
Net weer eens geprobeerd pull ups te doen. Paar maanden geleden kon ik er niet eens 1 doen, nu 3![]()
Ik squat nu trouwens 50x8 panzertje![]()
Tijdens rust, dus bijvoorbeeld in je slaap. Maar wil je insuline hoog blijven moet je wel bijna elk uur een redelijke maaltijd eten. Insuline blijft niet constant hoog als je elk uur 100 kcal neemt (behalve als je meer eet dan je nodig hebt). Makkelijk gezegd kun je zeggen dat door teveel te eten je insuline constant hoog blijft en door minder te eten hoeft je lichaam ook minder insuline te gebruiken en dus heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
De hele dag door eten = insuline blijft hoog, verhoogde insulinespiegel = zet lipolyse (verbranden van vetmassa voor energie) stil. Right?
Stel dat je je wel een 'kcal tekort' hebt, maar de hele dag door eet om aan die kcals te komen? Hoe kan je lichaam dan vetmassa verbranden?![]()
50 reps, nice. Gewicht mag iets hoger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef IrCute het volgende:
Net weer eens geprobeerd pull ups te doen. Paar maanden geleden kon ik er niet eens 1 doen, nu 3![]()
Ik squat nu trouwens 50x8 panzertjeBedankt Hans.![]()
Als je de hele dag door heel geleidelijk insuline 'piekjes' hebt is de insuline geleidelijk genoeg om niet de lipolyse compleet stil te leggen, volgens mij. Dus een insuline spike = lipolyse wordt stilgezet, constant = gaat door (albeit wellicht op een rustiger tempo). En je kan nooit én een kcal tekort hebben én non-stop zware insuline pieken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
Stel dat je je wel een 'kcal tekort' hebt, maar de hele dag door eet om aan die kcals te komen? Hoe kan je lichaam dan vetmassa verbranden?
~ Prof. L. Uchtkoker, PhD in BroscienceOf toch du vader?![]()
True; ook ff gekeken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toch best wel sick dat die ene gast 155 haalde.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Is dit een goede cuttign schema? (tijd in gym: 1,5 uur)
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Vergeten cardio te zetten:
minimaal 1x per week 10km.
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km).Failure is success if we learn from it.![]()
Wat een overkill aan oefeningen, en cutten heeft meer met je voeding te maken dan met de oefeningen die je doet. Je kan de helft van je oefeningen schrappen.
Probeer niet langer dan 45-55 min te trainen (KT). En voeg er cardio aan toe.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 18:59:01 ]![]()
Dat dacht/denk ik ook alleen het zijn wel allemaal verschillende spiergroepen, Aan het einde ben je wel kapot ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Weissman het volgende:
Wat een overkill aan oefeningen, en cutten heeft meer met je voeding te maken dan met de oefeningen die je doet. Je kan de helft van je oefeningen schrappen.
Probeer niet langer dan 45-55 min te trainen (KT). En voeg er cardio aan toe.Failure is success if we learn from it.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikCutten = intensiteit houden (gewicht hetzelfde houden als in je bulk), maar volume verminderen. Doordat je constant in een energietekort zit, herstel je ook minder goed. Zo behoud je je spieren, niet door belachelijk veel oefeningen/volume te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km).![]()
Dat is ook het eerste wat in mij opkwam maar heb me voorgenomen om alleen bijdragend te posten.quote:
Wat zou jij dezen man aanraden ?![]()
Ik adviseer alleen op DBB. I.v.m. de slechte moderatie op dit forum draag ik al een tijd niks meer bij.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikZiek. Heb je überhaupt ooit een paar trainingen in een sportschool gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km)."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ziek. Heb je überhaupt ooit een paar trainingen in een sportschool gedaan?
Of toch du vader?![]()
Je moet me even uitleggen wat dat met elkaar te maken heeft. Slechte moderatie en adviseren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Diabox het volgende:
Ik adviseer alleen op DBB. I.v.m. de slechte moderatie op dit forum draag ik al een tijd niks meer bij.![]()
Komt omdat ik gewoon met interpunctie, volledige woorden/zinnen en hoofdletters typte. Dan gaat je troll alarm in ieder geval niet instantly af.Eens. Als ik m'n vrienden (lees: trainende vrienden) vertel over een cut-periode zie je ze op het begin kijken van... huh? en vervolgens zien ze het licht. "Oh, droogtrainen!" of "Oh, tonen!"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef kevin_ het volgende:
Mensen die het over 'tonen' hebben, snappen er ook werkelijk geen donder van.
Net als dat ze allemaal creatine een "kuurtje" noemen, en denken dat je dat nog effe voor de zomer moet doen om lekker veel lean mass te pakken en droog te worden
Of toch du vader?![]()
Ik snap dit soort shit echt niet! De meeste winst in je training kan je volgens mij halen door behoorlijk goed gedocumenteerd te zijn, en alsnog doen heel veel van die gappies zomaar wat terwijl ze soms best dedicated zijn. Zonde van hun inzet denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Luchtkoker het volgende:
Komt omdat ik gewoon met interpunctie, volledige woorden/zinnen en hoofdletters typte. Dan gaat je troll alarm in ieder geval niet instantly af.
[..]
Eens. Als ik m'n vrienden (lees: trainende vrienden) vertel over een cut-periode zie je ze op het begin kijken van... huh? en vervolgens zien ze het licht. "Oh, droogtrainen!" of "Oh, tonen!"
Net als dat ze allemaal creatine een "kuurtje" noemen, en denken dat je dat nog effe voor de zomer moet doen om lekker veel lean mass te pakken en droog te worden![]()
Fokfokfokfok! Weer failure op OHP 37.5Een rep meer, volgende week moet ie lukken! DL is volgende week op BW, yay!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga niks nuttigs toevoegen aan een forum waarvan ik de moderatie slecht vindt, principe kwestie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet me even uitleggen wat dat met elkaar te maken heeft. Slechte moderatie en adviseren.
Gaat overigens niet om jou m.b.t. moderatie.![]()
Vandaag eerste bp fail ever. Over de pens naar de knietjes moeten rollen.
Was gelukkig nadat ik mijn schouders en rug al had getrasht, dus het gewicht was relatief laag op 90 kg bij de 5e rep, maar goed om eens mee te maken. Het ging ook allemaal zo stil dat niemand in de gym 't doorhad, gelukkig
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Thanks voor de insuline-info brahs, klinkt plausibel.
Gooide vandaag na trainen traditiegetrouw 600 ml melk in mijn shake.Heb hem maar half leeg gedronken en in de koelkast gezet, ik hoef die kcals niet meer. Ga weg.
The roll of shame.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:56 schreef mister_popcorn het volgende:
Vandaag eerste bp fail ever. Over de pens naar de knietjes moeten rollen.
Was gelukkig nadat ik mijn schouders en rug al had getrasht, dus het gewicht was relatief laag op 90 kg bij de 5e rep, maar goed om eens mee te maken. Het ging ook allemaal zo stil dat niemand in de gym 't doorhad, gelukkigGoed dat je hem niet op je borst liet donderen, er was hier laatst zo'n bericht over zo'n gast die dood was gevonden onder een barbell van 80 kg. Was een beetje in zijn eentje aan het benchen in de kelder, zonder stoppers of rack.
![]()
![]()
37,5kg is best goed voor een vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
Fokfokfokfok! Weer failure op OHP 37.5Een rep meer, volgende week moet ie lukken! DL is volgende week op BW, yay!
Hoeveel weeg je?
Prins der kikkers![]()
Panzermaus on steroids. Hoe lang is hij trouwens? Hoe langer, des te makkelijker de inhaalslag. Lekkere body wel, full homo.![]()
Hij at/eet 5000kcal uit schoon voedsel per dag en hij heeft dat bereikt met een split-schema.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
Panzermaus on steroids. Hoe lang is hij trouwens? Hoe langer, des te makkelijker de inhaalslag. Lekkere body wel, full homo.
Schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.86m trouwens.If not now, then when.![]()
Gasten. Mijn gym heeft sinds vandaag zo'n barbell voor deadliften:
Wat is het verschil met een gewone barbell?![]()
Whoaaa een trap bar. Daar loop ik al maanden over te zeuren bij mijn gym. Ding kost geen drol.
Je kunt er de 'anatomisch meest correcte deadlift' mee doen. Als je standaard barbell hebt, dan zijn je benen eigenlijk de beperkende factor (bar schraapt ook tegen je benen aan). De trap bar heeft daar ruimte voor gemaakt.Confidence through competence![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij at/eet 5000kcal uit schoon voedsel per dag en hij heeft dat bereikt met een split-schema.
Schema:Wat een baas, gains zien er ook er goed uit. Die heeft vast ook regelmatig een Panda-injectie gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.86m trouwens.
En Stereo, koop je eigen trapbar?
[ Bericht 6% gewijzigd door Panzermaus op 10-04-2012 22:27:23 ]![]()
Ah nice! Thanks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Whoaaa een trap bar. Daar loop ik al maanden over te zeuren bij mijn gym. Ding kost geen drol.
Je kunt er de 'anatomisch meest correcte deadlift' mee doen. Als je standaard barbell hebt, dan zijn je benen eigenlijk de beperkende factor (bar schraapt ook tegen je benen aan). De trap bar heeft daar ruimte voor gemaakt.
Donderdag eens uitproberen.![]()
Okee een drol van 200 EURquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een baas, gains zien er ook er goed uit. Die heeft vast ook regelmatig een Panda-injectie gezet.
En Stereo, koop je eigen trapbar?
Confidence through competence![]()
Nee, geen panda-injecties. Gewoon clean.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een baas, gains zien er ook er goed uit. Die heeft vast ook regelmatig een Panda-injectie gezet.
En Stereo, koop je eigen trapbar?If not now, then when.![]()
Zegt iequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, geen panda-injecties. Gewoon clean.
Confidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: