Ja dat komt er ook nog bij, ik heb een tyfushonger maar kunnen eten, ho maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef Sperma het volgende:
Ik heb dit niet, integendeel. Ik krijg in de ochtend niks door mijn strot heen, ook als ik die avond ervoor niks heb gegeten.
Idem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef ß het volgende:
Ja, ik heb 's ochtends ook honger. Dan ga ik ontbijten.
joh. Wat een verlichtingquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef ß het volgende:
Ja, ik heb 's ochtends ook honger. Dan ga ik ontbijten.
Na 2 (tot hooguit 6) uur is je maag leeg. Je slaapt gewoon 8 uur?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
joh. Wat een verlichting![]()
Het probleem hier is dat ondanks wat ik de avond ervoor eet, het resultaat blijft hetzelfde.
Wat heeft dat er precies mee te maken? Raak je voller van?quote:
Wen er dan aan om 's ochtends wat te eten. Iets wat je lekker vind of whatever, hoeft niet meteen het meest gezonde ooit te zijn. Doe maar appelstroop met geroosterd brood idd daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dat komt er ook nog bij, ik heb een tyfushonger maar kunnen eten, ho maar
Ja. Ik heb een keer gehad, en dat was gelijk de allerergste keer ooit, dat ik midden in mijn tentamen mijn spullen heb gepakt en ben weggegaan. Het wordt soms héél ondraaglijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Wen er dan aan om 's ochtends wat te eten. Iets wat je lekker vind of whatever, hoeft niet meteen het meest gezonde ooit te zijn. Doe maar appelstroop met geroosterd brood idd daar is niks mis mee.
Maar buikpijnEcht? Is dat niet een beetje overdreven? Ik bedoel dat je maag knort enzo okee maar echt buikpijn
nee maar omdat je ook zegt buikpijn te hebben kan t zijn dat je lichaam meer water nodig heeft om de rotzooi die je vreet een beetje te filteren enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat heeft dat er precies mee te maken? Raak je voller van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |