abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98257297
Ik heb dus echt een heel irritant probleem. :{

Ik word iedere morgen met een enorm hol gevoel in mijn maag wakker en ja het is dan honger( voor de mierenneukende enkeling onder ons, ik heb het over 'trek'). Vaak gaat dit samen met een enorme buikpijn en dit is vervelend voor als ik vroeg uit huis moet voor school/werk etc.
En ja, ik begrijp dat het komt doordat ik de hele nacht niks binnen krijg. Maar of ik nou om 18.00 stop met eten of om 23.00, het blijft hetzelfde. :{

Dus hierbij mijn vraag, zijn er meer mensen die dit hebben?En ik hoef niet per sé met een satisfied, vol gevoel wakker te worden maar ook niet met vervelende buikpijn. :{

en stomme reacties mag je voor je houden. :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:42:46 #2
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_98257363
Ik heb dit niet, integendeel. Ik krijg in de ochtend niks door mijn strot heen, ook als ik die avond ervoor niks heb gegeten.
pi_98257395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef Sperma het volgende:
Ik heb dit niet, integendeel. Ik krijg in de ochtend niks door mijn strot heen, ook als ik die avond ervoor niks heb gegeten.
Ja dat komt er ook nog bij, ik heb een tyfushonger maar kunnen eten, ho maar :{w
pi_98257418
Soms heb ik dat ook, dan word ik wakker (vandaag ook weer) en dan heb ik zo'n honger dat ik er misselijk van word. Dan drink ik meestal thee met suiker en dan valt 't wel weer mee..
pi_98257581
Ja, ik heb 's ochtends ook honger. Dan ga ik ontbijten.
To err is human, to forgive bovine.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:52:10 #6
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_98257749
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef ß het volgende:
Idem.
pi_98257968
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef ß het volgende:
joh. Wat een verlichting :*

Het probleem hier is dat ondanks wat ik de avond ervoor eet, het resultaat blijft hetzelfde.
pi_98258556
Ik weet niet wat je in de ochtend eet maar een broodje kaas zou ik in de ochtend ook niet door mijn keel kunnen krijgen, ik eet daarom vaak gewoon een broodje met chocopasta of iets anders zoets. :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:44:08 #9
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_98259905
Wat eet je dan zoal rond 23:00 ?
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
pi_98260226
Ik heb alles geprobeerd, extra avondmaal, brood, soep,fruit,cruesli :/
pi_98268459
Probeer s'ochtends droog brood met thee. Dat krijgt iedereen wel weg
pi_98268695
In de ochtend ff een bakje Brinta en ik zit voor het eerste uur vol. :)
pi_98270711
Je stofwisseling werkt gewoon beter dan gemiddeld
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:28:03 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_98271578
Jawel, maar ik heb dan ook een snelle stofwisseling. Goed stevig ontbijten helpt natuurlijk wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_98271704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

joh. Wat een verlichting :*

Het probleem hier is dat ondanks wat ik de avond ervoor eet, het resultaat blijft hetzelfde.
Na 2 (tot hooguit 6) uur is je maag leeg. Je slaapt gewoon 8 uur?
pi_98275708
Nee,verre van zelfs. 6 uur als ik geluk heb.

Ik denk dat ik morgenochtend geroosterd brood met appelstroop probeer :9
pi_98275871
meer water drinken
.
pi_98276033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef Golden_Pauper het volgende:
meer water drinken
Wat heeft dat er precies mee te maken? Raak je voller van?
pi_98276317
Laat op de avond iets met veel proteïnes eten? Daar krijg je minder snel honger van dan dingen met koolhydraten enzo.
pi_98277143
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja dat komt er ook nog bij, ik heb een tyfushonger maar kunnen eten, ho maar :{w
Wen er dan aan om 's ochtends wat te eten. Iets wat je lekker vind of whatever, hoeft niet meteen het meest gezonde ooit te zijn. Doe maar appelstroop met geroosterd brood idd daar is niks mis mee.

Maar buikpijn :? Echt? Is dat niet een beetje overdreven? Ik bedoel dat je maag knort enzo okee maar echt buikpijn :?
pi_98281124
voel s ochtends ook wel een en ander maar t zal wel honger zijn want als ik 4 boterhammen met pindi eet is t weg
pi_98284418
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Wen er dan aan om 's ochtends wat te eten. Iets wat je lekker vind of whatever, hoeft niet meteen het meest gezonde ooit te zijn. Doe maar appelstroop met geroosterd brood idd daar is niks mis mee.

Maar buikpijn :? Echt? Is dat niet een beetje overdreven? Ik bedoel dat je maag knort enzo okee maar echt buikpijn :?
Ja. Ik heb een keer gehad, en dat was gelijk de allerergste keer ooit, dat ik midden in mijn tentamen mijn spullen heb gepakt en ben weggegaan. Het wordt soms héél ondraaglijk.
pi_98300341
Ik heb er ook last van, rammelende maag 'sochtends maar niet meer dan een cracker of een boterham naar binnen kunnen krijgen. Als ik op het werk kom drink ik altijd ff snel een paar bakken koffie, dat scheelt bij mij altijd wel. Nadeel is dat dit ook vaak in combinatie met een peuk is, en dat werkt dan weer aardig laxerend. Ren ik dus eerst naar de koffieautomaat, dan naar buiten voor een peuk, en dan rennend naar binnen naar de wc, ben ik al moe voordat ik moet beginnen met werken :')
pi_98300459
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wat heeft dat er precies mee te maken? Raak je voller van?
nee maar omdat je ook zegt buikpijn te hebben kan t zijn dat je lichaam meer water nodig heeft om de rotzooi die je vreet een beetje te filteren enzo.
.
pi_98300518
Ligt er aan wat je nog om 23:00 eet.
Want ik zelf heb er ook altijd last van (snelle stofwisseling :( ) Maar ik eet nu voordat ik ga slapen 2 boterhammen met vet beleg, zoals kaas, leverworst, grillworst etc. En nu heb ik nog wel honger s'ochtends, maar niet zo extreem als jij het beschrijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')