Ja dat komt er ook nog bij, ik heb een tyfushonger maar kunnen eten, ho maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef Sperma het volgende:
Ik heb dit niet, integendeel. Ik krijg in de ochtend niks door mijn strot heen, ook als ik die avond ervoor niks heb gegeten.
Idem.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef ß het volgende:
Ja, ik heb 's ochtends ook honger. Dan ga ik ontbijten.
joh. Wat een verlichtingquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef ß het volgende:
Ja, ik heb 's ochtends ook honger. Dan ga ik ontbijten.
Na 2 (tot hooguit 6) uur is je maag leeg. Je slaapt gewoon 8 uur?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
joh. Wat een verlichting![]()
Het probleem hier is dat ondanks wat ik de avond ervoor eet, het resultaat blijft hetzelfde.
Wat heeft dat er precies mee te maken? Raak je voller van?quote:
Wen er dan aan om 's ochtends wat te eten. Iets wat je lekker vind of whatever, hoeft niet meteen het meest gezonde ooit te zijn. Doe maar appelstroop met geroosterd brood idd daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja dat komt er ook nog bij, ik heb een tyfushonger maar kunnen eten, ho maar
Ja. Ik heb een keer gehad, en dat was gelijk de allerergste keer ooit, dat ik midden in mijn tentamen mijn spullen heb gepakt en ben weggegaan. Het wordt soms héél ondraaglijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Wen er dan aan om 's ochtends wat te eten. Iets wat je lekker vind of whatever, hoeft niet meteen het meest gezonde ooit te zijn. Doe maar appelstroop met geroosterd brood idd daar is niks mis mee.
Maar buikpijnEcht? Is dat niet een beetje overdreven? Ik bedoel dat je maag knort enzo okee maar echt buikpijn
nee maar omdat je ook zegt buikpijn te hebben kan t zijn dat je lichaam meer water nodig heeft om de rotzooi die je vreet een beetje te filteren enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat heeft dat er precies mee te maken? Raak je voller van?
omgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb er ook last van, rammelende maag 'sochtends maar niet meer dan een cracker of een boterham naar binnen kunnen krijgen. Als ik op het werk kom drink ik altijd ff snel een paar bakken koffie, dat scheelt bij mij altijd wel. Nadeel is dat dit ook vaak in combinatie met een peuk is, en dat werkt dan weer aardig laxerend. Ren ik dus eerst naar de koffieautomaat, dan naar buiten voor een peuk, en dan rennend naar binnen naar de wc, ben ik al moe voordat ik moet beginnen met werken
Zou op zich nog wel kunnen meevallen met de onlogica. Als mijn suikerspiegel ontregeld is, dan is ie dat zo'n 2 tot en met 6 uur na het eten. En als ik het voor elkaar krijg om het 'uit te zitten' dan herstelt het daarna redelijk vanzelf. Zit ik het niet uit (wat ik meestal niet red), dan blijf ik eten tot het over is (en mijn neus uitkomt).quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee dat kende ik niet eens, ik ga er morgen even goed naar kijken,bedankt
Het grappige is,is dat het veeel erger is als ik vroeg mijn bed uitmoet dan als ik wat langer kan blijven liggen..
De onlogica..
Ja, dat is lastig. Maar je eens een poosje bij te houden wat je eet en te kijken of je een verband kunt vinden met je honger.quote:Op woensdag 22 juni 2011 08:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maar al je er informatie over zoekt,zijn er zooooveeel symptomen .
En bijna alles klopt wel. Alleen heb ik wel mijn dagen dat ik om 11.00 heeeel stevig eet en tot 18;00 geen honger meer heb
Uhhh, ja dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja maar wat doe je dan? Aan een stuk dooreten zodat je geen honger meer hebt?
Ik heb vaak genoeg om 4 uur snachts in mijn bed gezeten met een pan macaroni ofzo :/ simpelweg omdat ik dan niet door kan slapen.
Ik vind die banaan met granen niet de zuipen, maar bosvruchten vind ik erg lekker. Bij mij vult dat spul welquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee, wel een andere variant met banaan en granen dacht ik, maar dat korrelige smaakje zat me niet zo.
Vult dit wel? Als in,stilt het honger?
Die met banaansmaak is lekkerder.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga het eens proberen.![]()
Fruitmelk met aardbei van campina is ook lekker
Mwah... ik probeer te voorkomen dat ik drie keer per nacht moet gaan eten. Ik eet voor het slapengaan een bakje yoghurt (met bordkarton) en dat volstaat vrijwel altijd. Tenzij ik zoiets als gebakken aardappeltjes heb gegeten. Maar dat weet ik dus wel zo'n beetje van tevoren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sjesus maar kom je daardoor niet enorm aan dan?
Ja,lusteloos,moe,weinig tot geen energie, dizzy. Dat zweten valt nog wel mee. Moet ik s'morgens dan suiker eten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Dat klinkt als wakker worden met een te lage bloedsuiker. Een hypo gaat gepaard met enorme honger en misselijkheid.
Ben je dan ook duizelig (of eigenlijk een beetje lusteloos) en zweet je overmatig?
Of dus juist 's avonds niet. Want in principe moet je een nacht kunnen slapen zónder 's morgens helemaal brak te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja,lusteloos,moe,weinig tot geen energie, dizzy. Dat zweten valt nog wel mee. Moet ik s'morgens dan suiker eten?
Ja, maar het is niet normaal dat je met zo'n lage waarde wakker wordt. Dit lijkt erg op een hypo, zie ook het bericht:quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja,lusteloos,moe,weinig tot geen energie, dizzy. Dat zweten valt nog wel mee. Moet ik s'morgens dan suiker eten?
Zag dat net pas. Ik raad je aan naar je huisarts te gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik ken het. En ik ken ook écht honger. Zulke honger, dat het pijn doet van mijn navel tot aan mijn kaken. Bij mij wordt het veroorzaakt door een moeizame bloedsuikerspiegel; ik kan dat maar moeilijk op peil houden.
Wel eens gedacht aan hypoglykemie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |