quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha dat worden veel shakes uitdelen![]()
![]()
haha ik ga niet in de gym filmenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:19 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nog een 2 kilo pot cassein Berry Blast staan waar ik vanaf wil.![]()
Erm, doe er maar 12 DeRakker., krijg je van mij een pot cassein.![]()
Moet je wel wachten tot ik weer in Nederland ben.![]()
Nee, dat valt wel mee, gewoon even je video mailen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil wel een video maken maar dan gaat iedereen mijn pullups afkraken."wajoo, je elleboog is niet in de juiste positie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 16:18:48 ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kan jij zelf eigenlijk 40 strict/full ROM pullups, Zeta?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, gewoon even je video mailen.
Als iemand 40 haalt met een net wat mindere uitvoering zal ik niet moeilijk doen.
En als je video stuurt waar blijkt maar je haalt 29 maar netjes/perfect uitgevoerde en niemand anders overtreft dat, heb je gewoon een prijs.
Hebt je wel een andere oefening waar je koning in bent, stuur hem op en wie weet stuur ik je gewoon een pakket whey eiwit zakjes in div smaken.
Ik hoop echt dat ik de prijzen kan versturen!!
Doe je Best!Vette actie!! ben benieuwd naar de filmpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf haal ik max 11. jammer genoeg.
ja tuurlijk, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef Snakey het volgende:
Dat lijkt me dan ook erg moeilijk, dat filmen moet iemand anders doen natuurlijk.
Powerliften en bodybuilding ligt dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef fathank het volgende:
Nu op eurosport ek gewichtheffen voor vrouwen tot 53 kg.
Ze gaan nu 85 kg proberen te snatchen.
Of is dit teveel powerlift gerelateerd?
Maak video dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil wel een video maken maar dan gaat iedereen mijn pullups afkraken."wajoo, je elleboog is niet in de juiste positie"
Is herhaling.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef fathank het volgende:
Nu op eurosport ek gewichtheffen voor vrouwen tot 53 kg.
Ze gaan nu 85 kg proberen te snatchen.
Of is dit teveel powerlift gerelateerd?
Toch best wel sick dat die ene gast 155 haalde.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is herhaling.
Gisteren waren het ook gastjes van 55kglol.
Gauw verder zappen, want dat commentaar op Eurosport jeukt altijd.
Tijdens rust, dus bijvoorbeeld in je slaap. Maar wil je insuline hoog blijven moet je wel bijna elk uur een redelijke maaltijd eten. Insuline blijft niet constant hoog als je elk uur 100 kcal neemt (behalve als je meer eet dan je nodig hebt). Makkelijk gezegd kun je zeggen dat door teveel te eten je insuline constant hoog blijft en door minder te eten hoeft je lichaam ook minder insuline te gebruiken en dus heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
De hele dag door eten = insuline blijft hoog, verhoogde insulinespiegel = zet lipolyse (verbranden van vetmassa voor energie) stil. Right?
Stel dat je je wel een 'kcal tekort' hebt, maar de hele dag door eet om aan die kcals te komen? Hoe kan je lichaam dan vetmassa verbranden?
50 reps, nice. Gewicht mag iets hoger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef IrCute het volgende:
Net weer eens geprobeerd pull ups te doen. Paar maanden geleden kon ik er niet eens 1 doen, nu 3![]()
Ik squat nu trouwens 50x8 panzertje
Als je de hele dag door heel geleidelijk insuline 'piekjes' hebt is de insuline geleidelijk genoeg om niet de lipolyse compleet stil te leggen, volgens mij. Dus een insuline spike = lipolyse wordt stilgezet, constant = gaat door (albeit wellicht op een rustiger tempo). En je kan nooit én een kcal tekort hebben én non-stop zware insuline pieken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
De hele dag door eten = insuline blijft hoog, verhoogde insulinespiegel = zet lipolyse (verbranden van vetmassa voor energie) stil. Right?
Stel dat je je wel een 'kcal tekort' hebt, maar de hele dag door eet om aan die kcals te komen? Hoe kan je lichaam dan vetmassa verbranden?
True; ook ff gekeken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toch best wel sick dat die ene gast 155 haalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Vergeten cardio te zetten:
minimaal 1x per week 10km.
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km).Failure is success if we learn from it.![]()
Wat een overkill aan oefeningen, en cutten heeft meer met je voeding te maken dan met de oefeningen die je doet. Je kan de helft van je oefeningen schrappen.
Probeer niet langer dan 45-55 min te trainen (KT). En voeg er cardio aan toe.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 18:59:01 ]![]()
Dat dacht/denk ik ook alleen het zijn wel allemaal verschillende spiergroepen, Aan het einde ben je wel kapot ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Weissman het volgende:
Wat een overkill aan oefeningen, en cutten heeft meer met je voeding te maken dan met de oefeningen die je doet. Je kan de helft van je oefeningen schrappen.
Probeer niet langer dan 45-55 min te trainen (KT). En voeg er cardio aan toe.Failure is success if we learn from it.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Is dit een goede cuttign schema? (tijd in gym: 1,5 uur)
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikCutten = intensiteit houden (gewicht hetzelfde houden als in je bulk), maar volume verminderen. Doordat je constant in een energietekort zit, herstel je ook minder goed. Zo behoud je je spieren, niet door belachelijk veel oefeningen/volume te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Vergeten cardio te zetten:
minimaal 1x per week 10km.
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km).![]()
Dat is ook het eerste wat in mij opkwam maar heb me voorgenomen om alleen bijdragend te posten.quote:
Wat zou jij dezen man aanraden ?![]()
Ik adviseer alleen op DBB. I.v.m. de slechte moderatie op dit forum draag ik al een tijd niks meer bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: