Loool, vanavond ff proberen. Is wel veel hoor 35/40. 25 strikte zal me wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
De nieuwe TT "Wie 40pullups doet krijgt een whey shake".
Als dat past als nieuwe TT mogen jullie een filmpje als bewijs naar mij sturen.
Wie 40 pullups als eerste laat zien krijgt van mij een pot whey eiwitten.
(geen halve pullups)
Wie er 35 doet krijgt een whey eiwitten sample pack met verschillende smaken.
Je kan niet beide winnen.
Actie geld zolang topic #200 loopt.
Video kan je mailen en zal via youtube gepost worden.
Zo de slechte TT beetje goed gemaakt?
ja die vind ik dan ook wel weer fijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Weighted cable crunch vond ik anders erg lekker toen ik nog niet wist dat het voor mij niet zon goed idee is
Wajooquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef seto het volgende:
Damn, terwijl mijn kies net werd getrokken kwam Phil Heath ineens bij mijn gym langs.
[ afbeelding ]
Voor de K1-kenners, dat is Daniel Ghita in de achtergrond
dem forearmsquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:38 schreef seto het volgende:
Damn, terwijl mijn kies net werd getrokken kwam Phil Heath ineens bij mijn gym langs.
[ afbeelding ]
Voor de K1-kenners, dat is Daniel Ghita in de achtergrond
Als ik ze zo mag doen haal ik makkelijk 100 pull ups.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heb ik allang gehaald![]()
Of moet t achter elkaar![]()
![]()
haha dat worden veel shakes uitdelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik ze zo mag doen haal ik makkelijk 100 pull ups.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
haha dat worden veel shakes uitdelen![]()
![]()
haha ik ga niet in de gym filmenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:19 schreef Snakey het volgende:
Ik heb nog een 2 kilo pot cassein Berry Blast staan waar ik vanaf wil.![]()
Erm, doe er maar 12 DeRakker., krijg je van mij een pot cassein.![]()
Moet je wel wachten tot ik weer in Nederland ben.![]()
Nee, dat valt wel mee, gewoon even je video mailen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil wel een video maken maar dan gaat iedereen mijn pullups afkraken."wajoo, je elleboog is niet in de juiste positie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 16:18:48 ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kan jij zelf eigenlijk 40 strict/full ROM pullups, Zeta?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, gewoon even je video mailen.
Als iemand 40 haalt met een net wat mindere uitvoering zal ik niet moeilijk doen.
En als je video stuurt waar blijkt maar je haalt 29 maar netjes/perfect uitgevoerde en niemand anders overtreft dat, heb je gewoon een prijs.
Hebt je wel een andere oefening waar je koning in bent, stuur hem op en wie weet stuur ik je gewoon een pakket whey eiwit zakjes in div smaken.
Ik hoop echt dat ik de prijzen kan versturen!!
Doe je Best!Vette actie!! ben benieuwd naar de filmpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf haal ik max 11. jammer genoeg.
ja tuurlijk, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef Snakey het volgende:
Dat lijkt me dan ook erg moeilijk, dat filmen moet iemand anders doen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |