50 reps, nice. Gewicht mag iets hoger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef IrCute het volgende:
Net weer eens geprobeerd pull ups te doen. Paar maanden geleden kon ik er niet eens 1 doen, nu 3![]()
Ik squat nu trouwens 50x8 panzertje
Als je de hele dag door heel geleidelijk insuline 'piekjes' hebt is de insuline geleidelijk genoeg om niet de lipolyse compleet stil te leggen, volgens mij. Dus een insuline spike = lipolyse wordt stilgezet, constant = gaat door (albeit wellicht op een rustiger tempo). En je kan nooit én een kcal tekort hebben én non-stop zware insuline pieken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
De hele dag door eten = insuline blijft hoog, verhoogde insulinespiegel = zet lipolyse (verbranden van vetmassa voor energie) stil. Right?
Stel dat je je wel een 'kcal tekort' hebt, maar de hele dag door eet om aan die kcals te komen? Hoe kan je lichaam dan vetmassa verbranden?
True; ook ff gekeken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toch best wel sick dat die ene gast 155 haalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Vergeten cardio te zetten:
minimaal 1x per week 10km.
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km).Failure is success if we learn from it.![]()
Wat een overkill aan oefeningen, en cutten heeft meer met je voeding te maken dan met de oefeningen die je doet. Je kan de helft van je oefeningen schrappen.
Probeer niet langer dan 45-55 min te trainen (KT). En voeg er cardio aan toe.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 18:59:01 ]![]()
Dat dacht/denk ik ook alleen het zijn wel allemaal verschillende spiergroepen, Aan het einde ben je wel kapot ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef Weissman het volgende:
Wat een overkill aan oefeningen, en cutten heeft meer met je voeding te maken dan met de oefeningen die je doet. Je kan de helft van je oefeningen schrappen.
Probeer niet langer dan 45-55 min te trainen (KT). En voeg er cardio aan toe.Failure is success if we learn from it.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Is dit een goede cuttign schema? (tijd in gym: 1,5 uur)
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikCutten = intensiteit houden (gewicht hetzelfde houden als in je bulk), maar volume verminderen. Doordat je constant in een energietekort zit, herstel je ook minder goed. Zo behoud je je spieren, niet door belachelijk veel oefeningen/volume te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km).![]()
Dat is ook het eerste wat in mij opkwam maar heb me voorgenomen om alleen bijdragend te posten.quote:
Wat zou jij dezen man aanraden ?![]()
Ik adviseer alleen op DBB. I.v.m. de slechte moderatie op dit forum draag ik al een tijd niks meer bij.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Is dit een goede cuttign schema? (tijd in gym: 1,5 uur)
Maandag Borst/Triceps/AbsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag Rug/Biceps/BeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag Schouders/Armen/BuikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag Benen/BuikZiek. Heb je überhaupt ooit een paar trainingen in een sportschool gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:
Zondag 10 km, 1 uur
Soms 2x per week (in 2 weken jog/ren ik 3x 10 km)."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ziek. Heb je überhaupt ooit een paar trainingen in een sportschool gedaan?
Of toch du vader?![]()
Je moet me even uitleggen wat dat met elkaar te maken heeft. Slechte moderatie en adviseren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Diabox het volgende:
Ik adviseer alleen op DBB. I.v.m. de slechte moderatie op dit forum draag ik al een tijd niks meer bij.![]()
Komt omdat ik gewoon met interpunctie, volledige woorden/zinnen en hoofdletters typte. Dan gaat je troll alarm in ieder geval niet instantly af.Eens. Als ik m'n vrienden (lees: trainende vrienden) vertel over een cut-periode zie je ze op het begin kijken van... huh? en vervolgens zien ze het licht. "Oh, droogtrainen!" of "Oh, tonen!"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef kevin_ het volgende:
Mensen die het over 'tonen' hebben, snappen er ook werkelijk geen donder van.
Net als dat ze allemaal creatine een "kuurtje" noemen, en denken dat je dat nog effe voor de zomer moet doen om lekker veel lean mass te pakken en droog te worden
Of toch du vader?![]()
Ik snap dit soort shit echt niet! De meeste winst in je training kan je volgens mij halen door behoorlijk goed gedocumenteerd te zijn, en alsnog doen heel veel van die gappies zomaar wat terwijl ze soms best dedicated zijn. Zonde van hun inzet denk ik dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Luchtkoker het volgende:
Komt omdat ik gewoon met interpunctie, volledige woorden/zinnen en hoofdletters typte. Dan gaat je troll alarm in ieder geval niet instantly af.
[..]
Eens. Als ik m'n vrienden (lees: trainende vrienden) vertel over een cut-periode zie je ze op het begin kijken van... huh? en vervolgens zien ze het licht. "Oh, droogtrainen!" of "Oh, tonen!"
Net als dat ze allemaal creatine een "kuurtje" noemen, en denken dat je dat nog effe voor de zomer moet doen om lekker veel lean mass te pakken en droog te worden![]()
Fokfokfokfok! Weer failure op OHP 37.5Een rep meer, volgende week moet ie lukken! DL is volgende week op BW, yay!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga niks nuttigs toevoegen aan een forum waarvan ik de moderatie slecht vindt, principe kwestie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet me even uitleggen wat dat met elkaar te maken heeft. Slechte moderatie en adviseren.
Gaat overigens niet om jou m.b.t. moderatie.![]()
Vandaag eerste bp fail ever. Over de pens naar de knietjes moeten rollen.
Was gelukkig nadat ik mijn schouders en rug al had getrasht, dus het gewicht was relatief laag op 90 kg bij de 5e rep, maar goed om eens mee te maken. Het ging ook allemaal zo stil dat niemand in de gym 't doorhad, gelukkig
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Thanks voor de insuline-info brahs, klinkt plausibel.
Gooide vandaag na trainen traditiegetrouw 600 ml melk in mijn shake.Heb hem maar half leeg gedronken en in de koelkast gezet, ik hoef die kcals niet meer. Ga weg.
The roll of shame.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:56 schreef mister_popcorn het volgende:
Vandaag eerste bp fail ever. Over de pens naar de knietjes moeten rollen.
Was gelukkig nadat ik mijn schouders en rug al had getrasht, dus het gewicht was relatief laag op 90 kg bij de 5e rep, maar goed om eens mee te maken. Het ging ook allemaal zo stil dat niemand in de gym 't doorhad, gelukkigGoed dat je hem niet op je borst liet donderen, er was hier laatst zo'n bericht over zo'n gast die dood was gevonden onder een barbell van 80 kg. Was een beetje in zijn eentje aan het benchen in de kelder, zonder stoppers of rack.
![]()
![]()
37,5kg is best goed voor een vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:11 schreef slacker_nl het volgende:
Fokfokfokfok! Weer failure op OHP 37.5Een rep meer, volgende week moet ie lukken! DL is volgende week op BW, yay!
Hoeveel weeg je?
Prins der kikkers![]()
Panzermaus on steroids. Hoe lang is hij trouwens? Hoe langer, des te makkelijker de inhaalslag. Lekkere body wel, full homo.![]()
Hij at/eet 5000kcal uit schoon voedsel per dag en hij heeft dat bereikt met een split-schema.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
Panzermaus on steroids. Hoe lang is hij trouwens? Hoe langer, des te makkelijker de inhaalslag. Lekkere body wel, full homo.
Schema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1.86m trouwens.If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: