ditquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Die foto lijkt me met een webcam gemaakt te zijn. Vraag gewoon of ze haar webcam aan wil gooien en dan weet je zeker of ze het echt is of niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Die foto lijkt me met een webcam gemaakt te zijn. Vraag gewoon of ze haar webcam aan wil gooien en dan weet je zeker of ze het echt is of niet.
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moederquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Dit. En vraag dan of ze even zwaait ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
En toevallig heeft ze geen webcam?quote:Op zondag 8 april 2012 17:27 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moeder
lijkt me sterk iddquote:
In dat geval: fake.quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Vraag t r net en ze zegt dat ze er geen heeft
Ja dit dus.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef plopkweker het volgende:
en als ze én een foto maakte, én het briefje vast hield, waarom is d'r rechterarm dan naar beneden?
haar moeder heeft m gemaakt zegt zequote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef plopkweker het volgende:
en als ze én een foto maakte, én het briefje vast hield, waarom is d'r rechterarm dan naar beneden?
Welke info wat daar staat haal je dat uit?quote:Op zondag 8 april 2012 17:31 schreef Bill_E het volgende:
foto is sowieso bewerkt:
http://regex.info/exif.cg(...)2Fimg1485595687.jpeg
iddquote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef strontboer het volgende:
Wat je kunt doen is vragen of ze nog een foto wil maken. Misschien vanuit een ander standpunt. Als ze deze foto op bv. google gevonden heeft lijkt het me moeilijk om precies weer zo'n foto te vinden van hetzelfde meisje.
Heb ze niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef Cher- het volgende:
Cam met haar, bekijk haar Facebook-hyves-twitter en je weet genoeg lijkt me.
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.quote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef strontboer het volgende:
Wat je kunt doen is vragen of ze nog een foto wil maken. Misschien vanuit een ander standpunt. Als ze deze foto op bv. google gevonden heeft lijkt het me moeilijk om precies weer zo'n foto te vinden van hetzelfde meisje.
http://8.media.hyves-stat(...)0/img1485595687.jpeg is die link, staat geen username oid bijquote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar die foto komt toch van een hyveslink? Kun je die hyves niet achterhalen en staan daar niet meer foto's op?
Nou dan lijkt het me duidelijk hèquote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.
Ze heeft geen hyves en geen facebook. Hyves heeft ze destijds verwijderd.
De foto heb ik op mn eigen hyves gezet.
Meh. Maar er was daar toch een site voor?quote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
http://8.media.hyves-stat(...)0/img1485595687.jpeg is die link, staat geen username oid bij
Ah vandaar.quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik ben een keer vreselijk voor de gek gehouden door iemand die ook zo deed.quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.
Ze heeft geen hyves en geen facebook. Hyves heeft ze destijds verwijderd.
Dan valt er niet veel te achterhalen eigenlijk. Als ze een profielensite had kon je vrienden kijken, reacties etc. en dan zie je meteen of ze echt is. En cam is natuurlijk nog beter. Maar ik denk dat het wel echt is, waarom niet eigenlijk? Is gewoon een normaal blond meisje ja.quote:
ik denk getroll, nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Maar er was daar toch een site voor?Dan kon je met zo'n link het profiel achterhalen, of was dat getroll?
[..]
Ah vandaar.
het kan soms wel:quote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ik denk getroll, nooit van gehoord.
Inderdaad, en de pixels zijn ook duidelijker aan de voorkant dan achterkant, terwijl dat met een telefoon met deze resolutie andersom moet zijn, die hebben geen auto-correctiequote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het briefje is perfect horizontaal gehouden tov het kader van de foto. Lijkt me fake dus.
iddquote:Op zondag 8 april 2012 17:37 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
het kan soms wel:
http://www.hyvesvinder.nl/
maar dat moeten dan links zijn met dat hyves IP adres erin.
Ik denk dat de links veranderd zijn.
Wie gebruikt er sowieso nog hyves....
quote:Op zondag 8 april 2012 17:31 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
haar moeder heeft m gemaakt zegt ze
Gast, kap dat af. Nu meteen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Vraag t r net en ze zegt dat ze er geen heeft
In de bewerkingquote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
In de foto? Of de bewerking van de foto?
Want een foto nemen duurt lang?quote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
you trollin' or what?quote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee ik was eigenlijk serieus. Misschien bedoelde je die heeft vaak foto's gemaakt om er mooi op te staan ofzo.quote:
Of er zit wel een meisje achter, maar is ze bang dat TS afknapt op d'r echte uiterlijk.quote:
Ze heeft gewoon vaste handen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het briefje is perfect horizontaal gehouden tov het kader van de foto. Lijkt me fake dus.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:49 schreef Sylver_ het volgende:
Je hebt al diverse foto's van haar ontvangen? En dat was elke keer hetzelfde meisje?
Waar haalt 'ze' die vandaan als het niet echt is?
idd, iemand die ik vroeger kende werd ook zwaaar gescamt vanuit nigeria, toen het nog niet zo bekend was. overal gewoon 1 mannelijk fotomodel voor gebruiken, alleen een dezelfde voornaam, bijv. john, en de achternaam elke keer anders. Gewoon 1x perdag bellen, nouja, na 2 maanden wilde hij naar NL komen, Ze moest geld overmaken. Deed ze, Kocht hij een ticket zogenaamd. Net 3 dagen voordat hij het vliegtuig zou pakken, ging zn opa dood. die woonde ook in verweggiestan, ook geld overmaken E.D, eenmaal in verweggiestan had hij geld nodig om bloemen te halen, en tja, toen is ze ermee gekapt. maarja, ze krijgen steeds slimmere manieren om je geld af te troggelenquote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
duidelijke photoshop.
Geen webcam? jammer.
Of de foto moet wel heel overtuigend zijn (en dan in combinatie met een keer bellen)
En zelfs dan nog moet je oppassen tegenwoordig.
Je ziet nu toch wel in waarom mannen hier af en toe die vrouwenbashtopics maken?quote:
volgens mij ookquote:
Nee, ik heb gezegd dat ik de politie inlicht voor oplichting en internetfraudequote:
quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ik de politie inlicht voor oplichting en internetfraude
Thanks voor jullie hulp
geen probleem.quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Thanks voor jullie hulp
quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Thanks voor jullie hulp
Neem je wel iemand mee die dat even filmt als je hiervan aangifte doet bij de politie, want dat wil ik wel zien.quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, als t een klein kind is dan schrikt ze hier vast wel van.quote:Op zondag 8 april 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neem je wel iemand mee die dat even filmt als je hiervan aangifte doet bij de politie, want dat wil ik wel zien.
Helaas is dat waarquote:Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, als t een klein kind is dan schrikt ze hier vast wel van.
De politie staat je al niet eens te woord als je aangifte doet van moord bij wijze van
Aldus de persoon die TS voor de gek heeft gehouden.quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Het zou best eens een echte kunnen zijn. TinEye en de image search van Google leveren namelijk geen resultaten op. Jammer TS, je hebt deze chick verloren.
Lul niet zo slap.quote:Op zondag 8 april 2012 18:04 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, als t een klein kind is dan schrikt ze hier vast wel van.
De politie staat je al niet eens te woord als je aangifte doet van moord bij wijze van
Maar zelfrespect gewonnen!quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Het zou best eens een echte kunnen zijn. TinEye en de image search van Google leveren namelijk geen resultaten op. Jammer TS, je hebt deze chick verloren.
Kijk naar mn laatste post op de vorige pagina. precies t zelfdequote:Op zondag 8 april 2012 18:21 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Maar zelfrespect gewonnen!
Het is al een paar weken bezig en er kwam steeds wat tussen bij dr. Smoesjes als opa dood, dat ze ziek was, en dat ze me ook nog eens voor niks heeft laten komen naar d'r heeft me toen al ernstig doen twijfelen.
Toch ermee doorgegaan, maar nu ben ik er echt helemaal klaar mee! Zeker nu deze foto fake is
Ik kon hem ook niet vinden op die manier, het kan natuurlijk een foto uit een tijdschrift zijn dat ze heeft gescanned, want die foto is hardstikke nep.quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb wel 8 foto's van d'r, maar via deze sites kan ik haar ook niet vinden. Kutkind is t gewoonquote:Op zondag 8 april 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon hem ook niet vinden op die manier, het kan natuurlijk een foto uit een tijdschrift zijn dat ze heeft gescanned, want die foto is hardstikke nep.
Nergens voor nodig. Ik ben inmiddels erachter wie de grappenmaker isquote:Op zondag 8 april 2012 18:56 schreef Kloonhommel het volgende:
TS: geef me haar contactgegevens maar in DM/PB.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik ben inmiddels erachter wie de grappenmaker is
Deel het met ons, details detailsquote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je wilt haar voor jou alleen houden he?quote:Op zondag 8 april 2012 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De foto is een afbeelding van Hyves, en dat is vrij eenvoudig te herleiden naar een userquote:
Eh neequote:Op zondag 8 april 2012 19:12 schreef ACT-F het volgende:
De foto is een afbeelding van Hyves, en dat is vrij eenvoudig te herleiden naar een user
-weg-
Kijk eens wat er rechtsboven staat. Dan begrijp je ook waarom zij 'Mello' heet
Sukkel dat je bent...quote:Op zondag 8 april 2012 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De foto is een afbeelding van Hyves, en dat is vrij eenvoudig te herleiden naar een user
-weg-
Kijk eens wat er rechtsboven staat. Dan begrijp je ook waarom zij 'Mello' heet
O jaquote:Op zondag 8 april 2012 19:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sukkel dat je bent...TS heeft het op zijn eigen hyves gezet!
krijgt iemand daar opo de achtergrond een blowjob?quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
krijgt iemand daar opo de achtergrond een blowjob?
quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef gehaktballetjes het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zondag 8 april 2012 19:31 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
Zelfde persoon?quote:Op zondag 8 april 2012 19:54 schreef gehaktballetjes het volgende:
http://www.youtube.com/user/brotherlouie98?feature=
beetje teveel geer en goor :'0
JA! Dit.quote:Op zondag 8 april 2012 21:17 schreef RickoKun het volgende:
Dit doet mij denken aan een tenenkrommende aflevering van Dennis en Valerio "loverboys" waarin een meisje een turkse jongen voorloog en telkens foto's van een blond meisje opstuurde.
Uiteindelijk kwamen die dennis en valerio achter t ip adres ofzo en t was gewoon een onzeker doosje die er dus ook heel anders uit zag
Die willen we dan ook wel even zienquote:Op zondag 8 april 2012 22:15 schreef Peter het volgende:
Hoeveel compromitterende foto's van jou heb je haar al toegestuurd?
Ok sorry! (Al kan TS best nep zijn hoor)quote:
Het is geen hulp om dan vervolgens mijn profielfoto te posten van hyves.quote:Op zondag 8 april 2012 22:22 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ok sorry! (Al kan TS best nep zijn hoor)
Het is heel verdacht dat ie eerst dit topic opent en vervolgens nergens dieper op in gaat.
Ik had graag geprobeerd om hem te helpen te achterhalen wie die foto stuurde.
Waarom zou een normale vrouw of zelfs een lelijke vrouw een vervormer gebruiken? 100% fake dus. Face the facts: je hebt gewoon een paar weken lang dagelijks telefonisch 'diepgaand' contact met een man gehadquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het is geen hulp om dan vervolgens mijn profielfoto te posten van hyves.
Ik ben er inmiddels wel achter dat het toch vrijwel zeker fake is. Ze zou vanavond na het voetbal nog een goede foto sturen, maar ook daar blijft ze maar mee uitstellen.
Het punt is dat we de eerste weken bijna dagelijks uren telefonisch contact hadden. Een vervormer hoor je dan wel. De gesprekken waren ook best diepgaand.
Ik denk ook wel dat ze zelf aandacht tekort komt en het hiermee wilt verbloemen. Al vraag ik me af waarom meiden dat doen. Je houdt, behalve de ander, ook je zelf voor de gek.
Ik heb dus wel een 8tal foto's van dezelfde soort als welke in beginsel postte. Maar ook een foto waar ze met 2 vriendinnen op staat. Dat is dan wel weer een beetje vreemd...quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
Internet zit vol fakers en anderzijds gestoorde zielen, een beetje voorzichtigheid van jouw kant kan geen kwaad en dat mag zij zelf ook best wel begrijpen. Als ze er niet aan wil dan heeft ze gewoon iets te verbergen, ofwel dat het een kerel is die geilt op de ontblote pikkies die ie krijgt toegestuurd van al die naieve kereltjes, of een lelijk meisje met een serieus aandachtstekort die via de bewerkte foto van haar mooiste klasgenootje toch nog een beetje aan haar trekken komt.
Fakers kan je meestal op de volgende punten wel ontmaskeren:
- Weinig tot geen foto's.
- Foto's die er zijn zijn vaak té mooi om waar te zijn. Echt mooie vrouwen zijn zeldzaam op internet, want echt mooie vrouwen hebben helemaal geen internet nodig voor aandacht van de mannen.
- Geen facebook/hyves/twitter etc. En als ze er wel een hebben dan staan er vaak nauwelijks vrienden op. Als ze toch vrienden hebben dan kan je al een heleboel informatie 'minen' uit de berichtjes. Staan er échte vrienden op het profiel, of alleen maar geile knaapjes?
- Schreeuwerige msn/schermnamen die om aandacht vragen.
- Ze hebben geen webcam, of deze is zogenaamd kapot. Ook willen ze wel eens met loze beloftes komen a la 'als jij m eerst aandoet en je piemel laat zien dan pas doe ik m aan'.
- Bellen doen ze ook niet aan, smsen kan dan 'vreemd' genoeg weer wel...
TL;DR: Als dit meisje op geen enkele andere manier wil bewijzen dat ze echt is dan is ze fake![]()
Hoeveel bewijs heb je nodig?quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een 8tal foto's van dezelfde soort als welke in beginsel postte. Maar ook een foto waar ze met 2 vriendinnen op staat. Dat is dan wel weer een beetje vreemd...
Ze heeft geen msn, geen facebook en ook geen hyves. Verder is ze op haar naam totaal niet te traceren op google. Ze houdt uitsluitend contact via whatsapp en bellen.
Seksueel getinte opmerkingen of foto's zijn er dan weer niet geweest en ook belt ze weleens uit haarzelf.
Ik twijfel nog een klein beetje, maar grotendeels klopt het wel wat je zegt
Hoe kun je nu nog twijfelen?quote:Op zondag 8 april 2012 23:53 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een 8tal foto's van dezelfde soort als welke in beginsel postte. Maar ook een foto waar ze met 2 vriendinnen op staat. Dat is dan wel weer een beetje vreemd...
Ze heeft geen msn, geen facebook en ook geen hyves. Verder is ze op haar naam totaal niet te traceren op google. Ze houdt uitsluitend contact via whatsapp en bellen.
Seksueel getinte opmerkingen of foto's zijn er dan weer niet geweest en ook belt ze weleens uit haarzelf.
Ik twijfel nog een klein beetje, maar grotendeels klopt het wel wat je zegt
Jij hebt vast veel ervaring met dit soort zaken.quote:Op maandag 9 april 2012 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs heb je nodig?
- De foto's zijn waarschijnlijk gewoon van een random profiel op hyves/facebook/sugababes geplukt.
- Welke gezonde, jonge, goed uitziende vrouw doet er tegenwoordig nog niet aan social media?
- Niet te traceren op google? De hele wereldbevolking is zolangzamerhand te traceren op google, alleen mensen die dat absoluut niet willen zijn wat moeilijker. Fakers bijvoorbeeld
- En dan blijft er de vervormer aan de telefoon, dat is toch echt wel de genadeklap...
quote:Op maandag 9 april 2012 00:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij hebt vast veel ervaring met dit soort zaken.
- Ik wil dan wel weten wie dat lekkere meisje is.quote:Op maandag 9 april 2012 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
- De foto's zijn waarschijnlijk gewoon van een random profiel op hyves/facebook/sugababes geplukt.
- Welke gezonde, jonge, goed uitziende vrouw doet er tegenwoordig nog niet aan social media?
- Niet te traceren op google? De hele wereldbevolking is zolangzamerhand te traceren op google, alleen mensen die dat absoluut niet willen zijn wat moeilijker. Fakers bijvoorbeeld
- En dan blijft er de vervormer aan de telefoon, dat is toch echt wel de genadeklap...
En dat vond jij zo normaal dat je er verder niks van gezegd hebt?quote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het punt is dat we de eerste weken bijna dagelijks uren telefonisch contact hadden. Een vervormer hoor je dan wel
quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
Internet zit vol fakers en anderzijds gestoorde zielen, een beetje voorzichtigheid van jouw kant kan geen kwaad en dat mag zij zelf ook best wel begrijpen. Als ze er niet aan wil dan heeft ze gewoon iets te verbergen, ofwel dat het een kerel is die geilt op de ontblote pikkies die ie krijgt toegestuurd van al die naieve kereltjes, of een lelijk meisje met een serieus aandachtstekort die via de bewerkte foto van haar mooiste klasgenootje toch nog een beetje aan haar trekken komt.
- Foto's die er zijn zijn vaak té mooi om waar te zijn. Echt mooie vrouwen zijn zeldzaam op internet, want echt mooie vrouwen hebben helemaal geen internet nodig voor aandacht van de mannen.
- Geen facebook/hyves/twitter etc. En als ze er wel een hebben dan staan er vaak nauwelijks vrienden op. Als ze toch vrienden hebben dan kan je al een heleboel informatie 'minen' uit de berichtjes. Staan er échte vrienden op het profiel, of alleen maar geile knaapjes?
- Ze hebben geen webcam, of deze is zogenaamd kapot. Ook willen ze wel eens met loze beloftes komen a la 'als jij m eerst aandoet en je piemel laat zien dan pas doe ik m aan'.
TL;DR: Als dit meisje op geen enkele andere manier wil bewijzen dat ze echt is dan is ze fake![]()
Wow? Oldskool Photoshopquote:Op maandag 9 april 2012 06:33 schreef Orealo het volgende:
De foto lijkt gemaakt te zijn met een softbox, dus als deze uit een tijdschrift of iets dergelijks komt zou dat me niet verbazen.
Ik denk dat hij/zij dat heeft uitgeknipt, onder de scanner heeft gelegd en het kartonnetje er bij heeft gelegd. Vandaar dat het kartonnetje zo recht is.
Het is al gezegd, maar ik zeg het ook: fake!
Dan zou je ze gemakkelijk moeten kunnen vinden met image search van Google en volgens mij gaf TS aan dat hij geen van de 8 foto's had gevonden.quote:Op maandag 9 april 2012 00:04 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Er bestaan echt nog wel vrouwen die het nut niet zien van social mediaquote:- Welke gezonde, jonge, goed uitziende vrouw doet er tegenwoordig nog niet aan social media?
Tot een jaar terug was ik ook niet te 'googelen', totdat ik via werk meer in de publiciteit kwam.quote:- Niet te traceren op google? De hele wereldbevolking is zolangzamerhand te traceren op google, alleen mensen die dat absoluut niet willen zijn wat moeilijker. Fakers bijvoorbeeld
Dat is dan wel erg vaag idd.quote:- En dan blijft er de vervormer aan de telefoon, dat is toch echt wel de genadeklap...
Nee, ik heb helemaal geen vervormer gehoord aan de telefoon. Maar op dit moment merk ik dat ze pas reageert als ik naar de politie stap voor oplichting.quote:Op maandag 9 april 2012 09:59 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dan zou je ze gemakkelijk moeten kunnen vinden met image search van Google en volgens mij gaf TS aan dat hij geen van de 8 foto's had gevonden.
[..]
Er bestaan echt nog wel vrouwen die het nut niet zien van social media
[..]
Tot een jaar terug was ik ook niet te 'googelen', totdat ik via werk meer in de publiciteit kwam.
Kan me best voorstellen dat als je jong bent en niet meedoet met de social media hype, je best lastig te vinden bent..
[..]
Dat is dan wel erg vaag idd.
Iets meer info erover TS? Ik heb echt geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Hoe weet je dat het een vervormer was en heb je daar niks over gezegd?
quote:Op zondag 8 april 2012 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dunno. Maar waar is haar bovenlip?
Wehehe, jammer dat ze fake is, maarrrrr....wie zijn die vriendinnen? Ben daar zeer benieuwd naar!quote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Versleten door het pijpen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik moet het ook laten varen, maar ik kan het gewoon niet uitstaan! Wekenlang over dat haar vriend na 7 jaar relatie dood ging aan lever-kanker op z'n 25e, dat hij haar eerste vriendje was, dr opa die ineens overleed en dat het zwaar is om dat allemaal te verwerken. En daarom steeds maar uitstelde om af te spreken.quote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat gewoon varen man. Maar ze zien er Zweeds uit?
En dan? "Hoi je kent me niet maar ik ben opgelicht door een vent die deed alsof hij jullie vriendin is en liet een foto zien waar jij ook op staat. Daten?"quote:Op maandag 9 april 2012 11:18 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Wehehe, jammer dat ze fake is, maarrrrr....wie zijn die vriendinnen? Ben daar zeer benieuwd naar!
Zoiets ja!quote:Op maandag 9 april 2012 11:23 schreef Sanddr het volgende:
[..]
En dan? "Hoi je kent me niet maar ik ben opgelicht door een vent die deed alsof hij jullie vriendin is en liet een foto zien waar jij ook op staat. Daten?"
Ik vind die meisjes er ook niet Nederlands uitzien inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat gewoon varen man. Maar ze zien er Zweeds uit?
FAKE!!quote:Op maandag 9 april 2012 11:19 schreef Haasbeuntje het volgende:
Dat zijn Hotty en Betsie, hitsige meiden als je het mij vraagt![]()
[ afbeelding ]
Ga er maar niet vanuit dat ze echt Leah heet.quote:Op maandag 9 april 2012 11:25 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Zoiets ja!![]()
En nee, ik geloof niet dat het een vent. Wel iemand anders, maar geen vent. En wellicht staat de echte Leah wel in haar lijst
Die onderste foto is fake, het papiertje is scherp en de rest is erg pixelig.quote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef fahrenkrog het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de betere versie stuurde ze me net:
[ afbeelding ]
Wie o wie kent dit meisje of die 2 meiden?
quote:Op maandag 9 april 2012 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind die meisjes er ook niet Nederlands uitzien inderdaad.
Nee, pas bij dat briefje eigenlijk.quote:Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef themole het volgende:
Gast zie je echt niet dat veel van die foto's slechte photoshops zijn?
Tineye en GIS op allemaal gedaan, geen resultaten.quote:Op maandag 9 april 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doe eens een tineye search op die foto's
Heb ik gedaan. maar kwamen geen resultaten uit helaas.quote:Op maandag 9 april 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doe eens een tineye search op die foto's
Yeah rightquote:Op maandag 9 april 2012 11:23 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Wekenlang over dat haar vriend na 7 jaar relatie dood ging aan lever-kanker op z'n 25e
Tja als de oplichter dat meisje in zijn vriendenlijst heeft staan maar haar profiel heeft afgeschermd voor anderen, dan hebben Tineye en Google ook geen zin.quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. maar kwamen geen resultaten uit helaas.
Ook niet in die google foto search.
Zo fucking scherpquote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef Chai het volgende:
http://4.media.hyves-stat(...)0/img1485801027.jpeg
Vraag eens of ze gelovig zijn bij haar thuis. Er hangt een kruisje op de achtergrond.
Ze zegt dat ze van 15-08-1985 is.quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Hoe oud zegt ze dan dat ze is? Want op die foto lijkt ze niet ouder dan 17.
Op deze foto doet ze iets geks met haar dekbed. Dat zit in het ladekastje gepropt en daaronder staat iets. Met een snoer of zo. Alsof ze het probeert te verbergen door haar dekbedovertrek eroverheen te spannen.quote:Op maandag 9 april 2012 11:06 schreef fahrenkrog het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie kent dit meisje of die 2 meiden?
Die is echt geen 27! En wat is mode-interieur? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze van 15-08-1985 is.
Ze doet mode-interieur en werkt zogenaamd middagen tot 10 's avonds.
Maar ze heeft wel verdacht vaak tijd om te whatsappen tussendoor
Er zal ergens wel iets van waarheid inzitten, maar ze liegt dus sowieso over dr uiterlijk, dat staat wel vast.quote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze van 15-08-1985 is.
Ze doet mode-interieur en werkt zogenaamd middagen tot 10 's avonds.
Maar ze heeft wel verdacht vaak tijd om te whatsappen tussendoor
quote:Op maandag 9 april 2012 10:38 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal geen vervormer gehoord aan de telefoon.
Haha, ik las je post verkeerdquote:Op zondag 8 april 2012 23:50 schreef fahrenkrog het volgende:
Het punt is dat we de eerste weken bijna dagelijks uren telefonisch contact hadden. Een vervormer hoor je dan wel.
Ach, dat zegt niks - ik word ook altijd steevast te jong geschat.quote:Op maandag 9 april 2012 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Ze is vooral een beetje té jong voor iemand van 85.
Via knuz.nlquote:
En je kleedt je ook als een meisje van 15?quote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ach, dat zegt niks - ik word ook altijd steevast te jong geschat.
Ze zegt steeds een foto te sturen, maar doet het nietquote:Op maandag 9 april 2012 11:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vraag of ze een foto stuurt met een schoen in haar hand
Duidelijk dat ze niet echt is..quote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt steeds een foto te sturen, maar doet het niet
Via whatsapp.quote:Op maandag 9 april 2012 12:00 schreef Sanddr het volgende:
Hoe heeft ze jou de foto's gestuurd trouwens? Hoe zag de link eruit?
En de tekst op dat briefje is ook niet echt iets wat iemand van in de 20 zou doen, met die hartjes en dat handschrift.quote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
En je kleedt je ook als een meisje van 15?
Haar voicemail is ook een liedje: "Hee hallo wie heb ik aan de lijn? Dit is de voicemaaailquote:Op maandag 9 april 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En de tekst op dat briefje is ook niet echt iets wat iemand van in de 20 zou doen, met die hartjes en dat handschrift.
Ik krijg ook zoek resultaten als ik dat met mijn eigen nr. doe, maar die heeft nog nooit ergens op internet gestaan (ook niet marktplaats of zo)quote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef Orealo het volgende:
Als je haar telefoonnummer door google gooit (niet hier neerzetten hoor, dat mag niet), krijg je dan resultaten?
Nope, en ook niet op haar e-mail adres. Ook niet op hyves/facebookquote:Op maandag 9 april 2012 12:06 schreef Orealo het volgende:
Als je haar telefoonnummer door google gooit (niet hier neerzetten hoor, dat mag niet), krijg je dan resultaten?
Wilt ze wel, maar op haar tempo. Ze heeft het al 3x afgezegd. Opa dood, toen moest ze naar dr ouders om de begrafenis te regelen en die zaterdag erna ging t ineens niet meer zo goed met r moeder. Dag erna belde ze me dat ze me wilde zien in de stad en stond ik daar voor lul.quote:Op maandag 9 april 2012 12:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En hoe reageert ze op een echte date?
Ja het is een meid. Daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef b4kl4p het volgende:
Maar het is dus wel een mokkel als je met haar belt? Ze ziet er wat duits uit ofzo, en met dat briefje is duidelijk fake.
Ik snap eigenlijk niet waarom je zoveel moeite hierin stopt terwijl je weet dat dit overduidelijk nep is?quote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Wilt ze wel, maar op haar tempo. Ze heeft het al 3x afgezegd. Opa dood, toen moest ze naar dr ouders om de begrafenis te regelen en die zaterdag erna ging t ineens niet meer zo goed met r moeder. Dag erna belde ze me dat ze me wilde zien in de stad en stond ik daar voor lul.
Daar sorry sorry sorry, en nu op dit punt. Kutkind is t gewoon volgens mij, of een lelijke big
quote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ga me ook aanmelden op knuz en dat mokkel daten!
omg. Ik denk toch fake.quote:Op zondag 8 april 2012 17:27 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moeder van de vader van haar neef en nicht.
Dat forumquote:
quote:ik lees hier dat van Dirk,maar ik kan maar zegeen ,voor niets ga alleen de zon op!en je kan nu toch niet verwachten,dat een dame zomaar gratie's het bed in gaat!!!ofzomaar een hele dag zit voor het plezier te hijgen aan de tel!!!
quote:Hallo lieve! Mijn naam is MS Jessy, ik vond je op deze site en besloot om je te schrijven. Je weet dat ik nog nooit van de virtuele relatie had en ik weet niet wat ik nodig heb om u te vertellen over mij .... ik ben geïnteresseerd in het krijgen van u beter leren kennen. (Jesygab@yahoo.com) Ik ben op zoek naar iemand die kan: worden mijn beste vriendin, mijn gepassioneerde liefhebber, ik kijk uit naar meer te leren over jullie en zal anticiperen op uw brief snel en zal ik net als u contact met mij waar mijn directe postadres
Daarom vraag ik hetquote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft nog een huistelefoon.
Ik shop altijd bij CoolCatquote:Op maandag 9 april 2012 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
En je kleedt je ook als een meisje van 15?
Ik heb ooit een soortgelijk geval meegemaakt. Iemand die telkens af wilde spreken en dan een dag vantevoren met een smoesje kwam. Ik had verder wel alle gegevens inclusief adres, dus op een gegeven moment ben ik er gewoon zelf onaangekondigd langsgegaan. Uiteindelijk bleken er 2 bejaarden te wonen die nog nooit van degene die ik had leren kennen gehoord haddenquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Wilt ze wel, maar op haar tempo. Ze heeft het al 3x afgezegd. Opa dood, toen moest ze naar dr ouders om de begrafenis te regelen en die zaterdag erna ging t ineens niet meer zo goed met r moeder. Dag erna belde ze me dat ze me wilde zien in de stad en stond ik daar voor lul.
Daar sorry sorry sorry, en nu op dit punt. Kutkind is t gewoon volgens mij, of een lelijke big
Mooie vrouwen die ook echt op zoek zijn naar een man via internet? Bijna niet.quote:Op maandag 9 april 2012 06:29 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit vol met mooie vrouwen op internet. Iedereen heeft wel iets van social media.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb ooit een soortgelijk geval meegemaakt. Iemand die telkens af wilde spreken en dan een dag vantevoren met een smoesje kwam. Ik had verder wel alle gegevens inclusief adres, dus op een gegeven moment ben ik er gewoon zelf onaangekondigd langsgegaan. Uiteindelijk bleken er 2 bejaarden te wonen die nog nooit van degene die ik had leren kennen gehoord hadden
Ja weet niet, misschien heeft ze wel geen armen en benen en is het een romp met een hoofd, tja dan moet je toch wat. Verklaart ook waarom ze dat briefje in de foto heeft laten soepen.quote:Op maandag 9 april 2012 12:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die ook echt op zoek zijn naar een man via internet? Bijna niet.
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn
quote:Op maandag 9 april 2012 12:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb ooit een soortgelijk geval meegemaakt. Iemand die telkens af wilde spreken en dan een dag vantevoren met een smoesje kwam. Ik had verder wel alle gegevens inclusief adres, dus op een gegeven moment ben ik er gewoon zelf onaangekondigd langsgegaan. Uiteindelijk bleken er 2 bejaarden te wonen die nog nooit van degene die ik had leren kennen gehoord hadden
Het was geen sms date gelukkig. Kende deze persoon ook al geruime tijd op normale wijze (maar dan wel via internet). Op een gegeven moment begon zij met signalen om eens een keer wat af te spreken. Ze wou me beter leren kennen. Ik ging daar, stom genoeg, op in terwijl ik haar nog nooit op een webcam ofzo had gezien. Na 3 pogingen tot afspreken wist ik vrijwel zeker dat ze fake was maar toch wou ik het zeker weten.quote:Op maandag 9 april 2012 12:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zijn de tactieken die de sms date diensten toepassen. Ik hoop dat je er niet falliet aan bent gegaan.
Zoals?quote:Op maandag 9 april 2012 13:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Achteraf gezien waren er genoeg dingen waardoor ik al veel eerder had kunnen weten dat ze fake was, maar ach ik was nog jong en naief
Nee, die is al geweest en heb er, buiten een rit voor niks, niks voor hoeven te betalen tot dusver.quote:Op maandag 9 april 2012 13:19 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat ze je probeert te scammen, zal binnenkort wel met zielig verhaal komen over de kosten van een begrafenis ofzo.
Nope, ook dat niet. Mode interieur in Rotterdam. Normaal gesproken date ik dan ook binnen een week, geen gezeik. Dit duurde maar en duurde maar en ineens dacht ik: ik weet eigenlijk geen reet van je en je belazerd de boelquote:Op maandag 9 april 2012 13:32 schreef Sanddr het volgende:
Heeft ze ooit verteld voor welk bedrijf ze werkt? Of werkt ze zelfstandig zegt ze? Anders kun je dat bedrijf misschien bellen en vragen naar 'Leah'.
Aka het leukste deelquote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Sanddr het volgende:
Dat het nep is is nu wel duidelijk. Het is alleen zaak om dat mens te ontmaskeren.
Link?quote:Op maandag 9 april 2012 13:37 schreef Gray het volgende:
Volgens mij heb ik die foto's ooit op tumblr langs zien komen...
Inderdaad, het zou heel wat minder leuk zijn als TS uiteindelijk een date met haar zou hebben gehad.quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 13:45 schreef EL_Presidente het volgende:
he die chick daar zit ik ook mee te chatten..die heeft mij exact dezelfde foto gestuurd, met mijn naam op het briefje..
Hoe kan ik haar aanpakken? Ik heb al gedreigd om morgenavond naar de politie te gaan en een hartig woordje met haar ouders te spreken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef Sanddr het volgende:
Dat het nep is is nu wel duidelijk. Het is alleen zaak om dat mens te ontmaskeren.
Gewoon praten denk ik, aandacht omdat ze wss heel lelijk isquote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt erg fake maar wel lastig hier hard in te geloven als nog steeds onduidelijk is wat die chick van TS wil
Is dit je kloon?quote:Op maandag 9 april 2012 13:52 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar aanpakken? Ik heb al gedreigd om morgenavond naar de politie te gaan en een hartig woordje met haar ouders te spreken.
Daar reageerde ze best heftig op....doorzetten? 😉
Waarom deed je dat nou, je had moeten meespelen, stiekem doorvragen en zoquote:Op maandag 9 april 2012 13:52 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar aanpakken? Ik heb al gedreigd om morgenavond naar de politie te gaan en een hartig woordje met haar ouders te spreken.
Daar reageerde ze best heftig op....doorzetten? 😉
Ja, ik denk dat ze enkelt aandacht wilt en dat ze me aan de lijn houdt door steeds te beloven om een nieuwe duidelijke foto te maken en af te spreken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:51 schreef opgebaarde het volgende:
Lijkt erg fake maar wel lastig hier hard in te geloven als nog steeds onduidelijk is wat die chick van TS wil
haha, nou, het is al 3 weken aan de gang en ga niet op deze voet verder iig. Dus mocht je wat vinden, dan hoor ik het graag!quote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
Hm, heeft ze je uitgaven aan tissues al erg uit de hand laten lopen? Anders ga ik meespeuren wie jou in het ootje neemt zodat je de kosten op hem/haar kan verhalen
Ja, ben al 3 weken bezig. Ik ben het nou ook een keer zat.quote:Op maandag 9 april 2012 13:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Waarom deed je dat nou, je had moeten meespelen, stiekem doorvragen en zo
Doe alsof je de bank bent en vraag om haar gegevens.quote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ja, ben al 3 weken bezig. Ik ben het nou ook een keer zat.
Ik kan wel me voordoen als iemand anders en haar dan mailen. Mogen jullie een strijdplan bedenken
Iemand een voorbeeld?quote:Op maandag 9 april 2012 14:03 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Doe alsof je de bank bent en vraag om haar gegevens.
Was maar een grapje, dat moet je dus niet doen.quote:
Zeg dat je gegevens moet controleren, voornaam achternaam woonplaats etcquote:
Nee joh, zij heeft een veel boller hoofd en bovendien een bovenlip.quote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit haar niet?
Ik vind haar erop lijken namelijk.(nee niet de aap)
Verder dan tumblr.com weet ik op t moment ff niet. Ik houd de links van minderjarige meisjes niet bij, hoor.quote:
Ik vind haar helemaal niet op het meisje van TS lijkenquote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit haar niet?
als je je ogen dicht houdt en ondertussen de afwas aan het doen bent, dan lijkt ze er op jaquote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit haar niet?
Té lekkerquote:
Klopt, en toen had ik al mijn twijfels. Nu met de foto's er bij, tja, jammerquote:Op maandag 9 april 2012 14:17 schreef Sylver_ het volgende:
Overigens TS, dit is hetzelfde meisje als waar je het hier over hebt, toch?
knuz, heb al wat gezocht maar staat er niet meer bij helaas.quote:Op maandag 9 april 2012 14:26 schreef Ryon het volgende:
Waar ben je dat mens tegengekomen? Datingsite zoals Parship? Of iets anders?
In Photoshop bewezen dat het inderdaad exact 90 graden is!!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, kijk de hoek van dat blaadje.Exact 90 graden
Hoe bewijst photoshop dat dan? Dat die afbeelding fake is, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 9 april 2012 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
In Photoshop bewezen dat het inderdaad exact 90 graden is!!!
Ik heb het ook nog een keer extra gecontroleerd met een winkelhaak en het klopt!quote:Op maandag 9 april 2012 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
In Photoshop bewezen dat het inderdaad exact 90 graden is!!!
Die zijn er zekerquote:Op maandag 9 april 2012 12:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mooie vrouwen die ook echt op zoek zijn naar een man via internet? Bijna niet.
Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn
Nee toch ?quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog een keer extra gecontroleerd met een winkelhaak en het klopt!
Ook mijn geodriehoek is het hiermee eens!quote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog een keer extra gecontroleerd met een winkelhaak en het klopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |