ditquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Die foto lijkt me met een webcam gemaakt te zijn. Vraag gewoon of ze haar webcam aan wil gooien en dan weet je zeker of ze het echt is of niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Die foto lijkt me met een webcam gemaakt te zijn. Vraag gewoon of ze haar webcam aan wil gooien en dan weet je zeker of ze het echt is of niet.
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moederquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Dit. En vraag dan of ze even zwaait ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
En toevallig heeft ze geen webcam?quote:Op zondag 8 april 2012 17:27 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moeder
lijkt me sterk iddquote:
In dat geval: fake.quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Vraag t r net en ze zegt dat ze er geen heeft
Ja dit dus.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef plopkweker het volgende:
en als ze én een foto maakte, én het briefje vast hield, waarom is d'r rechterarm dan naar beneden?
haar moeder heeft m gemaakt zegt zequote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef plopkweker het volgende:
en als ze én een foto maakte, én het briefje vast hield, waarom is d'r rechterarm dan naar beneden?
Welke info wat daar staat haal je dat uit?quote:Op zondag 8 april 2012 17:31 schreef Bill_E het volgende:
foto is sowieso bewerkt:
http://regex.info/exif.cg(...)2Fimg1485595687.jpeg
iddquote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef strontboer het volgende:
Wat je kunt doen is vragen of ze nog een foto wil maken. Misschien vanuit een ander standpunt. Als ze deze foto op bv. google gevonden heeft lijkt het me moeilijk om precies weer zo'n foto te vinden van hetzelfde meisje.
Heb ze niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef Cher- het volgende:
Cam met haar, bekijk haar Facebook-hyves-twitter en je weet genoeg lijkt me.
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.quote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef strontboer het volgende:
Wat je kunt doen is vragen of ze nog een foto wil maken. Misschien vanuit een ander standpunt. Als ze deze foto op bv. google gevonden heeft lijkt het me moeilijk om precies weer zo'n foto te vinden van hetzelfde meisje.
http://8.media.hyves-stat(...)0/img1485595687.jpeg is die link, staat geen username oid bijquote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar die foto komt toch van een hyveslink? Kun je die hyves niet achterhalen en staan daar niet meer foto's op?
Nou dan lijkt het me duidelijk hèquote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.
Ze heeft geen hyves en geen facebook. Hyves heeft ze destijds verwijderd.
De foto heb ik op mn eigen hyves gezet.
Meh. Maar er was daar toch een site voor?quote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
http://8.media.hyves-stat(...)0/img1485595687.jpeg is die link, staat geen username oid bij
Ah vandaar.quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik ben een keer vreselijk voor de gek gehouden door iemand die ook zo deed.quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.
Ze heeft geen hyves en geen facebook. Hyves heeft ze destijds verwijderd.
Dan valt er niet veel te achterhalen eigenlijk. Als ze een profielensite had kon je vrienden kijken, reacties etc. en dan zie je meteen of ze echt is. En cam is natuurlijk nog beter. Maar ik denk dat het wel echt is, waarom niet eigenlijk? Is gewoon een normaal blond meisje ja.quote:
ik denk getroll, nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meh. Maar er was daar toch een site voor?Dan kon je met zo'n link het profiel achterhalen, of was dat getroll?
[..]
Ah vandaar.
het kan soms wel:quote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ik denk getroll, nooit van gehoord.
Inderdaad, en de pixels zijn ook duidelijker aan de voorkant dan achterkant, terwijl dat met een telefoon met deze resolutie andersom moet zijn, die hebben geen auto-correctiequote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het briefje is perfect horizontaal gehouden tov het kader van de foto. Lijkt me fake dus.
iddquote:Op zondag 8 april 2012 17:37 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
het kan soms wel:
http://www.hyvesvinder.nl/
maar dat moeten dan links zijn met dat hyves IP adres erin.
Ik denk dat de links veranderd zijn.
Wie gebruikt er sowieso nog hyves....
quote:Op zondag 8 april 2012 17:31 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
haar moeder heeft m gemaakt zegt ze
Gast, kap dat af. Nu meteen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Vraag t r net en ze zegt dat ze er geen heeft
In de bewerkingquote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
In de foto? Of de bewerking van de foto?
Want een foto nemen duurt lang?quote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
In de foto? Of de bewerking van de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |