ditquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Die foto lijkt me met een webcam gemaakt te zijn. Vraag gewoon of ze haar webcam aan wil gooien en dan weet je zeker of ze het echt is of niet.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Die foto lijkt me met een webcam gemaakt te zijn. Vraag gewoon of ze haar webcam aan wil gooien en dan weet je zeker of ze het echt is of niet.
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moederquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
Dit. En vraag dan of ze even zwaait ofzo.quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef strontboer het volgende:
En toevallig heeft ze geen webcam?quote:Op zondag 8 april 2012 17:27 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze zegt dat deze gemaakt is met de samsung telefoon van haar moeder
lijkt me sterk iddquote:
In dat geval: fake.quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Vraag t r net en ze zegt dat ze er geen heeft
Ja dit dus.quote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef plopkweker het volgende:
en als ze én een foto maakte, én het briefje vast hield, waarom is d'r rechterarm dan naar beneden?
haar moeder heeft m gemaakt zegt zequote:Op zondag 8 april 2012 17:30 schreef plopkweker het volgende:
en als ze én een foto maakte, én het briefje vast hield, waarom is d'r rechterarm dan naar beneden?
Welke info wat daar staat haal je dat uit?quote:Op zondag 8 april 2012 17:31 schreef Bill_E het volgende:
foto is sowieso bewerkt:
http://regex.info/exif.cg(...)2Fimg1485595687.jpeg
iddquote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef strontboer het volgende:
Wat je kunt doen is vragen of ze nog een foto wil maken. Misschien vanuit een ander standpunt. Als ze deze foto op bv. google gevonden heeft lijkt het me moeilijk om precies weer zo'n foto te vinden van hetzelfde meisje.
Heb ze niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef Cher- het volgende:
Cam met haar, bekijk haar Facebook-hyves-twitter en je weet genoeg lijkt me.
Ze wilt niet nog een foto maken, want ze vindt dat ik haar maar moet geloven.quote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef strontboer het volgende:
Wat je kunt doen is vragen of ze nog een foto wil maken. Misschien vanuit een ander standpunt. Als ze deze foto op bv. google gevonden heeft lijkt het me moeilijk om precies weer zo'n foto te vinden van hetzelfde meisje.
http://8.media.hyves-stat(...)0/img1485595687.jpeg is die link, staat geen username oid bijquote:Op zondag 8 april 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar die foto komt toch van een hyveslink? Kun je die hyves niet achterhalen en staan daar niet meer foto's op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |