Ja, maar ze moet dan wel even reageren op me. Ik zal haar zeker wel sturen dat ik haar in m'n armen wil hebben vanavondquote:
Ja, ik ben nu eigenlijk een beetje aan het afwachten, want ik wil haar dolgraag zienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef zarGon het volgende:
mikemareentje toch... Jij hebt echt issues. Vertrouw je medemens eens meer.
SPOILER: Back-up van de OP omdat mikemareenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ze uberhaupt nog in het ziekenhuis én ik weet haar adres niet precies nog.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:51 schreef kikoooooo het volgende:
Trek gewoon je mooie pak aan en verras haar in het ziekenhuis
beter laat je dr met rust, stel je niets voor om af te spreken en zeg je dat die date wel komt maar dat ze zich daar niet druk om hoeft te maken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:48 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja, maar ze moet dan wel even reageren op me. Ik zal haar zeker wel sturen dat ik haar in m'n armen wil hebben vanavond
We zouden eigenlijk vorige week zondag al afspreken, maar toen werd ze ziek.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
beter laat je dr met rust, stel je niets voor om af te spreken en zeg je dat die date wel komt maar dat ze zich daar niet druk om hoeft te maken.
Als ze je aan het lijntje houdt dan kan je daar ook over 2 - 3 dagen achter komen, als ze nu niet liegt dan ben je echt een klootzak. Wat zijn nou die 2 - 3 dagen haar niet zien![]()
plan dan ook je eigen dingquote:Op zondag 25 maart 2012 12:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk vorige week zondag al afspreken, maar toen werd ze ziek.
Gisteravond stuurde dat ze wel vlees had gehaald voor vandaag voor ons en ik stuurde vanmorgen een uur geleden dat ik vanmiddag rond 2en bij dr langs wil komen.
Maarja, geen reactie, terwijl ze t wel gelezen heeft. Het punt is als ze toch afhaakt, dat ik dan wel iets anders ga plannen vanmiddag (voetbal kijken met vrienden bijv.)
Ik denk dat ik r zo even ga bellen. Neemt ze dan niet op, en reageert ze niet op m;n bericht binnen een half uur, dan maak ik me eigen plannen.
Ben al 2 weken dagelijks met haar bezig (bellen, smsen) en vind het nu weleens tijd om elkaar te zien. Heb t gevoel dat ze een beetje angstig is nu het moment van zien eraan komt.
Haha, nee, ik dram niet door hoor. Heb r een voorstel van een tijd gedaan en ga f zo nog even proberen te bellen en dan is t voor mij klaar.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
plan dan ook je eigen dinglaat niet alles van haar af hangen, als ik dit zo zie houd jij jezelf vast aan haar lijntje, ipv dat zij jou daar houd
![]()
Als je nu gaat drammen maak je sowieso alles kapot
Je opa dood opgeven om onder een date uit te komen is byzonder triest.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:03 schreef Luxuria het volgende:
Ik denk dat dat best smoesjes kunnen zijn.
Toen ik jonger was gebruikte ik ook wel eens dat soort smoesjes als ik puntje bij paaltje toch geen zin meer had.
Lekker makkelijk om alle vrouwen over 1 kam te scheren omdat jij een rot exemplaar hebt gepakt!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Je opa dood opgeven om onder een date uit te komen is byzonder triest.
Ze loopt me al 2 weken te bellen en smsen dat ze me in dr armen wilt, en nu blijkt het ineens een teringhoer te zijn?
Tja, geen reclame dit voor de vrouwen als ik het bij het rechte eind heb.
Hoer!
nou iddquote:
Het gaat er niet eens zozeer om of ik haar vanavond zie, maar het feit dat ze wel online komt maar niet reageert of even terugbelt.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:13 schreef Brulmeester het volgende:
[..]
nou idd
haar opa is dood en jij denkt alleen aan jezelf of je haar wel of niet gaat zien vanavond, en omdat je anders beter wat anders kunt gaan plannen?
als ik dat meissie had geweest en dit had gelezen had ik je een ongelovelijke kuttrap verkocht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |