Gewoon hopaa bij het hoofd vatten.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Sosha het volgende:
Kut, sorry, 't is niet nummer 14 maar 13
En ja, ik wachtte op roos85...
Oh ik was nog plaatjes aan het zoekenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:11 schreef Sosha het volgende:
Kut, sorry, 't is niet nummer 14 maar 13
En ja, ik wachtte op roos85...
Dan kunnen ze niet worden tegengehoudenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:12 schreef kwiwi het volgende:
ik heb het niet gevolgd... waarom moeten ze perse daar staan voor de politie er is? Dan hebben ze nog minimaal 24 uur ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, maar dat kun je ook anders kauwen...
Kauw jij het ook als een paard ?quote:
Iddquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
zo worden we afgeschilderdja dat zal het zijn, alleen zo afgeschilderd...
Of gewoon een villa vragen bij de gemeente.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, dat is de prijs die je betaalt om niet in een echt huis te willen wonen.
Primaquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef Sosha het volgende:
[..]
Als we 't volgende topic niet halen vanavond help ik je wel met de OP.
Ik vind Nick & Simon wel leuk, maar die reclames zijn echt tenenkrommend slecht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar die NS/Nick & Simon reclame kijken
Wat doe je dan voor abnormaals als je het ziet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar die NS/Nick & Simon reclame kijken
Vorige week was much more hilariousquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef WillemijnB het volgende:
Tot nu toe vond ik de vorige serie leuker (aflevering van vorige week helaas niet gezien). Komt misschien ook omdat ik moe ben en zit te wachten tot 't afgelopen is zodat ik naar bed kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel in maagdelijk wit!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
Het thema is "Zwart, roze en bling", behalve de aanstaande... die ziet eruit als een hoer
Vast wel. Ergens van de andere kant van de wereld (andere stad)....quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft zeker ook al een verloofde?
ik denk een mooie italiaan in Romequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vast wel. Ergens van de andere kant van de wereld (andere stad)....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef amaranta het volgende:
Lol, bezoekuur is stipt, maar ieamand vrijlaten kan prima met vertraging .
Nah dat is wat ze denkt,quote:
Ja tuurlijk ... Jij niet dan op je 15e ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft zeker ook al een verloofde?
Omdat ie anders geen werk kan krijgenquote:
Joh hij is een prima vent hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, minder ordinair dan gewoonlijk... Maar met zo'n vader heb ik toch weinig hoop voor ze.
Ik volg je niet..?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
10 uur gedaan, voor een bepaalde winkel in onze hoofstad!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, deze zijn zo te zien nog netjes opgevoed..quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, minder ordinair dan gewoonlijk... Maar met zo'n vader heb ik toch weinig hoop voor ze.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef roos85 het volgende:
Hier kan onze Barbie nog wat van leren:
http://www.dailymail.co.u(...)enage-traveller.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ze weten dat eht ook met een dweil kan?
Meen je niet.. was je een van die mafketels??quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
10 uur gedaan, voor een bepaalde winkel in onze hoofstad!![]()
![]()
![]()
![]()
die maakt ze kapotquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Whut? Hoezo/sinds wanneer niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:29 schreef amaranta het volgende:
![]()
en omdat losse smileys plaatsen niet mag![]()
tekst
Soms zijn er gewoon weer woorden voor ietsquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:29 schreef amaranta het volgende:
![]()
tekst
sinds wanneer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:29 schreef amaranta het volgende:
![]()
tekst
Tis niet andersquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
Zou hij nu nog 7 maanden moeten wachten voor het erop mag?
Ik vind hem niet lelijk, maar ja, innerlijk is ook belangrijk hequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:31 schreef DjinN het volgende:
Natuurlijk is ie bang haar te verliezenMet zo'n rothoofd vindt je ook niet snel iemand die zo gek is met je te gaan
Eigenlijk alleen plaatjes gezocht, en half meegekeken, maar het was zooo saai dat ik me met het zoeken prima vermaakt hebquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:32 schreef Sosha het volgende:
roos85, heb je wel tv gekeken of heb je alleen maar naar plaatjes en linkjes gezocht??
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]Met een dweil kan je niet elk hoekje goed schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ze weten dat eht ook met een dweil kan?
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
roos, komt er ook nog een grabbingaflevering?
Ik gok op deze, over twee weken:quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:34 schreef iBenny het volgende:
roos, komt er ook nog een grabbingaflevering?
quote:What happens when two different worlds are joined together in marriage? This episode explores the cultural divide between Gypsies and non-Gypsies. Marrying outside of the Gypsy and traveller community can be frowned upon. Romany Gypsy Tony Giles is a red-blooded cage fighter who is expecting a child with a non-traveller (or 'gorja'). But will Tony's family accept his choice? To make matters worse, his fiancee Danielle is a glamour model, a career choice that many in the Gypsy community consider dirty. Romany Gypsy George Webb is separated from his non-traveller wife and worries that his two children will become more like gorjas. Romany Gypsy Tracey and non-traveller Phil have been married for ten years. Their first wedding was a low key affair, but Phil has been saving for years to give Tracey the wedding of her dreams, including 14 bridesmaids, three stretch Hummers, and a four horse-drawn carriage.
Must.See.quote:"Big Fat Gypsy Easter Celebrations"
weet je ook wanneer de Barbie Prom dress komt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik gok op deze, over twee weken:
[..]
Volgende week als het goed is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
weet je ook wanneer de Barbie Prom dress komt?
wikipediaquote:
Ben eens benieuwd...quote:Follows several traveller girls and their differing experiences with education, ranging from those who left school illegally early to those who are "bucking the trend" by completing their secondary education. Alice talks about her encounters with school bullying.
Dat is zeker de moeite waard! stukken beter dan dit seizoen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef tralalala het volgende:
Is het de moeite waard om het eerste seizoen terug te kijken of is het meer van hetzelfde?
....quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ken (nouja, heel vage kennis) iemand die gaat trouwen en die haar bruiloft hierop baseert. Ze vindt deze bruiloften zo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ken (nouja, heel vage kennis) iemand die gaat trouwen en die haar bruiloft hierop baseert. Ze vindt deze bruiloften zo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil je al meedoenquote:
al op je 17de kinderen opvoedenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de grap zo een grote jurk aantrekken lijkt me wel wat
Ja FOK!meet Gypsy-stylequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de grap zo een grote jurk aantrekken lijkt me wel wat
Oh noesquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef Sosha het volgende:
*zap*
Wat eeeeeeeeeerg, ik was 't bijna vergeten!!!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel een beetje dik. bagger vet en het lijkt alsof ze een chromosoom-overschot hebben.
Viel me ook al op inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Sosha het volgende:
Ze zien er een beetje zwakbegaafd uit, of zeg ik nu iets heel gemeens...
Nee, ik zag het ook. Vooral die rechter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Sosha het volgende:
caravans hebben een heleboel ramenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Halfnaakt schoonmakenZe staat wel al vast voor het raam.
+3quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk hebben die mannen daar wel een punt! God heeft dat ook zo gewild.
Komt omdat hun ouders waarschijnlijk ook broer en zus of neef en nicht van elkaar zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Sosha het volgende:
Wist je dat de vrouwen in Staphorst geen stemrecht willen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Injetta het volgende:
Schoonmaken is gay?
In welke eeuw zijn die blijven hangen?
je bent homo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
God... ik zou niet geaccepteerd worden daar
Ja, maar die moeder is ook best lillek, dan krijg je datquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Komt omdat hun ouders waarschijnlijk ook broer en zus of neef en nicht van elkaar zijn
volledig terecht, als eens in de maand agressief stemtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wist je dat de vrouwen in Staphorst geen stemrecht willen?
Lillik, net een kruising tussen man en paard!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar die moeder is ook best lillek, dan krijg je dat
dan wordt je op nog wel meer plekken niet geaccepteerdquote:
Tsjah.. Ik zal strijden zoals Aletta Jacobs dat deed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan wordt je op nog wel meer plekken niet geaccepteerd
Homo's zijn gay.quote:
lijkt net afrikaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef STING het volgende:
Best wel triest eigenlijk, dat die meisjes/vrouwen zo dom worden gehouden in die cultuur.
Jailbaitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef vencodark het volgende:
Mooie meisjes hoor. Best chailbate voor bepaalde mannen of hoe heet dat?
succesquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah.. Ik zal strijden zoals Aletta Jacobs dat deed!
Chailbate? Ik kijk naar de jury...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef vencodark het volgende:
Mooie meisjes hoor. Best chailbate voor bepaalde mannen of hoe heet dat?
14 jaar in Englandquote:
Ook met bait, maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik was verkeerd met hoe je jail schreef. Wist het even niet meer.
Mijn anus is een open huis, voor homoseksuelen die het moeilijk hebben thuis.quote:
kan je duckhunt spelen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een vriendin die ook zo op de foto gaat
Uhuquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:43 schreef Kimbell het volgende:
Seriously! Was dat nou een speen? Bij een 8 jarige?
Echt waar? Ik geloof dat ik dat soort dingen niet eens wil weten...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wist je dat de vrouwen in Staphorst geen stemrecht willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |