En zit haar vrijgezellenavond voor te bereiden?!quote:
Tot nu toe wel... Oh God, deze kerel verstond ik maar voor 50%quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Maar het is prima te verstaan toch?
Heb jij 't 100% gevolgd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Valt toch wel mee. Hij spreekt gewoon soort Drents maar dan Engelse variant.
Die meid spreekt echt wel duidelijk Engels, maar goed we hebben weer ondertitelingquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze hebben inderdaad een flink accent
ja, maar woon dan ook in Engeland dus misschien helpt datquote:
Klopt, die jongen had ik het dan ook vooral overquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die meid spreekt echt wel duidelijk Engels, maar goed we hebben weer ondertiteling
Ferrari , vorige week niet gekeken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef WillemijnB het volgende:
Roekeloos rijgedrag? Met z'n paard en wagen?
Heb je de intro gezien? Er werd een auto ge-rearended door een paard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef WillemijnB het volgende:
Roekeloos rijgedrag? Met z'n paard en wagen?
Hopelijk trekt ze zo wat minder aanquote:
Jij vindt hun zelfrespect zo te lezen niet vervelendquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk trekt ze zo wat minder aan![]()
Of hoe zeggen ze dat ook alweer? Wij laten zien dat we respect hebben voor onszelf?
En ik moet plassen. Hopelijk snel reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef Sosha het volgende:
Shit, ik heb ontzettende dorst maar wil echt geen seconde missen. Even wachten op de reclame.
Ik ook, erop zitten vind ik ook niet tof, maar in zo'n bakje lijkt me best leuk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij doodeng. Maar ik ben ook bang voor paarden
Nooit naar gekeken en ga ik ook niet doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
Wat abrupt opeens die reclame.
Dit programma, echt vreselijk. - Gek op Jack.
Ik vind het zo angstaanjagend dat mensen er ook echt naar kijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:44 schreef Studiotje het volgende:
Iedereen is gek op Jack... iets van, ik kan zelf niks verzinnen dus maak een slechte Nederlandse ripoff..
Ik ook niet, de voorstukjes zeggen me al voldoende.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken en ga ik ook niet doen
Tsja...quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het zo angstaanjagend dat mensen er ook echt naar kijken.
Goed plan!quote:
Gelukt...quote:
Het is zo raar dubbel, hele blote kleren maar verder is het heel streng.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef DjinN het volgende:
En toch gaat het er volgens mij daar wel streng aan toe wat regels betreft
goeie anticonceptiequote:
Echt hequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is zo raar dubbel, hele blote kleren maar verder is het heel streng.
Nee, want dat mag dan weer niet volgende de regeltjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*vermoord iemand*
Niks aan het handje
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef fratsman het volgende:
Ma in dat jurkje hoeft dan weer niet zo...![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:56 schreef fratsman het volgende:
Ma in dat jurkje hoeft dan weer niet zo...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
wat is deze
http://www.dailymail.co.u(...)gown-human-hair.html
......................... _______quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
wat is deze
gadverdamme!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
wat is deze
OMGquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef roos85 het volgende:
wat is deze
Gypsy gewoontequote:Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Bij de communie? Dat dacht ik ook, maar volgens mij toch niet... Of bedoel je wat anders?
Ze maakt het in ieder geval nog dramatischer...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:00 schreef kwiwi het volgende:
ja moeders als jij je nou even een beetje inhoud voor dat kind..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:00 schreef Studiotje het volgende:
Ah joh, 2 weken, jurkje weer aan, showen en tijd voor een schietpartij!
Inderdaad...quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:00 schreef amaranta het volgende:
Heel zielig, maar bezoektijden zijn bezoektijden.
Had die moeder maar ruim op tijd moeten vertrekken.
Het zal niet zo zijn dat het bezoekuur maar een half uur duurt ofzo.
Er komt nog een bruiloft he!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
ik vind deze aflevering wel echt heel matig na die van vorige keer... toen lach ik echt op de grond van het lachen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
ik vind deze aflevering wel echt heel matig na die van vorige keer... toen lach ik echt op de grond van het lachen
Of dat die kerel in de bak zitquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef fratsman het volgende:
Ik hoop op een gigantische vechtpartij op die bruiloft.
Ik ook, rellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef fratsman het volgende:
Ik hoop op een gigantische vechtpartij op die bruiloft.
die waren echt legendarischquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Sosha het volgende:
(Maar ook ik ben bang dat weinig die ananas en die palmboom kan overtreffen...)
Whahahahahaha Roos never fails to post a leuk linkje als de tv even tegenvaltquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef roos85 het volgende:
OMG!!
http://dribblingpensioner(...)ding-dresses-photos/
Ik! Heb een hond en een winkelwagentjequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:05 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een paard en een kar... wie wil er tegen mij racen?
Ze moeten ook niet verwachten dat omdat zij iets speciaals heeft alles maar moet wijkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef Sosha het volgende:
[..]
Vind ik wel, dat kind heeft er ook niet voor gekozen om zo'n baggervader te hebben.
Dat zeg ik ook helemaal niet. De vader is de enige schuldige. Niet de beperkte bezoektijden. Ook dat heeft papa helemaal aan zichzelf te danken... en dochterlief wordt daar de dupe van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet verwachten dat omdat zij iets speciaals heeft alles maar moet wijken
Tja, als je zo'n vader hebt kun je het ook wel verwachtenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:07 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet. De vader is de enige schuldige. Niet de beperkte bezoektijden. Ook dat heeft papa helemaal aan zichzelf te danken... en dochterlief wordt daar de dupe van.
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:10 schreef Sosha het volgende:
Haar accent verandert zodra ze naast hem staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |