En zit haar vrijgezellenavond voor te bereiden?!quote:
Tot nu toe wel... Oh God, deze kerel verstond ik maar voor 50%quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Maar het is prima te verstaan toch?
Heb jij 't 100% gevolgd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Valt toch wel mee. Hij spreekt gewoon soort Drents maar dan Engelse variant.
Die meid spreekt echt wel duidelijk Engels, maar goed we hebben weer ondertitelingquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze hebben inderdaad een flink accent
ja, maar woon dan ook in Engeland dus misschien helpt datquote:
Klopt, die jongen had ik het dan ook vooral overquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die meid spreekt echt wel duidelijk Engels, maar goed we hebben weer ondertiteling
Ferrari , vorige week niet gekeken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef WillemijnB het volgende:
Roekeloos rijgedrag? Met z'n paard en wagen?
Heb je de intro gezien? Er werd een auto ge-rearended door een paard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef WillemijnB het volgende:
Roekeloos rijgedrag? Met z'n paard en wagen?
Hopelijk trekt ze zo wat minder aanquote:
Jij vindt hun zelfrespect zo te lezen niet vervelendquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk trekt ze zo wat minder aan![]()
Of hoe zeggen ze dat ook alweer? Wij laten zien dat we respect hebben voor onszelf?
En ik moet plassen. Hopelijk snel reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:40 schreef Sosha het volgende:
Shit, ik heb ontzettende dorst maar wil echt geen seconde missen. Even wachten op de reclame.
Ik ook, erop zitten vind ik ook niet tof, maar in zo'n bakje lijkt me best leuk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:41 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij doodeng. Maar ik ben ook bang voor paarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |