wikipediaquote:
Ben eens benieuwd...quote:Follows several traveller girls and their differing experiences with education, ranging from those who left school illegally early to those who are "bucking the trend" by completing their secondary education. Alice talks about her encounters with school bullying.
Dat is zeker de moeite waard! stukken beter dan dit seizoen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:02 schreef tralalala het volgende:
Is het de moeite waard om het eerste seizoen terug te kijken of is het meer van hetzelfde?
....quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ken (nouja, heel vage kennis) iemand die gaat trouwen en die haar bruiloft hierop baseert. Ze vindt deze bruiloften zo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ken (nouja, heel vage kennis) iemand die gaat trouwen en die haar bruiloft hierop baseert. Ze vindt deze bruiloften zo mooi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wil je al meedoenquote:
al op je 17de kinderen opvoedenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de grap zo een grote jurk aantrekken lijkt me wel wat
Ja FOK!meet Gypsy-stylequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de grap zo een grote jurk aantrekken lijkt me wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |