Ik vind Nick & Simon wel leuk, maar die reclames zijn echt tenenkrommend slecht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar die NS/Nick & Simon reclame kijken
Wat doe je dan voor abnormaals als je het ziet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar die NS/Nick & Simon reclame kijken
Vorige week was much more hilariousquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef WillemijnB het volgende:
Tot nu toe vond ik de vorige serie leuker (aflevering van vorige week helaas niet gezien). Komt misschien ook omdat ik moe ben en zit te wachten tot 't afgelopen is zodat ik naar bed kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel in maagdelijk wit!quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
Het thema is "Zwart, roze en bling", behalve de aanstaande... die ziet eruit als een hoer
Vast wel. Ergens van de andere kant van de wereld (andere stad)....quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft zeker ook al een verloofde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |