quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel een beetje dik. bagger vet en het lijkt alsof ze een chromosoom-overschot hebben.
Viel me ook al op inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Sosha het volgende:
Ze zien er een beetje zwakbegaafd uit, of zeg ik nu iets heel gemeens...
Nee, ik zag het ook. Vooral die rechter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Sosha het volgende:
caravans hebben een heleboel ramenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Halfnaakt schoonmakenZe staat wel al vast voor het raam.
+3quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk hebben die mannen daar wel een punt! God heeft dat ook zo gewild.
Komt omdat hun ouders waarschijnlijk ook broer en zus of neef en nicht van elkaar zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef Sosha het volgende:
Wist je dat de vrouwen in Staphorst geen stemrecht willen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Injetta het volgende:
Schoonmaken is gay?
In welke eeuw zijn die blijven hangen?
je bent homo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
God... ik zou niet geaccepteerd worden daar
Ja, maar die moeder is ook best lillek, dan krijg je datquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Green1 het volgende:
[..]
Komt omdat hun ouders waarschijnlijk ook broer en zus of neef en nicht van elkaar zijn
volledig terecht, als eens in de maand agressief stemtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wist je dat de vrouwen in Staphorst geen stemrecht willen?
Lillik, net een kruising tussen man en paard!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar die moeder is ook best lillek, dan krijg je dat
dan wordt je op nog wel meer plekken niet geaccepteerdquote:
Tsjah.. Ik zal strijden zoals Aletta Jacobs dat deed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan wordt je op nog wel meer plekken niet geaccepteerd
Homo's zijn gay.quote:
lijkt net afrikaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef STING het volgende:
Best wel triest eigenlijk, dat die meisjes/vrouwen zo dom worden gehouden in die cultuur.
Jailbaitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef vencodark het volgende:
Mooie meisjes hoor. Best chailbate voor bepaalde mannen of hoe heet dat?
succesquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah.. Ik zal strijden zoals Aletta Jacobs dat deed!
Chailbate? Ik kijk naar de jury...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef vencodark het volgende:
Mooie meisjes hoor. Best chailbate voor bepaalde mannen of hoe heet dat?
14 jaar in Englandquote:
Ook met bait, maar dat geeft nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik was verkeerd met hoe je jail schreef. Wist het even niet meer.
Mijn anus is een open huis, voor homoseksuelen die het moeilijk hebben thuis.quote:
kan je duckhunt spelen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een vriendin die ook zo op de foto gaat
Uhuquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:43 schreef Kimbell het volgende:
Seriously! Was dat nou een speen? Bij een 8 jarige?
Echt waar? Ik geloof dat ik dat soort dingen niet eens wil weten...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wist je dat de vrouwen in Staphorst geen stemrecht willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |