ik denk een mooie italiaan in Romequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vast wel. Ergens van de andere kant van de wereld (andere stad)....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:25 schreef amaranta het volgende:
Lol, bezoekuur is stipt, maar ieamand vrijlaten kan prima met vertraging .
Nah dat is wat ze denkt,quote:
Ja tuurlijk ... Jij niet dan op je 15e ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
Dat meisje heeft zeker ook al een verloofde?
Omdat ie anders geen werk kan krijgenquote:
Joh hij is een prima vent hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, minder ordinair dan gewoonlijk... Maar met zo'n vader heb ik toch weinig hoop voor ze.
Ik volg je niet..?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
10 uur gedaan, voor een bepaalde winkel in onze hoofstad!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad, deze zijn zo te zien nog netjes opgevoed..quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, minder ordinair dan gewoonlijk... Maar met zo'n vader heb ik toch weinig hoop voor ze.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef roos85 het volgende:
Hier kan onze Barbie nog wat van leren:
http://www.dailymail.co.u(...)enage-traveller.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ze weten dat eht ook met een dweil kan?
Meen je niet.. was je een van die mafketels??quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
10 uur gedaan, voor een bepaalde winkel in onze hoofstad!![]()
![]()
![]()
![]()
die maakt ze kapotquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |