Ok. Daar moest ik wel om lachenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:51 schreef alors het volgende:
'jouw biologische moeder, DIE heeft honger'
Mag je hier niet zeggen. Alleen als je iets slechts vindt mag je dat hier melden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond dat hele Leers gedoe ook wel leuk.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef BlueMage het volgende:
Wot??? Leno lacht en piept als een wijf... Maar Stewart is Koning imo....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen fan van Letterman, ik vond Leno leuker. Letterman lacht altijd zo irritant gemaakt.
Ik heb dat precies andersom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik ben geen fan van Letterman, ik vond Leno leuker. Letterman lacht altijd zo irritant gemaakt.
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wot??? Leno lacht en piept als een wijf... Maar Stewart is Koning imo....
Felix Rottenberg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe heet die cabaretier die elke week langs komt?
Dat je daar voor uit durft te komenquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef BlueMage het volgende:
Mistah Nutfonny.....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zouden ze die vanav nog laten komen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij zit er wel..quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zouden ze die vanav nog laten komen?
Zit er wel....mej zun bril.....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zouden ze die vanav nog laten komen?
overkomt de bestenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ach zijn vrouw deed er niet toe, kan gebeuren, keertje vreemdgaan
een keertje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
Ach zijn vrouw deed er niet toe, kan gebeuren, keertje vreemdgaan
Je let niet goed op. Alle Henks en Ingrids vonden het leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Ritmo het volgende:
Die Leers was leukmaar only at fok vinden de zuurtjes het natuurlijk weer niet leuk
Alle stinkkutten zitten een partij te meuren....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Je let niet goed op. Alle Henks en Ingrids vonden het leuk.
Henk en Ingrid en Wilders en de PVVquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Je let niet goed op. Alle Henks en Ingrids vonden het leuk.
Helaas gaat hij nogal vaak vreemd...quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
Frans BrometToevallig gisteren de herhaling van dit programma gezien, wat een mooie kerel is het toch.
Verpruts mijn beeld over Frans nou nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Niemand is onschuldig.
Ze noemen hem ook wel Frans Konijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Verpruts mijn beeld over Frans nou niet
Of gewoon een orkest in het klein.....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Klein Orkest, ik wist niet dat die nog bestonden.
en die jurk is ook een beetje jammerquote:
Joh pleur jij eens lekker samen met die vriendin Hexje van je op en ga wat aan je sekstekort doen ofzo. Vind je überhaupt wel iets leuk?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:10 schreef Ritmo het volgende:
Joh pleur jij eens lekker samen met die vriendin Hexje van je op en ga wat aan je sekstekort doen ofzo. Vind je überhaupt wel iets leuk?
Je moeder.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joh pleur jij eens lekker samen met die vriendin Hexje van je op en ga wat aan je sekstekort doen ofzo. Vind je überhaupt wel iets leuk?
Goh nu sta je aan onze kant.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef Ritmo het volgende:
Maximvervelend persoon. (ja, nu heb ik een keer iets te zeiken)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je rembo en Rembo leuk vond dan dit ook....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nog nooit gezien heb. Geen idee of het leuk is.
Oh Matthijs ziet een rubriek...
Niets voor vrouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nog nooit gezien heb. Geen idee of het leuk is.
Oh Matthijs ziet een rubriek...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef alors het volgende:
Vara TV Privé bij Stenders was ook zo mooi altijd
is die hetero dan?quote:
Is ze knap?quote:
Eens, maar dit is gewoon fucking dom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Specularium het volgende:
John is toch helemaal geen aardige kerel?
Doet ie vaker, maar elke keer raak.....Peter RRRRR maakt ook TV foutjes....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef DeeBee het volgende:
Haha die Peter R. grap van Maxim, nice one...
Ik zou het erop kunnen, maar dan zou ik vreemdgaan en en zou ze me weer haten...heel dubbel allemaal...voor 50 euro ben je sneller aan je trekken...quote:
Claudia valt ook op meisjes en heeft ook een kindquote:
Maar je zou hem nooit meet serieus kunnen nemen in een debat...niet dat dat al kon...was toch al de joker van de 2 kamer....quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef eriksd het volgende:
Zo erg is het toch niet? Ik als notoire PvdA basher zag geen aanleiding om weer te gaan rellen.
Alsof er nog echt een debat plaatsvindt in de kamer. Iedereen graaft zich in en roept zijn geprepareerde tekstjes in afwachting van de volgende campagne. Gaat nergens meer om.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar je zou hem nooit meet serieus kunnen nemen in een debat...niet dat dat al kon...was toch al de joker van de 2 kamer....
true ja, hij moet even ademhalen ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk hoor ik nooit wat hij zegt, hij praat ZO snel.
Alleen vrouwen kunnen zo kijken. Zo'n inschattende blik waar gaandeweg zo'nquote:
Die kan dit ook niet, is erg moeilijk omdat het nogal geregisseerd is waarover het moet gaan enzo.quote:
Beetje potenrammen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Hij heeft zo'n hoofd dat uitnodigt tot een afrospartij. Alleen eerst het brilletje even afdoen.
Ik mis Hugo Borst.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:19 schreef waxmask het volgende:
Het zwakke is wel dat de echte pro's nooit komen, wel als tafelgast maar niet waar ze goed in horen te zijn...Cluadia , Theo van Luijn en nog tientallen andere VARA lui kunnen het ook maar voelen zich blijkbaar te goed.
Ik vind het ook best sneu, maar hij HOEFT er natuurlijk niet te gaan staan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ze het sneu voor die jongen vond...
Ik hou ervan als mensen zo praten. Helaas zijn er te weinig van.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef starla het volgende:
Kak wat een kutuitzending. Gasten ruk, tv draait door slecht, grappen slecht, lucky slecht...
Nee, want ik vind NIET alles kut. Snap niet dat jij en die andere 2 nog kijken als je de hele show niets vindt.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Waarom ben jij zo zuur?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, want ik vind NIET alles kut. Snap niet dat jij en die andere 2 nog kijken als je de hele show niets vindt.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:21 schreef starla het volgende:
Kak wat een kutuitzending. Gasten ruk, tv draait door slecht, grappen slecht, lucky slecht...
Of jij leest onze posts selectief,of negativiteit blijft langer bij jou hangen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, want ik vind NIET alles kut. Snap niet dat jij en die andere 2 nog kijken als je de hele show niets vindt.
Pieter Derks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat Paas-gedoe met Lucky komt nu ook wel iedereens neus uit.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | 104 Teletekst za 07 apr *************************************** Humorpensioenfondsen onderuit *************************************** ` Het humorpensioenfonds van Pieter Derks is onder de minimale dekkings- graad gevallen en staat nu op 95%. Het fonds kreeg een optater na een matig bevonden optreden van Derks in De Wereld Draait Door. De laagste dekkingsgraad (63%) van een humorpensioenfonds staat nog steeds op naam van Sara Kroos. Nipt daarboven volgen Claudia de Breij en Martijn Koning. "Ik kan er toch ook geen reet aan doe dat die mensen niet grappig genoeg zijn", zegt fondsmanager Maxim Hartman in een reactie aan de NOS. De cabaretiers vrezen nu een humorloze oude dag. *************************************** volgende nieuws weer&verkeer sport --> --> --> --> |
Jij bent zelf de negatieve kracht van de topicreeks.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Of jij leest onze posts selectief,of negativiteit blijft langer bij jou hangen.
quote:Op maandag 9 april (Tweede Paasdag) geen live-uitzending, maar een compilatie van de extra muziekopnames, opgenomen voordat de uitzending begon. Met: De Avonduren, Tangarine, Yori Swart, Dio, Amatorski, De Hoop, Ryan Adams, Birth Of Joy, Lana Del Rey, Clarence Milton Bekker, Marien Dorleijn (Moss), Rats On Rafts en Seasick Steve.
Meen je niet. Staat hier nog geen tien posts eerder ook al..quote:Op maandag 9 april 2012 17:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vandaag is er geen live-uitzending.
Er is een compilatie-uitzending van optredens die de verschillende muzikale gasten voordat de reguliere uitzendingen van dwdd begonnen
"Op maandag 9 april (Tweede Paasdag) geen live-uitzending, maar een compilatie van de extra muziekopnames, opgenomen voordat de uitzending begon. Met: De Avonduren, Tangarine, Yori Swart, Dio, Amatorski, De Hoop, Ryan Adams, Birth Of Joy, Lana Del Rey, Clarence Milton Bekker, Marien Dorleijn (Moss), Rats On Rafts en Seasick Steve"
niet gezienquote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meen je niet. Staat hier nog geen tien posts eerder ook al..
Operation Repoquote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Karina het volgende:
CompilatieIk denk dat ik iets anders ga kijken dan maar. Iemand een tip?
Dat komt toch vrijdag DSVO Karinaquote:Op maandag 9 april 2012 17:22 schreef Karina het volgende:
CompilatieIk denk dat ik iets anders ga kijken dan maar. Iemand een tip? Anders kijk ik De Schat van de Oranje
Echt niet. Boskamp komt alleen op vrijdag. Vandaag Emilequote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Specularium het volgende:
Wat is dit nu voor onzin?
VI zit er ook gewoon op volle oorlogssterkte.
Uitzending gemistquote:
Matthijs moet eieren zoeken denk ik.quote:Op maandag 9 april 2012 18:52 schreef Specularium het volgende:
Wat is dit nu voor onzin?
VI zit er ook gewoon op volle oorlogssterkte.
Emile lijkt dan ook een beetje op een paashaas, ik snap dat wel.quote:Op maandag 9 april 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt niet. Boskamp komt alleen op vrijdag. Vandaag Emile
Understatementquote:
Zelfs Nutty Professor 2 is beter.quote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Bij gebrek aan iets anders, toch maar opgezet, wat een mooie muziek
Gecorrigeerdquote:
Mooi nummer van Led Zeppelinquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Dit is Tangerine, voor iedereen van jullie nu nu denkt, 'omg wat is dit ik MOET het nu hebben!'
quote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Cee het volgende:
Wel mooie act, zo met zo'n spiegel.
Oh, wacht...
Nee, niet echtquote:Op maandag 9 april 2012 19:36 schreef alors het volgende:
Dit is Tangerine, voor iedereen van jullie nu nu denkt, 'omg wat is dit ik MOET het nu hebben!'
Grote Prijs van NL gewonnen volgens mij, dus zingen kan ze vast wel.quote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef wdn het volgende:
Leuk koppie ()
Als ze niet kan zingen heeft ze dat in elk geval voor op de vorige 2.
quote:De Avonduren, Tangarine, Yori Swart, Dio, Amatorski, De Hoop, Ryan Adams, Birth Of Joy, Lana Del Rey, Clarence Milton Bekker, Marien Dorleijn (Moss), Rats On Rafts en Seasick Steve
Oh? Goed van der.quote:Op maandag 9 april 2012 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Grote Prijs van NL gewonnen volgens mij, dus zingen kan ze vast wel.
Dat wordt zappenquote:
Lana del Rey is ook goedquote:Op maandag 9 april 2012 19:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen de laatste is nog iets.
Da's de enige echte!quote:
En toch even posten hequote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
* Cynix ® slaat over, voor het geval jullie dat zouden willen weten.
Deze man weet.quote:
Dat ik niet kijk betekent niet dat ik iets beters te doen heb.quote:
Ik moest even nadenkenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat ik niet kijk betekent niet dat ik iets beters te doen heb.
Lana del Reyquote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh? Goed van der.
Ze zingt in elk geval goed
Mij te rustig dit! Maar ze is goed
Lana del Rey komt ook noger is nog hoop
niet stiekem op ns.nl kijken he!quote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Cee het volgende:
Er sterft wat levensvreugd bij me af op dit moment.
Ik kijk dit nu. En moet best lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |