Rot eens op met die kuttandenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:53 schreef Tyron het volgende:
Zoals ik al zei, een goed gebit.
[ afbeelding ]
Hoezo, wat is hier zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zet deze erbij dan 422, boven die foto van Zuid 1
[ afbeelding ]
Donequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Smileys in de TT
Verder goede OP
Zet deze erbij dan 422, boven die foto van Zuid 1
[ afbeelding ]
Eey alles goed manquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo, wat is hier zo bijzonder aan?
wat kom je pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook niet man.quote:
wrm moet je hate beter kom je hier op rebrantplijn k pak jequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom hier adam noord dan, ik djoek je tantoe hard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wrm moet je hate beter kom je hier op rebrantplijn k pak je
Bedankt man, maar ik kan het zelf wel aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom hier adam noord dan, ik djoek je tantoe hard.
Wel filmen graag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook niet man.
[quote]
Ik ga met een israel vlag door een marokkaanse wijk lopen/
Maar hoezo gaat t niet goed met je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt man, maar ik kan het zelf wel aan.
[..]
Wel filmen graag.
Voor de 1e keer dat je dat hoort?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Tarado het volgende:
Dapp're strijders fier en koen,wat is dat uit de middeleeuwen of zo?
quote:
Oh. Ik wilde naar DVquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, wou liever op school zitten.
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Eberhardt en die klootviolen in de gemeentehal van Amsterdam al besloten hebben waar het kampioensfeest komt.
Dat is toch al bepaald? Bij de Arena, sowieso geen Museum of Leidsequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebben
Ik haat die flikkers zo erg man, met hun over 1 kam scheren en gvd zeiken over zuid terwijl de politie juist vaak de agressor is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebben
Altijd roegpijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd doorgaan tot de achterlijn.
Ik ben sowieso bij Ajax - VVVquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we in de ArenA doen dus want op P2 is Circque du Soleil.
Ik verdenk zo'n De Boer er nog van dat paasei-ding zelf de avond vantevoren te hebben gepapiermacheed...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, was al bang dat het een kinderdisco was.
Het is vast vloeken in de kerk, maar ik verbaasde me vorig jaar echt wel over het gedrag van sommige supporters hoor. Eerst al bij het kroegje waar ik keek (ergens in de pijp) daar werden tafels kapotgetrapt terwijl we al aan de winnende hand waren. En vervolgens slopen ze op het museumplein allemaal dingen van het stedelijk en moet op het einde de politie ingrijpen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
massa bijeenkomsten blijven voor enkelen altijd gelegenheden om incognito de beest uit te hangenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is vast vloeken in de kerk, maar ik verbaasde me vorig jaar echt wel over het gedrag van sommige supporters hoor. Eerst al bij het kroegje waar ik keek (ergens in de pijp) daar werden tafels kapotgetrapt terwijl we al aan de winnende hand waren. En vervolgens slopen ze op het museumplein allemaal dingen van het stedelijk en moet op het einde de politie ingrijpen.
Natuurlijk was het een supermooi feest voor mij en bijna iedereen, maar zelfs als 2% idioten zijn dan is dat al veel te veel om in de hand te houden. Ik had hetzelfde besloten als burgemeester, helaas.
Het kan er bij mij echt niet in dat je op een feestje alsnog de halve zool gaat uithangen, maar het gebeurt.
Lijkt me niet, maar het is ook nog niet bekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat Siggy tegen Heerenveen trouwens 90 minuten spelen? Of is dat nog niet bekend?
We hebben nog 5 dagen man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat Siggy tegen Heerenveen trouwens 90 minuten spelen? Of is dat nog niet bekend?
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Vraag het Smoofie.. vriendin van Smoof.
Hihi haha hoho al is Alter Bridge wel een redelijke band.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef Sickert het volgende:
Omg wat glijden jullie af! Haha
Btw wat haten jullie op Ooijer
Alle schade laten betalen + 10.000 euro boete + Elk jaar bij een mogelijk kampioenschap laten melden bij de politie en een middagje laten zittenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
massa bijeenkomsten blijven voor enkelen altijd gelegenheden om incognito de beest uit te hangen
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En? Dan kan je toch wel weten of een speler fit genoeg is of niet?
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Dit weekend Future Cup op de toekomst, kloppen er al gastjes van de B aan de Arenapoort?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef The_Groove het volgende:
Hahaha in de C1 zit gewoon een speler die Prince Bernard heet![]()
![]()
http://www.ajax.nl/web/show/id=1584540/langid=43
en in de A2 ene Sir-Ralph Owusu
Niet meer dan normaal in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, allemaal dezelfde schoenen.![]()
4 'orginele' Nederlanders als je zo kijkt. Is ook zo bij Feyenoord en andere clubs.
Zie ik daar de nieuwe SUK?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
4 'orginele' Nederlanders als je zo kijkt. Is ook zo bij Feyenoord en andere clubs.
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal in Amsterdam
YUYU.quote:
chill als kampioen zet ik mquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajb. Ajax kampioensfeest.
[ afbeelding ]
dat zijn 2 Denen een Noor en een Zweedquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn 2 Denen een Noor en een Zweed
Ziet er professioneel uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]Die schoenen ben ik trouwens met je eens, zouden ze verplicht moeten stellen ook in Ajax 1
Die speelt toch niet meer bij Ajax?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef The_Groove het volgende:
Is de zoon van Kluivert eigenlijk goed?
Spelen er nog meer kinderen 'van' in de jeugd?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Vraag het Smoofie.. vriendin van Smoof.
en een halve ajacied.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef roepdeman het volgende:
http://www.vi.nl/interactief/Elftal-van-de-maand-maart-1.htm
10 Ajax Spelers verkozen
De D1 tikte toen ook even Man United even helemaal weg terwijl die Engelsen allemaal een kop groter waren. Was mooi om te zien, dat het combineren er al zo in zit bij de jeugd. En die "puyol" was idd ook goed bezig in die wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat gastje uit de D1 is een baas. Speelde bij de van der Sar wedstrijd als cv en was aanvoerder, met zijn puyol-kapsel
Ben jij Ajax supporter dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Marsenal het volgende:
Jezus wat duurt dat wachten op de volgende wedstrijd lang zeg.
Doe dan Unitedquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef Marsenal het volgende:
Omdat ik die stiekem net zo tof vind!
Je gaat hier toch niet openlijk twijfelen aan mijn gelieerdheid hè? Anders duw ik mijn seizoenskaart in je badeend z'n strot.
Oke, dat zal ik niet doen, maar ik zal wel even getergd kijken.
toilet schoonmaker?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:02 schreef Marsenal het volgende:
Heb bij Arsenal gewerkt, en lekker niet bij United.![]()
Sterker nog, bij Arsenal vinden ze United helemaal niks, meen ik mij te herinneren.
Wat heet, ze vinden United eigenlijk best kut.
Het is wanker .quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk selectiepijper + Wenker
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
I know, maar van wenger naar wenker is makkelijker dan naar wanker en je begreep het toch?
Erg goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha smoof. hoe gaat het met je vriendin.
Dromenvangertje bedoel je?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
Iedereen heeft het over haar hier..quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
RItmo dacht Dance Valleyquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over haar hier..zelfs Ritmo.
Ja, wtf man, ik onthou dat welquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Omdat ik de naam niet meer weet?
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.quote:
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.
Dus dat, en een koekoeksklok.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?
quote:
Erg rulluvant jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dromenvangertje is van schattig meisje veranderd in emo met grote piercings enz bah
Het kind heet Justin..quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:24 schreef Korreltje-zout het volgende:
Die zoon van kluivert(jerry) wordt echt een geweldige speler. Zit op dit moment nog tussen een linksbuiten en spits in. Maar hij is wekelijks uitblinker bij zijn elftal.
ook live op youtube met engels commentaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Ferdii het volgende:
Future cup Ajax - besiktas live op EDL nu
quote:Ajax gaat binnen afzienbare tijd een gesprek aan met Miralem Sulejmani, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Een eerste gesprek met de zaakwaarnemer van de Servische aanvaller is reeds gepland om te praten over contractverlenging. Ajax wil het contract van de aanvaller graag openbreken en verlengen, mede om te voorkomen dat Sulejmani over een jaar gratis kan vertrekken. De 23-jarige international kostte in de zomer van 2008 de recordsom van 16,25 miljoen euro. Hij maakte tot dusverre 29 doelpunten in 98 competitieduels voor Ajax.
Zal wel goedkomen. Sulejmani is wel iemand die iets wil terugdoen voor de club, maar of hij daar de capaciteiten voor heeft betwijfel ik.quote:
Een jaar voor het verlopen van z'n contract is toch niet zo lang wachten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen. Sulejmani is wel iemand die iets wil terugdoen voor de club, maar of hij daar de capaciteiten voor heeft betwijfel ik.
Maar zeker verlengen, raar dat Ajax er altijd zo lang op wacht.
Tof dat het ook live is op Youtubequote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ook live op youtube met engels commentaar
en Engels commentaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tof dat het ook live is op Youtube
Die van den Boomen kan een grote worden.quote:
Ohja, zeker weten dat 90% het niet redt maar deze jongen heeft wel wat ''extra's''quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zullen zien. Veel van de spelers zullen de komende jaren afvallen voor Ajax 1
Inderdaad, er zijn wel meer supertalenten onderweg gesneuveldquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We zullen zien. Veel van de spelers zullen de komende jaren afvallen voor Ajax 1
Die van Besiktas was helemaal hilarischequote:Op zaterdag 7 april 2012 12:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat keepertje vond ik trouwens niet zo heel erg goed
Bij de 4e goalquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die van Besiktas was helemaal hilarische
Is dat echt zijn zoon? Je zou het niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:24 schreef Korreltje-zout het volgende:
Die zoon van kluivert(jerry) wordt echt een geweldige speler. Zit op dit moment nog tussen een linksbuiten en spits in. Maar hij is wekelijks uitblinker bij zijn elftal.
Als 2 druppels water...quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat echt zijn zoon? Je zou het niet zeggen.
[ afbeelding ]
Grapje toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat echt zijn zoon? Je zou het niet zeggen.
[ afbeelding ]
Maar wel 1-0 voor tegen Man U.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Ajax B1 mist techniek, dat is wel duidelijk tegen een tegenstander die zich ingraaft.
Klopt, maar de uitslagen boeien mij niet zo. Ik zit de nieuwe Jari te zoeken.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Ajax B1 mist techniek, dat is wel duidelijk tegen een tegenstander die zich ingraaft.
Zo hey, ecccht wel. Als hij ook zo kan ballen als zijn pa...quote:
Gelukkig wel, zou een schande voor de eerste elftallen zijn andersquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:22 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Als je jeugdelftallen ziet spelen zie je wel hoe groot het verschil is met het eerste. Het tempo lijkt vrij traag
Mja, staat een kwartfinale plek op het spel en ze willen kost wat kost winnen dus ergens snap ik het wel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wat een mietjes zeg, om de 2 minuten ligt er iemand op de grond..
quote:Megaschorsing na wangedrag tegen Ajax
AMSTERDAM - Inter-talent Simone Pecorini is zwaar gestraft voor zijn misdragingen in de finale van de NextGen Series tegen Ajax. De jeugdspeler was het tegen het einde van de verlenging niet eens met een beslissing van de scheidsrechter en ging hierop verbaal verhaal halen. Pecorini kreeg rood en werd voor negen maanden geschorst. Het is bekend wat Pecorini tegen de arbiter heeft geroepen.
Zaakwaarnemer Giorio Parretti is niet te spreken over schorsing, zo meldt La Repubblicca: "Er was geen sprake van geweld, alleen van verbaal protest. We hebben een video gevonden van de gebeurtenissen en die naar Inter gestuurd, ter ondersteuning bij het beroep. Die jongen heeft een vergissing begaan, maar zo'n enorme schorsing is buitensporig."
Jol en jeugd..quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef The_Groove het volgende:
Overigens - Kwam Jol wel is naar dit soort toernooitjes kijken?
die B1 zag er ondanks de resultaten niet best uit vandaagquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:24 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel, zou een schande voor de eerste elftallen zijn anders
Netjesquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/10856
Gemaild naar Ajax life en ze hebben er ook nog wat mee gedaan
Bronquote:Manolev: ‘Keihard werken om niet totaal voor lul te staan’
Rechtsback haalt voldoening uit genegeerd worden
DOOR JOCHEM VAN DEN BERG EN THOMAS HOGELING • ZATERDAG 7 APRIL 2012, 10:50
De rechtsback van PSV, Stanislav Manolev, richt zich aanstaande zondag bij de bekerfinale volledig op het niet voor lul staan op het veld. In een interview met de sportredactie van De Speld spreekt hij openlijk over zijn kijk op het spelletje.
De Bulgaar vindt dat hij de laatste jaren is gegroeid in zijn rol: “Iets wat ik steeds meer heb geleerd is het voorkomen dat ik de bal krijg. Op het moment dat een medespeler de bal heeft zorg ik altijd dat ik tactisch sterk ben opgesteld. Steeds vaker lukt het me om de vrije ruimte te ontwijken. Soms lukt het niet en loop ik toch vrij, de gevolgen zijn rampzalig als een teamgenoot me dan ook nog op maat de bal toespeelt. Gelukkig komt dat steeds minder vaak voor.”
“Als ik in de voetbalpraatprogramma’s die week erna niet keihard word uitgelachen heb ik het goed gedaan. Zoals twee weken geleden na het 2-6 verlies tegen FC Twente: Toen had niemand had het over mij! Dat geeft echt een kick”.
Deze week was het uit tegen Valencia weer raak. Overal waar ‘iets gebeurde’ ging het mis met de verdediger. Volgens analisten kan hij dan beter zorgen dat hij niet te dicht bij het vuur komt. Volgens hen is ‘een beetje uit de buurt blijven’ voor Manolev soms de enige manier om te excelleren. Op de vraag of een positie op de reservebank dan niet ideaal zou zijn antwoordt Manolev zuchtend: “Dan moet ik de volgende dag bij Jong PSV meedoen en daar staan tegenwoordig ook camera’s bij…”
Ah, het nieuwe PSV topic.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
Even wat humor op de late avond.
[..]
Bron
quote:
Tja dat krijg je als je denkt dat je achternaam genoeg is om opgesteld te wordentwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 08-04-2012 om 10:35:00Wouters ziet af van Sneijder: 'Als we hem willen behouden, moeten we hem kopen' #ajax - http://t.co/q2Puxazu reageer retweet
quote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef blackAFCA het volgende:
Elke Ajacied zou dit filmpje moeten zien
Godver, dat kan ik blijven kijken. Wat mooiquote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef blackAFCA het volgende:
Kippenvelquote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef blackAFCA het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, mooi gedaan, maar iets te vroeg, voor mij is de wederopstanding pas volledig als we kampioen zijnquote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef blackAFCA het volgende:
Waarom te vroeg? Dit is je verleden dat neemt niemand je meer af.quote:Op zondag 8 april 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, mooi gedaan, maar iets te vroeg, voor mij is de wederopstanding pas volledig als we kampioen zijn
Sorry mijn fout ik dacht dat dit die video "wederopstanding" wasquote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom te vroeg? Dit is je verleden dat neemt niemand je meer af.
Dit kan niet anders dan een grap zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
Even wat humor op de late avond.
[..]
Bron
En dan mag Theo de winnende scoren. Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 16:14 schreef Skol het volgende:
Twente uit kampioen? Of is dat te voorbarig. Zou wel genieten zijn in combinatie met Koninginnennacht. Bijkomend voordeel is dat er waarschijnlijk een stuk minder mensen uit andere steden zijn.
Ach joh, ik vind het best zo.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef VeX- het volgende:
Ik merkte vandaag toch weer hoeveel mooier het was geweest als Ajax in de finale zat. Lekkere afsluiter zo op je Paasavond.
Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 01:28 schreef DonRaja het volgende:
Vraagje: is Seedorf de enige van de '95 groep die nog op het hoogste niveau speelt?
Of je wilt Kanu bij Portsmouth meerekenen?quote:Op maandag 9 april 2012 01:28 schreef DonRaja het volgende:
Vraagje: is Seedorf de enige van de '95 groep die nog op het hoogste niveau speelt?
Dan kun je Litmanen ook meetellen.quote:Op maandag 9 april 2012 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of je wilt Kanu bij Portsmouth meerekenen?
Oh ja, 2 dusquote:Op maandag 9 april 2012 01:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of je wilt Kanu bij Portsmouth meerekenen?
Hoogste niveau?quote:Op maandag 9 april 2012 01:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan kun je Litmanen ook meetellen.
Zijn contract loopt ten einde, en word niet verlengd. Volgens mij heeft hij aangegeven te stoppen na dit seizoen. Ben benieuwd of Seedorf nog een jaartje bij plakt.quote:
De man van glas die op z'n 42e nog voetbaltquote:Op maandag 9 april 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helsinki, hoogste niveau in Finland ja.
Ok 3 danquote:Op maandag 9 april 2012 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Helsinki, hoogste niveau in Finland ja.
Seedorf is de enige die op topniveau speeltquote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok 3 dan
Hoe dan ook, ik had geen gelijk in de discussie: ik zei dat Seedorf de enige was.
Eigenlijk ook niet meer, hij speelt wel bij een club op het hoogste niveau maar zelf is hij dat toch een beetje kwijtquote:Op maandag 9 april 2012 01:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok 3 dan
Hoe dan ook, ik had geen gelijk in de discussie: ik zei dat Seedorf de enige was.
In de ogen van de Italianen is hij nog steeds van waardequote:Op maandag 9 april 2012 01:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet meer, hij speelt wel bij een club op het hoogste niveau maar zelf is hij dat toch een beetje kwijt
Hij speelde in de basis 1/4 finale CL, dat is toch aardig topquote:Op maandag 9 april 2012 01:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet meer, hij speelt wel bij een club op het hoogste niveau maar zelf is hij dat toch een beetje kwijt
Ik hoop dat hij zelf zo verstandig is om te stoppen na dit seizoen, dan kan het nog in stijl met wie weet een kampioenschap, Van Nistelrooy is duidelijk niet op het juiste moment gestoptquote:Op maandag 9 april 2012 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In de ogen van de Italianen is hij nog steeds van waarde
Dat bedoel ik dus, hij deed mee, maar that's itquote:Op maandag 9 april 2012 01:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij speelde in de basis 1/4 finale CL, dat is toch aardig top
van Nistelrooy heeft samen met Guus Hiddink alle krediet verspeeld door voor het grote geld te kiezen. Die 2 worden niet meer serieus genomen. Ondanks hun staat van dienst.quote:Op maandag 9 april 2012 01:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zelf zo verstandig is om te stoppen na dit seizoen, dan kan het nog in stijl met wie weet een kampioenschap, Van Nistelrooy is duidelijk niet op het juiste moment gestopt
Daar doe je hem toch tekort mee. Al denk ik wel dat nog 1 seizoen er 1 te veel is.quote:Op maandag 9 april 2012 01:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, hij deed mee, maar that's it
Hij is te lang doorgegaan. Sommige voetballers weten niet wanneer ze moeten stoppen, daar hoort Jari bij.quote:Op maandag 9 april 2012 01:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, hij deed mee, maar that's it
Hij had na Ajax moeten stoppen, en in de RvC moeten gaan zitten ipvquote:Op maandag 9 april 2012 01:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is te lang doorgegaan. Sommige voetballers weten niet wanneer ze moeten stoppen, daar hoort Jari bij.
Idd, lijkt me een geweldige man daarvoor.quote:Op maandag 9 april 2012 01:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij had na Ajax moeten stoppen, en in de RvC moeten gaan zitten ipvDavids
van Duivenbode directeur.quote:Op maandag 9 april 2012 02:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, lijkt me een geweldige man daarvoor.
Of Aissati voor de Marokkanen?quote:Op maandag 9 april 2012 02:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik mis een neger in de rvc die de negers vertegenwoordigt..
Ja, goed voor het sfeertjequote:Op maandag 9 april 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ismael hebben we nodig voor het voetbal, Ik zeg Mounir....
Ja, Martin Jol terug naar Ajaxquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eensquote:Op maandag 9 april 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
Van Rhijn, Anita en Vertonghen zijn sowieso terecht.
Gek hoor!quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 02:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 10:24 schreef franklop het volgende:
[..]10 spelers van ajax erin en zelfs Blind
MUV Aissati en Ebecilio valt er niet zoveel op aan te merken. Meeste andere elftallen hebben in maart allemaal enorm gefaald.quote:Op maandag 9 april 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]Zegt wel weer hoe serieus je die klassementen moet nemen
wtfquote:Op maandag 9 april 2012 10:29 schreef franklop het volgende:
Ja, niet dus
maar goed, ben benieuwd of we de reeks kunnen voortzetten woensdag.
Overigens; in 2009/2010 hadden we een reeks van 14(!) zeges op het einde. Toen werden we tweede.
os Club GS W G V P DV DT DS
1. FC Twente 34 27 5 2 86 63 23 +40
2. Ajax 34 27 4 3 85 106 20 +86
Was ik helemaal vergeten maar dat was ook een indrukwekkende serie ja, ik heb wel een goed gevoel over woensdag, bijna voltallige selectie, veel frisse spelers, gewoon vastzetten die hapquote:Op maandag 9 april 2012 10:29 schreef franklop het volgende:
Ja, niet dus
maar goed, ben benieuwd of we de reeks kunnen voortzetten woensdag.
Overigens; in 2009/2010 hadden we een reeks van 14(!) zeges op het einde. Toen werden we tweede.
os Club GS W G V P DV DT DS
1. FC Twente 34 27 5 2 86 63 23 +40
2. Ajax 34 27 4 3 85 106 20 +86
Zo kan je zoveel momenten uitkiezen. Wat denk je van de wedstrijd in de Arena tegen Sparta. 55 doelpogingen en alsnog 0-0 spelen?quote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef franklop het volgende:
Ene Emanuelson kostte ons toen de titel met een terugkopbal bij Feyenoord
ja haha ok, maar ik heb het altijd Emanuelson aangerekend, was.ben geen fan van hemquote:Op maandag 9 april 2012 10:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo kan je zoveel momenten uitkiezen. Wat denk je van de wedstrijd in de Arena tegen Sparta. 55 doelpogingen en alsnog 0-0 spelen?
Juist altijd mijn favoriet geweestquote:Op maandag 9 april 2012 10:38 schreef franklop het volgende:
[..]
ja haha ok, maar ik heb het altijd Emanuelson aangerekend, was.ben geen fan van hem
Oh... nog nietquote:
Nu al een baasquote:Op maandag 9 april 2012 10:49 schreef Bonkers. het volgende:
Die neger wou hem nemen, maar werd door Bijl weggestuurd. Mooi man.
Loopt stage bij de B1quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
Zie ik daar Kenneth Perez naast Trustfull?
Ja, hij kan moeilijk twee goede trainers zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat Perez één goede trainer zou zijn..
Toch beter dan de B1 van Barcalona...quote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Penalties zijn niet de sterkste kant bij Ajax, in het eerste missen ze ook altijd alle pingels
Die nummer 5 van Man. Utd. kan écht niet voetballenquote:Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef Bonkers. het volgende:
Andere halve finale (bayern - man utd) is echt van een dramatisch niveau. Daarvan moet Ajax B1 wel gemakkelijk kunnen winnen.
Welk stadion? Arena? gewoon op het hoofdveld Toekomst lijkt mequote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef Lemsterr het volgende:
Is de finale ook op dat veld of in het stadion?
Veld begint er steeds slechter en slechter uit te zien..quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef Lemsterr het volgende:
Is de finale ook op dat veld of in het stadion?
Jochies zijn amper 15 jaar man. Zit nog rek in.quote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de B1 van Barcelona? Daar gaat toch niemand het eerste halen? Stel je op die leeftijd wat voor in Catalonië dan speel je toch gewoon bij Barca B. Of heb ik het verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |