Altijd roegpijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd doorgaan tot de achterlijn.
Ik ben sowieso bij Ajax - VVVquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we in de ArenA doen dus want op P2 is Circque du Soleil.
Ik verdenk zo'n De Boer er nog van dat paasei-ding zelf de avond vantevoren te hebben gepapiermacheed...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, was al bang dat het een kinderdisco was.
Het is vast vloeken in de kerk, maar ik verbaasde me vorig jaar echt wel over het gedrag van sommige supporters hoor. Eerst al bij het kroegje waar ik keek (ergens in de pijp) daar werden tafels kapotgetrapt terwijl we al aan de winnende hand waren. En vervolgens slopen ze op het museumplein allemaal dingen van het stedelijk en moet op het einde de politie ingrijpen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebben
massa bijeenkomsten blijven voor enkelen altijd gelegenheden om incognito de beest uit te hangenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is vast vloeken in de kerk, maar ik verbaasde me vorig jaar echt wel over het gedrag van sommige supporters hoor. Eerst al bij het kroegje waar ik keek (ergens in de pijp) daar werden tafels kapotgetrapt terwijl we al aan de winnende hand waren. En vervolgens slopen ze op het museumplein allemaal dingen van het stedelijk en moet op het einde de politie ingrijpen.
Natuurlijk was het een supermooi feest voor mij en bijna iedereen, maar zelfs als 2% idioten zijn dan is dat al veel te veel om in de hand te houden. Ik had hetzelfde besloten als burgemeester, helaas.
Het kan er bij mij echt niet in dat je op een feestje alsnog de halve zool gaat uithangen, maar het gebeurt.
Lijkt me niet, maar het is ook nog niet bekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat Siggy tegen Heerenveen trouwens 90 minuten spelen? Of is dat nog niet bekend?
We hebben nog 5 dagen man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat Siggy tegen Heerenveen trouwens 90 minuten spelen? Of is dat nog niet bekend?
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Vraag het Smoofie.. vriendin van Smoof.
Hihi haha hoho al is Alter Bridge wel een redelijke band.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef Sickert het volgende:
Omg wat glijden jullie af! Haha
Btw wat haten jullie op Ooijer
Alle schade laten betalen + 10.000 euro boete + Elk jaar bij een mogelijk kampioenschap laten melden bij de politie en een middagje laten zittenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
massa bijeenkomsten blijven voor enkelen altijd gelegenheden om incognito de beest uit te hangen
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En? Dan kan je toch wel weten of een speler fit genoeg is of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |