Lijkt me niet, maar het is ook nog niet bekendquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat Siggy tegen Heerenveen trouwens 90 minuten spelen? Of is dat nog niet bekend?
We hebben nog 5 dagen man.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaat Siggy tegen Heerenveen trouwens 90 minuten spelen? Of is dat nog niet bekend?
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Vraag het Smoofie.. vriendin van Smoof.
Hihi haha hoho al is Alter Bridge wel een redelijke band.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef Sickert het volgende:
Omg wat glijden jullie af! Haha
Btw wat haten jullie op Ooijer
Alle schade laten betalen + 10.000 euro boete + Elk jaar bij een mogelijk kampioenschap laten melden bij de politie en een middagje laten zittenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
massa bijeenkomsten blijven voor enkelen altijd gelegenheden om incognito de beest uit te hangen
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En? Dan kan je toch wel weten of een speler fit genoeg is of niet?
Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Dit weekend Future Cup op de toekomst, kloppen er al gastjes van de B aan de Arenapoort?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef The_Groove het volgende:
Hahaha in de C1 zit gewoon een speler die Prince Bernard heet![]()
![]()
http://www.ajax.nl/web/show/id=1584540/langid=43
en in de A2 ene Sir-Ralph Owusu
Niet meer dan normaal in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, allemaal dezelfde schoenen.![]()
4 'orginele' Nederlanders als je zo kijkt. Is ook zo bij Feyenoord en andere clubs.
Zie ik daar de nieuwe SUK?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
4 'orginele' Nederlanders als je zo kijkt. Is ook zo bij Feyenoord en andere clubs.
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal in Amsterdam
YUYU.quote:
chill als kampioen zet ik mquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajb. Ajax kampioensfeest.
[ afbeelding ]
dat zijn 2 Denen een Noor en een Zweedquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn 2 Denen een Noor en een Zweed
Ziet er professioneel uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]Die schoenen ben ik trouwens met je eens, zouden ze verplicht moeten stellen ook in Ajax 1
Die speelt toch niet meer bij Ajax?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef The_Groove het volgende:
Is de zoon van Kluivert eigenlijk goed?
Spelen er nog meer kinderen 'van' in de jeugd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |