Nee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:01 schreef DonRaja het volgende:
Dit weekend Future Cup op de toekomst, kloppen er al gastjes van de B aan de Arenapoort?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:13 schreef The_Groove het volgende:
Hahaha in de C1 zit gewoon een speler die Prince Bernard heet![]()
![]()
http://www.ajax.nl/web/show/id=1584540/langid=43
en in de A2 ene Sir-Ralph Owusu
Niet meer dan normaal in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, allemaal dezelfde schoenen.![]()
4 'orginele' Nederlanders als je zo kijkt. Is ook zo bij Feyenoord en andere clubs.
Zie ik daar de nieuwe SUK?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
4 'orginele' Nederlanders als je zo kijkt. Is ook zo bij Feyenoord en andere clubs.
Kloptquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal in Amsterdam
YUYU.quote:
chill als kampioen zet ik mquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajb. Ajax kampioensfeest.
[ afbeelding ]
dat zijn 2 Denen een Noor en een Zweedquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn 2 Denen een Noor en een Zweed
Ziet er professioneel uit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]Die schoenen ben ik trouwens met je eens, zouden ze verplicht moeten stellen ook in Ajax 1
Die speelt toch niet meer bij Ajax?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef The_Groove het volgende:
Is de zoon van Kluivert eigenlijk goed?
Spelen er nog meer kinderen 'van' in de jeugd?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Vraag het Smoofie.. vriendin van Smoof.
en een halve ajacied.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:26 schreef roepdeman het volgende:
http://www.vi.nl/interactief/Elftal-van-de-maand-maart-1.htm
10 Ajax Spelers verkozen
De D1 tikte toen ook even Man United even helemaal weg terwijl die Engelsen allemaal een kop groter waren. Was mooi om te zien, dat het combineren er al zo in zit bij de jeugd. En die "puyol" was idd ook goed bezig in die wedstrijd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat gastje uit de D1 is een baas. Speelde bij de van der Sar wedstrijd als cv en was aanvoerder, met zijn puyol-kapsel
Ben jij Ajax supporter dan?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:18 schreef Marsenal het volgende:
Jezus wat duurt dat wachten op de volgende wedstrijd lang zeg.
Doe dan Unitedquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef Marsenal het volgende:
Omdat ik die stiekem net zo tof vind!
Je gaat hier toch niet openlijk twijfelen aan mijn gelieerdheid hè? Anders duw ik mijn seizoenskaart in je badeend z'n strot.
Oke, dat zal ik niet doen, maar ik zal wel even getergd kijken.
toilet schoonmaker?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:02 schreef Marsenal het volgende:
Heb bij Arsenal gewerkt, en lekker niet bij United.![]()
Sterker nog, bij Arsenal vinden ze United helemaal niks, meen ik mij te herinneren.
Wat heet, ze vinden United eigenlijk best kut.
Het is wanker .quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk selectiepijper + Wenker
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
I know, maar van wenger naar wenker is makkelijker dan naar wanker en je begreep het toch?
Erg goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha smoof. hoe gaat het met je vriendin.
Dromenvangertje bedoel je?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
Iedereen heeft het over haar hier..quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
RItmo dacht Dance Valleyquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over haar hier..zelfs Ritmo.
Ja, wtf man, ik onthou dat welquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Omdat ik de naam niet meer weet?
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.quote:
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.
Dus dat, en een koekoeksklok.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |