Erg goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha smoof. hoe gaat het met je vriendin.
Dromenvangertje bedoel je?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
Iedereen heeft het over haar hier..quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
RItmo dacht Dance Valleyquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over haar hier..zelfs Ritmo.
Ja, wtf man, ik onthou dat welquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Omdat ik de naam niet meer weet?
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.quote:
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.
Dus dat, en een koekoeksklok.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?
quote:
Erg rulluvant jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dromenvangertje is van schattig meisje veranderd in emo met grote piercings enz bah
Het kind heet Justin..quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:24 schreef Korreltje-zout het volgende:
Die zoon van kluivert(jerry) wordt echt een geweldige speler. Zit op dit moment nog tussen een linksbuiten en spits in. Maar hij is wekelijks uitblinker bij zijn elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |