Doe dan Unitedquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:55 schreef Marsenal het volgende:
Omdat ik die stiekem net zo tof vind!
Je gaat hier toch niet openlijk twijfelen aan mijn gelieerdheid hè? Anders duw ik mijn seizoenskaart in je badeend z'n strot.
Oke, dat zal ik niet doen, maar ik zal wel even getergd kijken.
toilet schoonmaker?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:02 schreef Marsenal het volgende:
Heb bij Arsenal gewerkt, en lekker niet bij United.![]()
Sterker nog, bij Arsenal vinden ze United helemaal niks, meen ik mij te herinneren.
Wat heet, ze vinden United eigenlijk best kut.
Het is wanker .quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk selectiepijper + Wenker
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
I know, maar van wenger naar wenker is makkelijker dan naar wanker en je begreep het toch?
Erg goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha smoof. hoe gaat het met je vriendin.
Dromenvangertje bedoel je?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
Iedereen heeft het over haar hier..quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ze niet in de topic kijkt
RItmo dacht Dance Valleyquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over haar hier..zelfs Ritmo.
Ja, wtf man, ik onthou dat welquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Omdat ik de naam niet meer weet?
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.quote:
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bangalijstjes opstellen zijn nou eenmaal verboden. 4LF heeft al het bewijsmateriaal daarom verbrand.
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op mijn bangalijst sta alleen jij op , rabbit.
Dus dat, en een koekoeksklok.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie heeft er geen konijn op z'n bangalijst?
quote:
Erg rulluvant jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 09:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Dromenvangertje is van schattig meisje veranderd in emo met grote piercings enz bah
Het kind heet Justin..quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:24 schreef Korreltje-zout het volgende:
Die zoon van kluivert(jerry) wordt echt een geweldige speler. Zit op dit moment nog tussen een linksbuiten en spits in. Maar hij is wekelijks uitblinker bij zijn elftal.
ook live op youtube met engels commentaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Ferdii het volgende:
Future cup Ajax - besiktas live op EDL nu
quote:Ajax gaat binnen afzienbare tijd een gesprek aan met Miralem Sulejmani, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Een eerste gesprek met de zaakwaarnemer van de Servische aanvaller is reeds gepland om te praten over contractverlenging. Ajax wil het contract van de aanvaller graag openbreken en verlengen, mede om te voorkomen dat Sulejmani over een jaar gratis kan vertrekken. De 23-jarige international kostte in de zomer van 2008 de recordsom van 16,25 miljoen euro. Hij maakte tot dusverre 29 doelpunten in 98 competitieduels voor Ajax.
Zal wel goedkomen. Sulejmani is wel iemand die iets wil terugdoen voor de club, maar of hij daar de capaciteiten voor heeft betwijfel ik.quote:
Een jaar voor het verlopen van z'n contract is toch niet zo lang wachten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen. Sulejmani is wel iemand die iets wil terugdoen voor de club, maar of hij daar de capaciteiten voor heeft betwijfel ik.
Maar zeker verlengen, raar dat Ajax er altijd zo lang op wacht.
Tof dat het ook live is op Youtubequote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ook live op youtube met engels commentaar
en Engels commentaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tof dat het ook live is op Youtube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |