Rot eens op met die kuttandenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:53 schreef Tyron het volgende:
Zoals ik al zei, een goed gebit.
[ afbeelding ]
Hoezo, wat is hier zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zet deze erbij dan 422, boven die foto van Zuid 1
[ afbeelding ]
Donequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Smileys in de TT
Verder goede OP
Zet deze erbij dan 422, boven die foto van Zuid 1
[ afbeelding ]
Eey alles goed manquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo, wat is hier zo bijzonder aan?
wat kom je pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook niet man.quote:
wrm moet je hate beter kom je hier op rebrantplijn k pak jequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom hier adam noord dan, ik djoek je tantoe hard.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wrm moet je hate beter kom je hier op rebrantplijn k pak je
Bedankt man, maar ik kan het zelf wel aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kom hier adam noord dan, ik djoek je tantoe hard.
Wel filmen graag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook niet man.
[quote]
Ik ga met een israel vlag door een marokkaanse wijk lopen/
Maar hoezo gaat t niet goed met je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bedankt man, maar ik kan het zelf wel aan.
[..]
Wel filmen graag.
Voor de 1e keer dat je dat hoort?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Tarado het volgende:
Dapp're strijders fier en koen,wat is dat uit de middeleeuwen of zo?
quote:
Oh. Ik wilde naar DVquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag, wou liever op school zitten.
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Eberhardt en die klootviolen in de gemeentehal van Amsterdam al besloten hebben waar het kampioensfeest komt.
Dat is toch al bepaald? Bij de Arena, sowieso geen Museum of Leidsequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebben
Ik haat die flikkers zo erg man, met hun over 1 kam scheren en gvd zeiken over zuid terwijl de politie juist vaak de agressor is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hij houdt zich liever bezig met supporters over 1 kam scheren en zeggen dat we allemaal hooligans zijn die een afkoelperiode nodig hebben
Altijd roegpijnquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd doorgaan tot de achterlijn.
Ik ben sowieso bij Ajax - VVVquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeten we in de ArenA doen dus want op P2 is Circque du Soleil.
Ik verdenk zo'n De Boer er nog van dat paasei-ding zelf de avond vantevoren te hebben gepapiermacheed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |