Kippenvelquote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef blackAFCA het volgende:
Elke Ajacied zou dit filmpje moeten zien
Ik heb het al eerder gezegd, mooi gedaan, maar iets te vroeg, voor mij is de wederopstanding pas volledig als we kampioen zijnquote:Op zondag 8 april 2012 12:54 schreef blackAFCA het volgende:
Elke Ajacied zou dit filmpje moeten zien
Waarom te vroeg? Dit is je verleden dat neemt niemand je meer af.quote:Op zondag 8 april 2012 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, mooi gedaan, maar iets te vroeg, voor mij is de wederopstanding pas volledig als we kampioen zijn
Sorry mijn fout ik dacht dat dit die video "wederopstanding" wasquote:Op zondag 8 april 2012 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom te vroeg? Dit is je verleden dat neemt niemand je meer af.
Dit kan niet anders dan een grap zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:00 schreef honkeytonk het volgende:
Even wat humor op de late avond.
[..]
Bron
En dan mag Theo de winnende scoren. Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 16:14 schreef Skol het volgende:
Twente uit kampioen? Of is dat te voorbarig. Zou wel genieten zijn in combinatie met Koninginnennacht. Bijkomend voordeel is dat er waarschijnlijk een stuk minder mensen uit andere steden zijn.
Ach joh, ik vind het best zo.quote:Op maandag 9 april 2012 00:52 schreef VeX- het volgende:
Ik merkte vandaag toch weer hoeveel mooier het was geweest als Ajax in de finale zat. Lekkere afsluiter zo op je Paasavond.
Ja.quote:Op maandag 9 april 2012 01:28 schreef DonRaja het volgende:
Vraagje: is Seedorf de enige van de '95 groep die nog op het hoogste niveau speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |