Nu al een baasquote:Op maandag 9 april 2012 10:49 schreef Bonkers. het volgende:
Die neger wou hem nemen, maar werd door Bijl weggestuurd. Mooi man.
Loopt stage bij de B1quote:Op maandag 9 april 2012 10:50 schreef FireFox1 het volgende:
Zie ik daar Kenneth Perez naast Trustfull?
Ja, hij kan moeilijk twee goede trainers zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 10:52 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat Perez één goede trainer zou zijn..
Toch beter dan de B1 van Barcalona...quote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Penalties zijn niet de sterkste kant bij Ajax, in het eerste missen ze ook altijd alle pingels
Die nummer 5 van Man. Utd. kan écht niet voetballenquote:Op maandag 9 april 2012 11:30 schreef Bonkers. het volgende:
Andere halve finale (bayern - man utd) is echt van een dramatisch niveau. Daarvan moet Ajax B1 wel gemakkelijk kunnen winnen.
Welk stadion? Arena? gewoon op het hoofdveld Toekomst lijkt mequote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef Lemsterr het volgende:
Is de finale ook op dat veld of in het stadion?
Veld begint er steeds slechter en slechter uit te zien..quote:Op maandag 9 april 2012 11:33 schreef Lemsterr het volgende:
Is de finale ook op dat veld of in het stadion?
Jochies zijn amper 15 jaar man. Zit nog rek in.quote:Op maandag 9 april 2012 11:53 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit dat nou met de B1 van Barcelona? Daar gaat toch niemand het eerste halen? Stel je op die leeftijd wat voor in Catalonië dan speel je toch gewoon bij Barca B. Of heb ik het verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |