Eens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Tem het volgende:
[..]
If you get raped by a pack of niggers, it will be your fault.
Weet nu al hoe dat gaat over 5 jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Cerbie het volgende:
De opleiding van illegale jongeren betalen vanuit de ontwikkelingshulp.
En dan vinden dat mijn uitspraken in vergelijkbare setting te ver gingenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Doodspuiten kan ook. Dan hou je nog meer geld over.
Geld is toch allesbepalend?
Goed idee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Cerbie het volgende:
De opleiding van illegale jongeren betalen vanuit de ontwikkelingshulp.
Bovendien is ontwikkelingshulp ook bedoeld om de stroom immigranten naar het westen terug te dringen door lokaal de omstandigheden te verbeteren. Waterdichte argumentatie al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Tweet het maar naar een relevant kamerlid, ik heb geen twitter
Die jongeren worden toch uitgezet (in theorie), dan is het terugsturen van iemand met een goede opleiding op zak ontwikkelingsgeld dat 100% zeker goed besteed is.
Tsjonge, jonge jonge, wat een prutsers.quote:Lot werf in handen gemeente Grave
De scheepswerf Grave in Brabant heeft wegens een conflict met de gemeente alle 60 werknemers ontslag aangezegd. De werf zegt een grote order aan zich voorbij te moeten laten gaan door een conflict met de gemeente.
De 55 jaar oude scheepswerf heeft een order ter waarde van 40 miljoen euro voor de bouw van twee passagiersschepen van 135 meter lang. Het bestemmingsplan laat een lengte van 110 meter toe.
De gemeenteraad is voor aanpassing van het plan, maar B&W ligt dwars. De medewerkers van het bedrijf houden volgende week een betoging voor het gemeentehuis in Grave.
Tsja...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsjonge, jonge jonge, wat een prutsers.
Als jij het zegt, ik vind het wat vergezocht in dezen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef remlof het volgende:
Maar het zal wel weer de schuld van de PvdA zijn hè?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef remlof het volgende:
College van Grave:
Sjoukje Haasjes-van den Berg (VVD) - Burgemeester
Gerard Adams (VVD) - Wethouder
Eric Daandels (CDA) - Wethouder
Maar het zal wel weer de schuld van de PvdA zijn hè?
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs het geval te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
College is vast groter dan 3 mensen.
Hangt van de gemeente af toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs het geval te zijn.
In dit geval zijn het er maar drie. Kleine gemeente.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
College is vast groter dan 3 mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |