En de politici die uw scheldkanonnades moeten verduren wel?quote:
Ik ben een achtkoppig monster.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:55 schreef waht het volgende:
[..]
En de politici die uw scheldkanonnades moeten verduren wel?
Even gefixedquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een koppig monster.
Goed, ik stop ermee en ga weekend vieren.
Die is "oud" en komt uit een film als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:08 schreef Boze_Appel het volgende:
link omdat de gif groot is, maar holy lol
Bijna goed...quote:
Zo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een lelijk monster.
Goed, ik stop ermee en ga weekend vieren.
Een reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Die is "oud" en komt uit een film als ik het goed heb.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef waht het volgende:
Is het legaal om DRM uit elektronische boeken te slopen?
Mooi. Verdomde onhandig namelijk.quote:
Het is niet persee illegaal. "het bewust omzeilen van “doeltreffende technische voorzieningen” is onrechtmatig". Het is vervolgens aan de rechter om te bepalen of het om doeltreffende technische voorzieningen gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef waht het volgende:
Is het legaal om DRM uit elektronische boeken te slopen?
Wat een geneuzel... ik had hem bij jouw eerste 2 woorden er al uit gehaald.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is niet persee illegaal. "het bewust omzeilen van “doeltreffende technische voorzieningen” is onrechtmatig". Het is vervolgens aan de rechter om te bepalen of het om doeltreffende technische voorzieningen gaat.
Volgens mij is er in het geval van ebooks in Nederland helemaal geen jurisprudentie over.
Duidelijk. Bovendien is dit puur voor eigen gebruik dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is niet persee illegaal. "het bewust omzeilen van “doeltreffende technische voorzieningen” is onrechtmatig". Het is vervolgens aan de rechter om te bepalen of het om doeltreffende technische voorzieningen gaat.
Volgens mij is er in het geval van ebooks in Nederland helemaal geen jurisprudentie over.
DRM is ook geneuzel. Net als bij DVD, BLU's enzo word je lastiggevallen dat je het niet mag copieren, non-skippable preview en dat soort meuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een geneuzel... ik had hem bij jouw eerste 2 woorden er al uit gehaald.
Fuck it.
Eureka!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Cerbie het volgende:
De opleiding van illegale jongeren betalen vanuit de ontwikkelingshulp.
Eens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Tem het volgende:
[..]
If you get raped by a pack of niggers, it will be your fault.
Weet nu al hoe dat gaat over 5 jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Cerbie het volgende:
En dan vinden dat mijn uitspraken in vergelijkbare setting te ver gingenquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Doodspuiten kan ook. Dan hou je nog meer geld over.
Geld is toch allesbepalend?
Goed idee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Cerbie het volgende:
Bovendien is ontwikkelingshulp ook bedoeld om de stroom immigranten naar het westen terug te dringen door lokaal de omstandigheden te verbeteren. Waterdichte argumentatie al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef Cerbie het volgende:
Tweet het maar naar een relevant kamerlid, ik heb geen twitter
Die jongeren worden toch uitgezet (in theorie), dan is het terugsturen van iemand met een goede opleiding op zak ontwikkelingsgeld dat 100% zeker goed besteed is.
Tsjonge, jonge jonge, wat een prutsers.quote:Lot werf in handen gemeente Grave
De scheepswerf Grave in Brabant heeft wegens een conflict met de gemeente alle 60 werknemers ontslag aangezegd. De werf zegt een grote order aan zich voorbij te moeten laten gaan door een conflict met de gemeente.
De 55 jaar oude scheepswerf heeft een order ter waarde van 40 miljoen euro voor de bouw van twee passagiersschepen van 135 meter lang. Het bestemmingsplan laat een lengte van 110 meter toe.
De gemeenteraad is voor aanpassing van het plan, maar B&W ligt dwars. De medewerkers van het bedrijf houden volgende week een betoging voor het gemeentehuis in Grave.
Tsja...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsjonge, jonge jonge, wat een prutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |