Geen idee. Ken de beste man niet.quote:
En de politici die uw scheldkanonnades moeten verduren wel?quote:
Ik ben een achtkoppig monster.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:55 schreef waht het volgende:
[..]
En de politici die uw scheldkanonnades moeten verduren wel?
Even gefixedquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een koppig monster.
Goed, ik stop ermee en ga weekend vieren.
Die is "oud" en komt uit een film als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:08 schreef Boze_Appel het volgende:
link omdat de gif groot is, maar holy lol
Bijna goed...quote:
Zo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een lelijk monster.
Goed, ik stop ermee en ga weekend vieren.
Een reclame.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef Auti het volgende:
[..]
Die is "oud" en komt uit een film als ik het goed heb.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef waht het volgende:
Is het legaal om DRM uit elektronische boeken te slopen?
Mooi. Verdomde onhandig namelijk.quote:
Het is niet persee illegaal. "het bewust omzeilen van “doeltreffende technische voorzieningen” is onrechtmatig". Het is vervolgens aan de rechter om te bepalen of het om doeltreffende technische voorzieningen gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef waht het volgende:
Is het legaal om DRM uit elektronische boeken te slopen?
Wat een geneuzel... ik had hem bij jouw eerste 2 woorden er al uit gehaald.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is niet persee illegaal. "het bewust omzeilen van “doeltreffende technische voorzieningen” is onrechtmatig". Het is vervolgens aan de rechter om te bepalen of het om doeltreffende technische voorzieningen gaat.
Volgens mij is er in het geval van ebooks in Nederland helemaal geen jurisprudentie over.
Duidelijk. Bovendien is dit puur voor eigen gebruik dus dat lijkt me geen probleem.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is niet persee illegaal. "het bewust omzeilen van “doeltreffende technische voorzieningen” is onrechtmatig". Het is vervolgens aan de rechter om te bepalen of het om doeltreffende technische voorzieningen gaat.
Volgens mij is er in het geval van ebooks in Nederland helemaal geen jurisprudentie over.
DRM is ook geneuzel. Net als bij DVD, BLU's enzo word je lastiggevallen dat je het niet mag copieren, non-skippable preview en dat soort meuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een geneuzel... ik had hem bij jouw eerste 2 woorden er al uit gehaald.
Fuck it.
Eureka!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Cerbie het volgende:
De opleiding van illegale jongeren betalen vanuit de ontwikkelingshulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |