Als jij het zegt, ik vind het wat vergezocht in dezen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef remlof het volgende:
Maar het zal wel weer de schuld van de PvdA zijn hè?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef remlof het volgende:
College van Grave:
Sjoukje Haasjes-van den Berg (VVD) - Burgemeester
Gerard Adams (VVD) - Wethouder
Eric Daandels (CDA) - Wethouder
Maar het zal wel weer de schuld van de PvdA zijn hè?
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs het geval te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
College is vast groter dan 3 mensen.
Hangt van de gemeente af toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs het geval te zijn.
In dit geval zijn het er maar drie. Kleine gemeente.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
College is vast groter dan 3 mensen.
Wat een prutlui dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:44 schreef waht het volgende:
[..]
In dit geval zijn het er maar drie. Kleine gemeente.
CDA-wethouder die dus dwars ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
En dit is het College: http://www.grave.nl/index(...)pagid=28&fontsize=11
Zeker, ik vermoed dat hier meer aan de hand is.quote:
quote:
quote:Wethouder Daandels: 'Collectief ontslag gevolg van slecht ondernemersschap scheepswerf Grave'
Regelneukende RO'ers als ik het zo ziequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, ik vermoed dat hier meer aan de hand is.
Oh shit dat is een goeie (vrijdag) !quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
En boodschappen doen voor zeven uur, want dan gaat de supermarkt dicht ivm suikerfeest ofzo.
Juist. Tenzij die 25 meter extra opeens de wereld zou doen vergaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Regelneukende RO'ers als ik het zo zie.
Daar mag je niet lichtvoetig over denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef waht het volgende:
[..]
Juist. Tenzij die 25 meter extra opeens de wereld zou doen vergaan.
6 vind ik veel voor een gemeente als Arnhemquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef remlof het volgende:
In het college van Arnhem zitten ook maar zes wethouders: http://arnhem.nl/content.jsp?objectid=116157
Het is wel de hoofdstad van de grootste provincie van Nederland hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
6 vind ik veel voor een gemeente als Arnhem
Die provincie heeft al gedeputeerdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel de hoofdstad van de grootste provincie van Nederland hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |