Dus je bent nu wel spontaan ook al bezigquote:Op vrijdag 6 april 2012 05:58 schreef flugeltje het volgende:
It goat on!
Ik ben ook netjes om vijf uur opgestaan en zit nu prachtig gedouched, opgemaakt en gekapt enzo in de keuken voor een stevig ontbijt (sorry Marrije) Zometeen nog effe de kaarsjes, de rustgevende thee en de plingplong rustgevende bevallingsmuziek in de tas mikken en dan heerlijk zen en relaxed naar het ziekenhuis...
Whehehe
Heb vannacht wel alvast (lichte) weeën gekregen als kadootje, ze gingen niet weg onder de douche dus dit is dan wel 'the real deal'... Nog een uurtje en dan moeten we binnen zijn. Uiteraard ben ik stiknerveus... Zet 'm op vandaag Marrije! Doe ik dat ook....
+1!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:03 schreef klumsy het volgende:
Flugel & Marrije succes vandaag meiden! Ben benieuwd naar jullie Guppies
ik hoef niet per se bovenaan te staan, maar 2 baby's op dezelfde dag is wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef Kyara het volgende:
Asy, doe jij morgen ook even gezellig mee voor een datumdrieling? Of wil je per se bovenaan staan?
Ik heb nooit bovenaan gestaan. Soempie schoot niet op
ooooh wauw!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef flugeltje het volgende:
En daar gingen de vliezen! Mooi waterballet en we starten op 3/4 cm!![]()
Dat is dus zo'n beetje een dag voorsprong op vorige keer....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef flugeltje het volgende:
Hey, hoe gaat t met jullie?quote:
Hoppa wat zei ik je!! Dat wordt misschien nog wel voor half 4 ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef flugeltje het volgende:
Feestje van het vrijwilligerswerk wat ik altijd doe :p heb op zich niks tegen in tentjes slapen hoor, maar het wordt vrij koud volgens mij. Schoonouders zijn het back-up plan hoorquote:
Dat kan, of.ze.worden doorgepriktquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Beetje dommige voor-de-hand-liggende vraag.. maar die vliezen.. die breken spontaan dan op een gegeven moment.. en dan plons?
Ik bedoel.. tjah.. ben niet zo'n kenner nog![]()
Maare, Flugeltje zet-'m-op!
Dikke trui, sokken en thermo spullen doen ook wonderen, maar schoonouders is een goed alternatiefquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Feestje van het vrijwilligerswerk wat ik altijd doe :p heb op zich niks tegen in tentjes slapen hoor, maar het wordt vrij koud volgens mij. Schoonouders zijn het back-up plan hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Jou kennende is het alleen maar voorwerk
op naar het echte werk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef flugeltje het volgende:
Hier geprikt inderdaad, met een soort van enorme haaknaald... Kwam flink wat uit ook, maar haske helder.... Nu wachten op goeie weeën, die van vannacht waren alweer afgezwakt.
Het rommelt al wel nu, dus infuus doet in elk geval ook iets...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Jou kennende is het alleen maar voorwerk
op die manier duurde het bij mij tot 13.10quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef flugeltje het volgende:
En wat wee-opwekkers erbij nu, ze gaan er echt helemaal voor
waarom zit ze ook niet gezellig hier? mijn vent en ik zitten hier ook vaak samen:Pquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Spannend hoorblijf sowieso de komende vijf maanden lurker hier.
M'n zwangere meisje kijkt me steeds vreemd en tegelijk blij aan als ik haar vertel over jullie verhalen en ervaringen
Ze willen gewoon op tijd thuis zijn. Paasweekend enzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:33 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben het infuus alweer omhoog gekegeld.....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze willen gewoon op tijd thuis zijn. Paasweekend enzo.
hahah dat was ik net aan het typen lol,quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij willen ze me voor de lunch wegebben ofzo...
Hihi, autocorrect maakte eerst ouzo van ipv ofzo... Dat mag ik straks ook weer hebben...
Topvrouwen hebben we.. gewoon op eigen krachtquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:35 schreef Loodje het volgende:
hahah idd
Blijf me verbazen hoeveel bevallingen in nl zonder pijnstilling gaan en in ieder ander land met:)
Heb jij al een tijd nu?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
op die manier duurde het bij mij tot 13.10
Uhm tjah.. goeie vraag, ze heeft het ooit geprobeerd, maar is niet zo'n internettypequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:33 schreef Loodje het volgende:
[..]
waarom zit ze ook niet gezellig hier? mijn vent en ik zitten hier ook vaak samen:P
uit welk tijdperk komt ze? hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Uhm tjah.. goeie vraag, ze heeft het ooit geprobeerd, maar is niet zo'n internettype
Als het straks echt auwie wordt ben ik niks te beroerd om toch om een ruggeprik te vragen hoor....quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Topvrouwen hebben we.. gewoon op eigen kracht
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:48 schreef Twinkle20 het volgende:
En mijn man zei ook nog: Ja .. ik weet dat je wat last hebt van je hormonen blablabla...
IK .... HEB ..... GEEN .... LAST.... VAN.... MIJN.....HORMONEN ....JA!!!![]()
![]()
![]()
Zegt ie : Ik merk in de laatste weken echt wel verschil dat je wat gevoeliger bent enzo hoor schatje
![]()
![]()
.... Maar ik heb helemaal geen last van mijn hormonen, ik ben gewoon verdrietig
![]()
![]()
![]()
Ahh na een lekkere knuffel kan ik er weer tegenaan![]()
![]()
Maar ik heb echt geen last van mijn hormonen verder![]()
Ja alleen een beetje vervelend dat ze dat zelf niet opgemerkt hebben op het moment dat ze die afspraak met ons maakten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Loodje het volgende:
Hey twinkle, misschien werken ze niet op goede vrijdag!
Dan ben je me waarschijnlijk voor dan, of we gaan gewoon voor een datum en tijdtweelingquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar een meldtijd, dan hopen ze binnen 2 uur te kunnen opereren, meldtojd is 10.30
jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh flugel en marije t is zo verwat een heeeeeeerlijke dag om weer mama te worden!!!
Heb je gewoon al verlofquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef sproet-je het volgende:
De eerste dag van mijn verlof en 2 kindjes op komstDat wordt een lekker f5 dagje.
Fluugs, je klinkt nog zo lekker relaxed!!
Marije, succes straks!
jij mag eerst, je moet er hard voor werken en je bent ook al een week over tijd hequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben je me waarschijnlijk voor dan, of we gaan gewoon voor een datum en tijdtweeling
Nou van,een negatieve rhesusfactor heb je nirt zoveel last hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik weet nu wat negatieve rhesusfactor in houdt .. ook geen pretje als je dat hebt lijkt me.. Heb je een zorg erbij. Gelukkig wel goed te behandelen als ik het zo lees.
Dat dus!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als.je je zorgen maakt gewoon vk bellen he zoe
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als.je je zorgen maakt gewoon vk bellen he zoe
Hoezo PE?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik geloof trouwens nooit dat die kleine van jou tot 2 mei blijft zitten hoor Zoë....
Flugel goed bezig![]()
Marije, hopenlijk ben je snel aan de beurt
Gewoon bellen hoor! Helemaal als.t.patroon anders is.dan normaal. Althans dat werd toen tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Jastiekem wel, ze is zo rustig, ben zo gewend voetjes in m'n zij gedrukt te krijgen en n bil hoog bij m'n ribben en nu al n hele tijd niks.
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gewoon bellen hoor! Helemaal als.t.patroon anders is.dan normaal. Althans dat werd toen tegen mij gezegd
Beter een keer teveel dan te weinig vind.ik
Haha 't kan zomaar!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef PureEvil het volgende:
Mwoah, dat denk ik gewoon. Je het al zoveel last van je buik, en da's niet de 1e keer deze zwangerschap geloof ik. En 2 mei is al over 4 weken he![]()
Maar he, misschien heb i t wel helemaal misGewoon niet naar mij luisteren
![]()
Pufpuf!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef flugeltje het volgende:
En we hebben heuse bergjes op de Ctg die we motten wegpuffen....
Ik heb ook een negatieve rhesusfactor, maar ik maak me daar echt geen zorgen over. Rond de 27 weken krijg je nog een bloedonderzoek om de bloedgroep van de baby te bepalen. Als die ook rhesusnegatief is, is er niets aan de hand. Anders krijg ik 2 injecties, 1 bij de volgende controle, 1 na de bevalling. Dan moet het gewoon goed gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik weet nu wat negatieve rhesusfactor in houdt .. ook geen pretje als je dat hebt lijkt me.. Heb je een zorg erbij. Gelukkig wel goed te behandelen als ik het zo lees.
Oja? Dat wist ik helemaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef sproet-je het volgende:
Bergjes!!!!
en ja verlof, maandag alweer 36 weken.
Ze komt langsquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Phaidra het volgende:
Hopelijk word je snel teruggebeld Zoë. Je zorgen maken is natuurlijk niet de bedoeling.
Vanaf hoe laat mag je niks meer drinken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Marrije het volgende:
Zonet nog een glaasje appelsap gedronken.
Niet zoveel hongerquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja? Dat wist ik helemaal niet.
Eens op zoek gaat...
Mja, als ik minstens voor ¤25 bestel
Dat gaat me een beetje te ver...
Hier ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Loodje het volgende:
Bij ons bezorgt subway jammer genoeg niet:( Maar blijf lekker thuis vandaag want voel me net als gisteren een beetje #%#%
Nou ik vreet met gemak 1 zo'n heel broodje weg, maar daar haal je de ¤25 niet meequote:
brings back memory's...quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:04 schreef Marrije het volgende:
Oh, ik sta nu gepland op 13.40 hoor ik net
Maak jij je nu geen zorgen meer of zou je het toch fijn vinden als ze even zou checken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:09 schreef Zoë23 het volgende:
nu beweegt ze wel.
Moet ik de vk dan afbellen?
Vind t zo frustrerend, die vrouw heeft t vet druk, wil niet dat ze voor niets komt.
tot twee uur voor de operatie niet...quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat mag je niks meer drinken?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Tante_Soesa, kindjes zijn de ene dag drukker dan de andere. Dat kan. Maar als je echt denkt dat je veel minder voelt dan andere dagen, dat je het abnormaal vind, dat je je zorgen maakt cq verontrust voelt, dan moet je gewoon bellen. Oók als je nog geen 28 weken bent...
Dank voor jullie reacties! 'Fijn' dat het niet vreemd is dat ze zo variabel druk isquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tante_soesa hier wel hoor.
Deze baby is wel een stuk drukker dan dr broer. Doe.voelde.k pas echt elke dag rond de 28 weken.
Nu wel iedere dag meerdere.keren, maar af.en toe heb k wel s.de gedachte: he k heb dr nog.niet zoveel gevoeld.
ja t kan best 16 uur worden hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
brings back memory's...
mijn geplande keizersnede werd steeds uitgesteld (ik moest me toen om 8.00 uur melden)
Uiteindelijk haalde ze haar om 13.50 uit mijn buik.
succes![]()
![]()
en Flugeltje ook natuurlijk!!!
ja, het wachten voelt als eeuwen, ik weet het nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot twee uur voor de operatie niet...
Moet ook zeggen dat ik nu extra actief ben omdat ik wil weten hoe het gaat haha:Pquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef Sopho het volgende:
Marrije en Flugeljullie zijn mijn reden vandaag om internet te checken op mijn werk! Succes!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef lily het volgende:
[..]
ja, het wachten voelt als eeuwen, ik weet het nog
maar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop ook uiterlijk 14 uur. Maar heb een prima kamergenote met een hele stille baby.
Dat is al bijna:) Succes zodadelijk, die tv heb je dadelijk niet meer nodig;)quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef Marrije het volgende:
Kwam ff kijken of Pieter er al is![]()
Ik sta nog steeds gepland om 13.40.
Mn tv doet het in elk geval.
Idd maar gezien het zo stil is, is dat meestal goed nieuws:pquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Balen Marrije, maar zo te 'horen' houd je de moed er nog goed in! Heel veel succes voor straks, iets na vieren heb je gewoon weer zo'n klein minimensje in je armen.
Benieuwd hoe het bij Fluugs is!
had dat eerder gezegd, was ik ff bij je langs gelopen.. ik ws vanmorgen in het B gebouw..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Marrije het volgende:
Ik lig in delft.
Begin wel echt trek te krijgen nu.
Hopelijk is Pieter er al!
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, kwam weer een spoed tussen. Balen, maar tis niet anders.
Indien je met de ambu bent, wordt er vanuit delft den haag of rotterdam gekozen, ligt er net aan waar de ambu is en of er plaats is:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.maar.dan is t ook verder weg
Rode.kruis is den Haag![]()
Dat zuigt inderdaad, heb het zelf vaak zat meegemaakt, laat ze prikken in je pols, dat gaat vaak iets makkelijker en je hebt minder last van het infuus!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Marrije het volgende:
Infuus prikken reeds 2 x mislukt. Iemand anders gaat het zo proberen.
Lief dat jullie zo meeleven.
Is niet iets om je zorgen over te maken, kan bloedarmoede bij de baby veroorzaken maar dat kunnen ze altijd oplossen. Vraag inderdaad je verloskundige of je hier in je zwangerschap rekening mee moet houden qua voedsel bijvoorbeeld. Extra ijzer misschien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Marije dat het tot 16.00 is verzet, heb je genoeg afleiding?
Flugel ik hoop dat bij jou alles goed gaat?
Tante_Soesa ik ben 23 weken en ik heb het ook dat ik soms iedere dag duidelijk de baby voel en andere dagen minder. Ik maakte er mij eerst ook zorgen, maar nu ik de baby de afgelopen 2 dagen weer zo duidelijk heb gevoeld denk ik inderdaad dat het komt hoe de baby ligt. Ik hoor veel over negatieve rhesusfactor, maar ik heb irregulaire antistof c (is bij het bloedprikken eruit gekomen toen ik 10 weken was). Ik weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft, maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat dit precies is. ik lees op internet allemaal verschillende verhalen over bloedafbraak bij de baby e.d. Ik zal ook de volgende keer als ik bij de verloskundige ben hiernaar vragen, maar heeft iemand anders van jullie dit ook? en wat was de procedure? Niet dat ik mij er heel veel zorgen om maak, maar vroeg het mij af.
Het kan heel goed, maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, wordt bij jou gekeken waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef bijtje84 het volgende:
Loodje dat laatste moet ik dus inderdaad echt gaan doen, want over twee weken ben ik alweer vergeten wat ik nou ook alweer wilde vragen
Nanadu dat van die partner heb ik dan weer niks over gehoord.
Maar als het gerelateerd is aan bloedarmoede dan vermoed ik dat het bij mij inderdaad hierom gaat, want dat heb ik mijn hele leven al. Kreeg na de bevalling van mijn dochter ook een spuit in mijn been direct om hevig bloeden tegen te gaan, vanwege de bloedarmoede. Was op het randje of ik thuis mocht bevallen of niet.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de turbo erop gezet, 13:13 was ie er. Foto's volgen.... Oh ja, 9 pond!
Volgens mij had Tico dat bij dr zwangerschap,ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Nanadu het volgende:
Loodje ik ga volgende week vrijdag weer naar de verloskundige. Ik wil het al steeds vragen, maar door al het gedoe rond mijn bloeddruk denk ik er steeds niet aan. Ik wil het nu wel echt gaan vragen, want ik had op intenet gelezen dat ze dan ook het bloed van je partner testen om te kijken of die het ook heeft ( ik weet je moet niet alles geloven wat je op internet leest), maar ik ben toch benieuwd. Ik heb vorig jaar wel last gehad van bloedarmoede, heeft nu toch niet veel effect?
Who, snel gedaan! Heel fijn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
gefeliciteerd!! Wat een flinkerd zeg! Heerlijk fluug, je baby in je armen, geniet ervan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Waar de bloedarmoede vandaan komt bedoel je? Nee dat is nog nooit gedaan. Ik heb het eigenlijk gewoon altijd, en zo lang als ik me kan herinneren al. Ijzertabletten slikken werkt maar voor even. Maar goed het is dus altijd op een niveau dat ik er prima mee kan leven en niet omval zeg maar. Maar ik ga m zeker opschrijven nu en navragen aan de gyn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Loodje het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, wordt bij jou gekeken waar het vandaan komt?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Als iemand effe de foto van Facebook of twitter jat, hoef ik hier niet moeilijk te doen. Man o man wat een pretbevalling. Heb het maar een uur echt lastig gehad. Zo meer, eerst douchen.
Ohhhhh Pietertje vers van de pers!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef bijtje84 het volgende:
[..]Redelijk! Verkoudheid sucks, maar ga k vast niet dood aan
Bekkeninstabiliteit sucks, maar ook daar ga k vast niet dood aan
En mn jongetjes doen het super, dus ik klaag niet
Jaaaa, ik hoopte het al, je was zo stil en rustigquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
En dan gaan we daarna allemaal onze comp afsluiten en chillen hahaha, just kiddn'quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Jezus fluug dat heb je snel gedaan! Flink kindje duus zo te lezen... gefeliciteerd meis!
Nu marije nog en dan zithet erop voorvandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |