had dat eerder gezegd, was ik ff bij je langs gelopen.. ik ws vanmorgen in het B gebouw..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Marrije het volgende:
Ik lig in delft.
Begin wel echt trek te krijgen nu.
Hopelijk is Pieter er al!
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, kwam weer een spoed tussen. Balen, maar tis niet anders.
Indien je met de ambu bent, wordt er vanuit delft den haag of rotterdam gekozen, ligt er net aan waar de ambu is en of er plaats is:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.maar.dan is t ook verder weg
Rode.kruis is den Haag![]()
Dat zuigt inderdaad, heb het zelf vaak zat meegemaakt, laat ze prikken in je pols, dat gaat vaak iets makkelijker en je hebt minder last van het infuus!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Marrije het volgende:
Infuus prikken reeds 2 x mislukt. Iemand anders gaat het zo proberen.
Lief dat jullie zo meeleven.
Is niet iets om je zorgen over te maken, kan bloedarmoede bij de baby veroorzaken maar dat kunnen ze altijd oplossen. Vraag inderdaad je verloskundige of je hier in je zwangerschap rekening mee moet houden qua voedsel bijvoorbeeld. Extra ijzer misschien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Marije dat het tot 16.00 is verzet, heb je genoeg afleiding?
Flugel ik hoop dat bij jou alles goed gaat?
Tante_Soesa ik ben 23 weken en ik heb het ook dat ik soms iedere dag duidelijk de baby voel en andere dagen minder. Ik maakte er mij eerst ook zorgen, maar nu ik de baby de afgelopen 2 dagen weer zo duidelijk heb gevoeld denk ik inderdaad dat het komt hoe de baby ligt. Ik hoor veel over negatieve rhesusfactor, maar ik heb irregulaire antistof c (is bij het bloedprikken eruit gekomen toen ik 10 weken was). Ik weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft, maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat dit precies is. ik lees op internet allemaal verschillende verhalen over bloedafbraak bij de baby e.d. Ik zal ook de volgende keer als ik bij de verloskundige ben hiernaar vragen, maar heeft iemand anders van jullie dit ook? en wat was de procedure? Niet dat ik mij er heel veel zorgen om maak, maar vroeg het mij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |