abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109979823
Ja fluugs zal wel volop aan het werk zijn gezet. balen marije dat je weer bent verzet..

skoap fijn dat je zon mooie echo hebt gehad! Bijzonder he!

En bijtje vandaag een mijlpaal.. wat een feest!

Vanmorgen huis gepoetst. Ogen beginnen nu wat zwaarder te voelen maar vind het aso om hier op de bank te faan liggen slapen. Nog effe volhouden! Hoop dat ie met een uurtje of wat klaar is.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:27:42 #227
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109979963
Ik lig in delft.
Begin wel echt trek te krijgen nu.

Hopelijk is Pieter er al! >:)
pi_109979999
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Marrije het volgende:
Ik lig in delft.
Begin wel echt trek te krijgen nu.

Hopelijk is Pieter er al! >:)
had dat eerder gezegd, was ik ff bij je langs gelopen.. ik ws vanmorgen in het B gebouw..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109980214
Nou hup dames, ik heb niet de hele dag! Oh wacht.....dat heb ik wel...

Ik ben lekker stereotiep bezig. Zit augurken te vreten eten.
pi_109980291
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:43 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn skoap!!! *O*

*O* bijtje!
Hoe gaat t verder?
:* Redelijk! Verkoudheid sucks, maar ga k vast niet dood aan ;)
Bekkeninstabiliteit sucks, maar ook daar ga k vast niet dood aan ;)
En mn jongetjes doen het super O+ , dus ik klaag niet :)
pi_109980336
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, kwam weer een spoed tussen. Balen, maar tis niet anders.
-O- Bummer. Nog even langer wachten dus. Met honger waarschijnlijk inmiddels :{ succes meid! :*
pi_109980408
Succes met wachten Marrije! vooral als je trek krijgt, hopelijk wordt het niet nog later.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:36:46 #233
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109980425
Even aan alle spoedgevallen, rijden jullie maar door naar ruwaard of St Franciscus want wij willen hier graag dat Marrije vandaag nog haar wonder mag begroeten:)
Be dance |Be real| Be You
pi_109980521
Heej Marrije! ben toevallig hier beland & kan me niet inhouden
om niet te reageren.. wat leuk dat je je kindje vandaag gaat zien..
ook al is de tijd verzet, this het vast wel waard voor zo een kleintje :9
kwoon zelf in den haag.. als ik het eerder zou weten zou ik zekerr
langs komen om je wat lekkers te brengen haha.. Succes !
ben benieuwd naar je kindje *O*
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:43:48 #235
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_109980732
Whoo, bijna alle actie hier gemist! Heb snel alle posts van flugeltje en marrije gelezen, dus ben weer op de hoogte!!

Heeeeeeel veel succes dames!

Marrije ik denk aan je, meis :* . Heel veel sterkte en succes. Ik weet hoe spannend het is! Rot ook dat het steeds verschoven wordt. Maar ze komt er aan! Hou vol! :).

Flugeltje is al een tijdje stil.... ik denk dat bij haar misschien het echte werk wel begonnen is! Goooo! *O* :%
pi_109980758
Loodje, dan is t sneller om naar rode kruis of lange land te door te rijden voor.die.spoedgevallen :P
Volgens.mij zijn vk's die met delft.samenwerken eerder in samenwerking met die ziekenhuizen :P
Althans ik woon redelijk dichtbij t sint fransiscus, maar daar.mag ik niet als.k zou willen.
Sowieso wil ik ook delft ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:46:06 #237
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109980829
Ik had het alleen over de ok's hahah

En de rest dus naar rode kruis (waar is die dan) en lange land, we houden het plekje vrij voor Marrije:P
pi_109980895
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:46 schreef Loodje het volgende:
Ik had het alleen over de ok's hahah
Ja.maar.dan is t ook verder weg :P

Rode.kruis is den Haag ;)
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:48:35 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109980932
Infuus prikken reeds 2 x mislukt. Iemand anders gaat het zo proberen.
Lief dat jullie zo meeleven.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:50:12 #240
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109981005
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ja.maar.dan is t ook verder weg :P

Rode.kruis is den Haag ;)
Indien je met de ambu bent, wordt er vanuit delft den haag of rotterdam gekozen, ligt er net aan waar de ambu is en of er plaats is:)
pi_109981007
Marrije artsen & infuus prikken lijkt geen goede combinatie. Had daar ook pech mee tijdens mijn bevalling. Lekker blauwe plekken aan overgehouden. Hopelijk gaat het zo goed. :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 13:50:43 #242
309370 Nanadu
pi_109981024
Wat balen Marije dat het tot 16.00 is verzet, heb je genoeg afleiding?

Flugel ik hoop dat bij jou alles goed gaat?

Tante_Soesa ik ben 23 weken en ik heb het ook dat ik soms iedere dag duidelijk de baby voel en andere dagen minder. Ik maakte er mij eerst ook zorgen, maar nu ik de baby de afgelopen 2 dagen weer zo duidelijk heb gevoeld denk ik inderdaad dat het komt hoe de baby ligt. Ik hoor veel over negatieve rhesusfactor, maar ik heb irregulaire antistof c (is bij het bloedprikken eruit gekomen toen ik 10 weken was). Ik weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft, maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat dit precies is. ik lees op internet allemaal verschillende verhalen over bloedafbraak bij de baby e.d. Ik zal ook de volgende keer als ik bij de verloskundige ben hiernaar vragen, maar heeft iemand anders van jullie dit ook? en wat was de procedure? Niet dat ik mij er heel veel zorgen om maak, maar vroeg het mij af.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:51:03 #243
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109981040
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Marrije het volgende:
Infuus prikken reeds 2 x mislukt. Iemand anders gaat het zo proberen.
Lief dat jullie zo meeleven.
Dat zuigt inderdaad, heb het zelf vaak zat meegemaakt, laat ze prikken in je pols, dat gaat vaak iets makkelijker en je hebt minder last van het infuus!
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:54:47 #244
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109981163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Marije dat het tot 16.00 is verzet, heb je genoeg afleiding?

Flugel ik hoop dat bij jou alles goed gaat?

Tante_Soesa ik ben 23 weken en ik heb het ook dat ik soms iedere dag duidelijk de baby voel en andere dagen minder. Ik maakte er mij eerst ook zorgen, maar nu ik de baby de afgelopen 2 dagen weer zo duidelijk heb gevoeld denk ik inderdaad dat het komt hoe de baby ligt. Ik hoor veel over negatieve rhesusfactor, maar ik heb irregulaire antistof c (is bij het bloedprikken eruit gekomen toen ik 10 weken was). Ik weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft, maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat dit precies is. ik lees op internet allemaal verschillende verhalen over bloedafbraak bij de baby e.d. Ik zal ook de volgende keer als ik bij de verloskundige ben hiernaar vragen, maar heeft iemand anders van jullie dit ook? en wat was de procedure? Niet dat ik mij er heel veel zorgen om maak, maar vroeg het mij af.
Is niet iets om je zorgen over te maken, kan bloedarmoede bij de baby veroorzaken maar dat kunnen ze altijd oplossen. Vraag inderdaad je verloskundige of je hier in je zwangerschap rekening mee moet houden qua voedsel bijvoorbeeld. Extra ijzer misschien?
Niet alle irregulaire antistoffen komen bij de baby aan, dat is misschien nog even afwachten dus, wanneer ga je weer naar de vk?
pi_109981179
Skoap een mooie echo *O* *O* ik ben benieuwd naar de plaatjes :Y (en ik zal de mijne vanmiddag eens uploaden)

Bijtje 28 weken *O*
pi_109981321
Nanadu ik moest vorige week bij 27 weken ook een keer extra bloedprikken, vanwege 'een afwijkende factor in het bloed'. Zo zei de gyn het, ook bij 10 weken. Ik heb er eigenlijk niet op doorgevraagd bedenk ik me nu. Maar goed vorige week heb ik daarvoor dus bloed moeten prikken, over twee weken heb ik weer een afspraak bij de gyn, zal er dan zeker eens uitgebreider naar vragen.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 13:59:37 #247
309370 Nanadu
pi_109981352
Loodje ik ga volgende week vrijdag weer naar de verloskundige. Ik wil het al steeds vragen, maar door al het gedoe rond mijn bloeddruk denk ik er steeds niet aan. Ik wil het nu wel echt gaan vragen, want ik had op intenet gelezen dat ze dan ook het bloed van je partner testen om te kijken of die het ook heeft ( ik weet je moet niet alles geloven wat je op internet leest ;) ), maar ik ben toch benieuwd. Ik heb vorig jaar wel last gehad van bloedarmoede, heeft nu toch niet veel effect?
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:06:02 #248
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109981642
@Nanadu, het kan effect hebben, als er toen bloedarmoede geconstateerd is door de ia c dan heeft dat er mee te maken. Hoeft voor het kindje niet perse schadelijk te zijn. Het kan zijn dat je alleen maar een ijzer kuurtje krijgt(staalpillen) , je kunt er in je voeding ook rekening mee houden. Maar ik zou het zeker even vragen!

Mij wordt altijd gezegd, schrijf je vragen op, tot nu toe heb ik die eigenlijk nooit echt gehad, maar het is zeker handig omdat je soms wel eens dingen kunt vergeten! En schrijf ze op in je tel, die heb je altijd bij je;)
pi_109981852
Loodje dat laatste moet ik dus inderdaad echt gaan doen, want over twee weken ben ik alweer vergeten wat ik nou ook alweer wilde vragen :)

Nanadu dat van die partner heb ik dan weer niks over gehoord.

Maar als het gerelateerd is aan bloedarmoede dan vermoed ik dat het bij mij inderdaad hierom gaat, want dat heb ik mijn hele leven al. Kreeg na de bevalling van mijn dochter ook een spuit in mijn been direct om hevig bloeden tegen te gaan, vanwege de bloedarmoede. Was op het randje of ik thuis mocht bevallen of niet.
  vrijdag 6 april 2012 @ 14:13:25 #250
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109981999
Ik heb de turbo erop gezet, 13:13 was ie er. Foto's volgen.... Oh ja, 9 pond!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')