Het kan heel goed, maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, wordt bij jou gekeken waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef bijtje84 het volgende:
Loodje dat laatste moet ik dus inderdaad echt gaan doen, want over twee weken ben ik alweer vergeten wat ik nou ook alweer wilde vragen
Nanadu dat van die partner heb ik dan weer niks over gehoord.
Maar als het gerelateerd is aan bloedarmoede dan vermoed ik dat het bij mij inderdaad hierom gaat, want dat heb ik mijn hele leven al. Kreeg na de bevalling van mijn dochter ook een spuit in mijn been direct om hevig bloeden tegen te gaan, vanwege de bloedarmoede. Was op het randje of ik thuis mocht bevallen of niet.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de turbo erop gezet, 13:13 was ie er. Foto's volgen.... Oh ja, 9 pond!
Volgens mij had Tico dat bij dr zwangerschap,ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Nanadu het volgende:
Loodje ik ga volgende week vrijdag weer naar de verloskundige. Ik wil het al steeds vragen, maar door al het gedoe rond mijn bloeddruk denk ik er steeds niet aan. Ik wil het nu wel echt gaan vragen, want ik had op intenet gelezen dat ze dan ook het bloed van je partner testen om te kijken of die het ook heeft ( ik weet je moet niet alles geloven wat je op internet leest), maar ik ben toch benieuwd. Ik heb vorig jaar wel last gehad van bloedarmoede, heeft nu toch niet veel effect?
Who, snel gedaan! Heel fijn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
gefeliciteerd!! Wat een flinkerd zeg! Heerlijk fluug, je baby in je armen, geniet ervan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |