Dan ben je me waarschijnlijk voor dan, of we gaan gewoon voor een datum en tijdtweelingquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar een meldtijd, dan hopen ze binnen 2 uur te kunnen opereren, meldtojd is 10.30
jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh flugel en marije t is zo verwat een heeeeeeerlijke dag om weer mama te worden!!!
Heb je gewoon al verlofquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef sproet-je het volgende:
De eerste dag van mijn verlof en 2 kindjes op komstDat wordt een lekker f5 dagje.
Fluugs, je klinkt nog zo lekker relaxed!!
Marije, succes straks!
jij mag eerst, je moet er hard voor werken en je bent ook al een week over tijd hequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan ben je me waarschijnlijk voor dan, of we gaan gewoon voor een datum en tijdtweeling
Nou van,een negatieve rhesusfactor heb je nirt zoveel last hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik weet nu wat negatieve rhesusfactor in houdt .. ook geen pretje als je dat hebt lijkt me.. Heb je een zorg erbij. Gelukkig wel goed te behandelen als ik het zo lees.
Dat dus!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als.je je zorgen maakt gewoon vk bellen he zoe
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als.je je zorgen maakt gewoon vk bellen he zoe
Hoezo PE?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik geloof trouwens nooit dat die kleine van jou tot 2 mei blijft zitten hoor Zoë....
Flugel goed bezig![]()
Marije, hopenlijk ben je snel aan de beurt
Gewoon bellen hoor! Helemaal als.t.patroon anders is.dan normaal. Althans dat werd toen tegen mij gezegdquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Jastiekem wel, ze is zo rustig, ben zo gewend voetjes in m'n zij gedrukt te krijgen en n bil hoog bij m'n ribben en nu al n hele tijd niks.
+1quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Gewoon bellen hoor! Helemaal als.t.patroon anders is.dan normaal. Althans dat werd toen tegen mij gezegd
Beter een keer teveel dan te weinig vind.ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |