Haha 't kan zomaar!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef PureEvil het volgende:
Mwoah, dat denk ik gewoon. Je het al zoveel last van je buik, en da's niet de 1e keer deze zwangerschap geloof ik. En 2 mei is al over 4 weken he![]()
Maar he, misschien heb i t wel helemaal misGewoon niet naar mij luisteren
![]()
Pufpuf!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef flugeltje het volgende:
En we hebben heuse bergjes op de Ctg die we motten wegpuffen....
Ik heb ook een negatieve rhesusfactor, maar ik maak me daar echt geen zorgen over. Rond de 27 weken krijg je nog een bloedonderzoek om de bloedgroep van de baby te bepalen. Als die ook rhesusnegatief is, is er niets aan de hand. Anders krijg ik 2 injecties, 1 bij de volgende controle, 1 na de bevalling. Dan moet het gewoon goed gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik weet nu wat negatieve rhesusfactor in houdt .. ook geen pretje als je dat hebt lijkt me.. Heb je een zorg erbij. Gelukkig wel goed te behandelen als ik het zo lees.
Oja? Dat wist ik helemaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef sproet-je het volgende:
Bergjes!!!!
en ja verlof, maandag alweer 36 weken.
Ze komt langsquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Phaidra het volgende:
Hopelijk word je snel teruggebeld Zoë. Je zorgen maken is natuurlijk niet de bedoeling.
Vanaf hoe laat mag je niks meer drinken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Marrije het volgende:
Zonet nog een glaasje appelsap gedronken.
Niet zoveel hongerquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja? Dat wist ik helemaal niet.
Eens op zoek gaat...
Mja, als ik minstens voor ¤25 bestel
Dat gaat me een beetje te ver...
Hier ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Loodje het volgende:
Bij ons bezorgt subway jammer genoeg niet:( Maar blijf lekker thuis vandaag want voel me net als gisteren een beetje #%#%
Nou ik vreet met gemak 1 zo'n heel broodje weg, maar daar haal je de ¤25 niet meequote:
brings back memory's...quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:04 schreef Marrije het volgende:
Oh, ik sta nu gepland op 13.40 hoor ik net
Maak jij je nu geen zorgen meer of zou je het toch fijn vinden als ze even zou checken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:09 schreef Zoë23 het volgende:
nu beweegt ze wel.
Moet ik de vk dan afbellen?
Vind t zo frustrerend, die vrouw heeft t vet druk, wil niet dat ze voor niets komt.
tot twee uur voor de operatie niet...quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat mag je niks meer drinken?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef Asyniur het volgende:
Tante_Soesa, kindjes zijn de ene dag drukker dan de andere. Dat kan. Maar als je echt denkt dat je veel minder voelt dan andere dagen, dat je het abnormaal vind, dat je je zorgen maakt cq verontrust voelt, dan moet je gewoon bellen. Oók als je nog geen 28 weken bent...
Dank voor jullie reacties! 'Fijn' dat het niet vreemd is dat ze zo variabel druk isquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tante_soesa hier wel hoor.
Deze baby is wel een stuk drukker dan dr broer. Doe.voelde.k pas echt elke dag rond de 28 weken.
Nu wel iedere dag meerdere.keren, maar af.en toe heb k wel s.de gedachte: he k heb dr nog.niet zoveel gevoeld.
ja t kan best 16 uur worden hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:12 schreef lily het volgende:
[..]
brings back memory's...
mijn geplande keizersnede werd steeds uitgesteld (ik moest me toen om 8.00 uur melden)
Uiteindelijk haalde ze haar om 13.50 uit mijn buik.
succes![]()
![]()
en Flugeltje ook natuurlijk!!!
ja, het wachten voelt als eeuwen, ik weet het nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ok.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot twee uur voor de operatie niet...
Moet ook zeggen dat ik nu extra actief ben omdat ik wil weten hoe het gaat haha:Pquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef Sopho het volgende:
Marrije en Flugeljullie zijn mijn reden vandaag om internet te checken op mijn werk! Succes!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:23 schreef lily het volgende:
[..]
ja, het wachten voelt als eeuwen, ik weet het nog
maar dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop ook uiterlijk 14 uur. Maar heb een prima kamergenote met een hele stille baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |