Haha 't kan zomaar!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef PureEvil het volgende:
Mwoah, dat denk ik gewoon. Je het al zoveel last van je buik, en da's niet de 1e keer deze zwangerschap geloof ik. En 2 mei is al over 4 weken he![]()
Maar he, misschien heb i t wel helemaal misGewoon niet naar mij luisteren
![]()
Pufpuf!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:19 schreef flugeltje het volgende:
En we hebben heuse bergjes op de Ctg die we motten wegpuffen....
Ik heb ook een negatieve rhesusfactor, maar ik maak me daar echt geen zorgen over. Rond de 27 weken krijg je nog een bloedonderzoek om de bloedgroep van de baby te bepalen. Als die ook rhesusnegatief is, is er niets aan de hand. Anders krijg ik 2 injecties, 1 bij de volgende controle, 1 na de bevalling. Dan moet het gewoon goed gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww ik weet nu wat negatieve rhesusfactor in houdt .. ook geen pretje als je dat hebt lijkt me.. Heb je een zorg erbij. Gelukkig wel goed te behandelen als ik het zo lees.
Oja? Dat wist ik helemaal niet.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:26 schreef sproet-je het volgende:
Bergjes!!!!
en ja verlof, maandag alweer 36 weken.
Ze komt langsquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Phaidra het volgende:
Hopelijk word je snel teruggebeld Zoë. Je zorgen maken is natuurlijk niet de bedoeling.
Vanaf hoe laat mag je niks meer drinken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Marrije het volgende:
Zonet nog een glaasje appelsap gedronken.
Niet zoveel hongerquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oja? Dat wist ik helemaal niet.
Eens op zoek gaat...
Mja, als ik minstens voor ¤25 bestel
Dat gaat me een beetje te ver...
Hier ook nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Loodje het volgende:
Bij ons bezorgt subway jammer genoeg niet:( Maar blijf lekker thuis vandaag want voel me net als gisteren een beetje #%#%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |