Dat is al bijna:) Succes zodadelijk, die tv heb je dadelijk niet meer nodig;)quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef Marrije het volgende:
Kwam ff kijken of Pieter er al is![]()
Ik sta nog steeds gepland om 13.40.
Mn tv doet het in elk geval.
Idd maar gezien het zo stil is, is dat meestal goed nieuws:pquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef twentemeisje het volgende:
Balen Marrije, maar zo te 'horen' houd je de moed er nog goed in! Heel veel succes voor straks, iets na vieren heb je gewoon weer zo'n klein minimensje in je armen.
Benieuwd hoe het bij Fluugs is!
had dat eerder gezegd, was ik ff bij je langs gelopen.. ik ws vanmorgen in het B gebouw..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Marrije het volgende:
Ik lig in delft.
Begin wel echt trek te krijgen nu.
Hopelijk is Pieter er al!
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, kwam weer een spoed tussen. Balen, maar tis niet anders.
Indien je met de ambu bent, wordt er vanuit delft den haag of rotterdam gekozen, ligt er net aan waar de ambu is en of er plaats is:)quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.maar.dan is t ook verder weg
Rode.kruis is den Haag![]()
Dat zuigt inderdaad, heb het zelf vaak zat meegemaakt, laat ze prikken in je pols, dat gaat vaak iets makkelijker en je hebt minder last van het infuus!quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef Marrije het volgende:
Infuus prikken reeds 2 x mislukt. Iemand anders gaat het zo proberen.
Lief dat jullie zo meeleven.
Is niet iets om je zorgen over te maken, kan bloedarmoede bij de baby veroorzaken maar dat kunnen ze altijd oplossen. Vraag inderdaad je verloskundige of je hier in je zwangerschap rekening mee moet houden qua voedsel bijvoorbeeld. Extra ijzer misschien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:50 schreef Nanadu het volgende:
Wat balen Marije dat het tot 16.00 is verzet, heb je genoeg afleiding?
Flugel ik hoop dat bij jou alles goed gaat?
Tante_Soesa ik ben 23 weken en ik heb het ook dat ik soms iedere dag duidelijk de baby voel en andere dagen minder. Ik maakte er mij eerst ook zorgen, maar nu ik de baby de afgelopen 2 dagen weer zo duidelijk heb gevoeld denk ik inderdaad dat het komt hoe de baby ligt. Ik hoor veel over negatieve rhesusfactor, maar ik heb irregulaire antistof c (is bij het bloedprikken eruit gekomen toen ik 10 weken was). Ik weet niet of iemand anders hier ervaring mee heeft, maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat dit precies is. ik lees op internet allemaal verschillende verhalen over bloedafbraak bij de baby e.d. Ik zal ook de volgende keer als ik bij de verloskundige ben hiernaar vragen, maar heeft iemand anders van jullie dit ook? en wat was de procedure? Niet dat ik mij er heel veel zorgen om maak, maar vroeg het mij af.
Het kan heel goed, maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, wordt bij jou gekeken waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef bijtje84 het volgende:
Loodje dat laatste moet ik dus inderdaad echt gaan doen, want over twee weken ben ik alweer vergeten wat ik nou ook alweer wilde vragen
Nanadu dat van die partner heb ik dan weer niks over gehoord.
Maar als het gerelateerd is aan bloedarmoede dan vermoed ik dat het bij mij inderdaad hierom gaat, want dat heb ik mijn hele leven al. Kreeg na de bevalling van mijn dochter ook een spuit in mijn been direct om hevig bloeden tegen te gaan, vanwege de bloedarmoede. Was op het randje of ik thuis mocht bevallen of niet.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de turbo erop gezet, 13:13 was ie er. Foto's volgen.... Oh ja, 9 pond!
Volgens mij had Tico dat bij dr zwangerschap,ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Nanadu het volgende:
Loodje ik ga volgende week vrijdag weer naar de verloskundige. Ik wil het al steeds vragen, maar door al het gedoe rond mijn bloeddruk denk ik er steeds niet aan. Ik wil het nu wel echt gaan vragen, want ik had op intenet gelezen dat ze dan ook het bloed van je partner testen om te kijken of die het ook heeft ( ik weet je moet niet alles geloven wat je op internet leest), maar ik ben toch benieuwd. Ik heb vorig jaar wel last gehad van bloedarmoede, heeft nu toch niet veel effect?
Who, snel gedaan! Heel fijn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
gefeliciteerd!! Wat een flinkerd zeg! Heerlijk fluug, je baby in je armen, geniet ervan!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
Waar de bloedarmoede vandaan komt bedoel je? Nee dat is nog nooit gedaan. Ik heb het eigenlijk gewoon altijd, en zo lang als ik me kan herinneren al. Ijzertabletten slikken werkt maar voor even. Maar goed het is dus altijd op een niveau dat ik er prima mee kan leven en niet omval zeg maar. Maar ik ga m zeker opschrijven nu en navragen aan de gyn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef Loodje het volgende:
[..]
Het kan heel goed, maar het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben, wordt bij jou gekeken waar het vandaan komt?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:32 schreef flugeltje het volgende:
Als iemand effe de foto van Facebook of twitter jat, hoef ik hier niet moeilijk te doen. Man o man wat een pretbevalling. Heb het maar een uur echt lastig gehad. Zo meer, eerst douchen.
Ohhhhh Pietertje vers van de pers!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:33 schreef bijtje84 het volgende:
[..]Redelijk! Verkoudheid sucks, maar ga k vast niet dood aan
Bekkeninstabiliteit sucks, maar ook daar ga k vast niet dood aan
En mn jongetjes doen het super, dus ik klaag niet
Jaaaa, ik hoopte het al, je was zo stil en rustigquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:13 schreef flugeltje het volgende:
En dan gaan we daarna allemaal onze comp afsluiten en chillen hahaha, just kiddn'quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Jezus fluug dat heb je snel gedaan! Flink kindje duus zo te lezen... gefeliciteerd meis!
Nu marije nog en dan zithet erop voorvandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |