Dus je bent nu wel spontaan ook al bezigquote:Op vrijdag 6 april 2012 05:58 schreef flugeltje het volgende:
It goat on!
Ik ben ook netjes om vijf uur opgestaan en zit nu prachtig gedouched, opgemaakt en gekapt enzo in de keuken voor een stevig ontbijt (sorry Marrije) Zometeen nog effe de kaarsjes, de rustgevende thee en de plingplong rustgevende bevallingsmuziek in de tas mikken en dan heerlijk zen en relaxed naar het ziekenhuis...
Whehehe
Heb vannacht wel alvast (lichte) weeën gekregen als kadootje, ze gingen niet weg onder de douche dus dit is dan wel 'the real deal'... Nog een uurtje en dan moeten we binnen zijn. Uiteraard ben ik stiknerveus... Zet 'm op vandaag Marrije! Doe ik dat ook....
+1!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:03 schreef klumsy het volgende:
Flugel & Marrije succes vandaag meiden! Ben benieuwd naar jullie Guppies
ik hoef niet per se bovenaan te staan, maar 2 baby's op dezelfde dag is wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef Kyara het volgende:
Asy, doe jij morgen ook even gezellig mee voor een datumdrieling? Of wil je per se bovenaan staan?
Ik heb nooit bovenaan gestaan. Soempie schoot niet op
ooooh wauw!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef flugeltje het volgende:
En daar gingen de vliezen! Mooi waterballet en we starten op 3/4 cm!![]()
Dat is dus zo'n beetje een dag voorsprong op vorige keer....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef flugeltje het volgende:
Hey, hoe gaat t met jullie?quote:
Hoppa wat zei ik je!! Dat wordt misschien nog wel voor half 4 ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:26 schreef flugeltje het volgende:
Feestje van het vrijwilligerswerk wat ik altijd doe :p heb op zich niks tegen in tentjes slapen hoor, maar het wordt vrij koud volgens mij. Schoonouders zijn het back-up plan hoorquote:
Dat kan, of.ze.worden doorgepriktquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Beetje dommige voor-de-hand-liggende vraag.. maar die vliezen.. die breken spontaan dan op een gegeven moment.. en dan plons?
Ik bedoel.. tjah.. ben niet zo'n kenner nog![]()
Maare, Flugeltje zet-'m-op!
Dikke trui, sokken en thermo spullen doen ook wonderen, maar schoonouders is een goed alternatiefquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Feestje van het vrijwilligerswerk wat ik altijd doe :p heb op zich niks tegen in tentjes slapen hoor, maar het wordt vrij koud volgens mij. Schoonouders zijn het back-up plan hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Jou kennende is het alleen maar voorwerk
op naar het echte werk!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:25 schreef flugeltje het volgende:
Hier geprikt inderdaad, met een soort van enorme haaknaald... Kwam flink wat uit ook, maar haske helder.... Nu wachten op goeie weeën, die van vannacht waren alweer afgezwakt.
Het rommelt al wel nu, dus infuus doet in elk geval ook iets...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:27 schreef Sorbootje het volgende:
Jou kennende is het alleen maar voorwerk
op die manier duurde het bij mij tot 13.10quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:15 schreef flugeltje het volgende:
En wat wee-opwekkers erbij nu, ze gaan er echt helemaal voor
waarom zit ze ook niet gezellig hier? mijn vent en ik zitten hier ook vaak samen:Pquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
Spannend hoorblijf sowieso de komende vijf maanden lurker hier.
M'n zwangere meisje kijkt me steeds vreemd en tegelijk blij aan als ik haar vertel over jullie verhalen en ervaringen
Ze willen gewoon op tijd thuis zijn. Paasweekend enzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:33 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben het infuus alweer omhoog gekegeld.....
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ze willen gewoon op tijd thuis zijn. Paasweekend enzo.
hahah dat was ik net aan het typen lol,quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:35 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij willen ze me voor de lunch wegebben ofzo...
Hihi, autocorrect maakte eerst ouzo van ipv ofzo... Dat mag ik straks ook weer hebben...
Topvrouwen hebben we.. gewoon op eigen krachtquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:35 schreef Loodje het volgende:
hahah idd
Blijf me verbazen hoeveel bevallingen in nl zonder pijnstilling gaan en in ieder ander land met:)
Heb jij al een tijd nu?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
op die manier duurde het bij mij tot 13.10
Uhm tjah.. goeie vraag, ze heeft het ooit geprobeerd, maar is niet zo'n internettypequote:Op vrijdag 6 april 2012 09:33 schreef Loodje het volgende:
[..]
waarom zit ze ook niet gezellig hier? mijn vent en ik zitten hier ook vaak samen:P
uit welk tijdperk komt ze? hahaquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Uhm tjah.. goeie vraag, ze heeft het ooit geprobeerd, maar is niet zo'n internettype
Als het straks echt auwie wordt ben ik niks te beroerd om toch om een ruggeprik te vragen hoor....quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:36 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Topvrouwen hebben we.. gewoon op eigen kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |