SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ik zou zeggen, gebruik het eens want je TT stinktquote:
Jongen ik maakte al goeie TT's toen jij nog niet eens in deze land was!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik zou zeggen, gebruik het eens want je TT stinkt
Ik zeg uitzondering..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet plassen en mijn thee wordt koud maar ik kan nergens heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet plassen en mijn thee wordt koud maar ik kan nergens heenIs die rechtse een chineese kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij heeft altijd van die streepjes ogen![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
Ff die voilere slopen! Als ik voor 12 uur niet terug ben is die ingestort boven op me
Virtuele massage!quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:08 schreef SummerBreeze het volgende:
goedemorgen!![]()
Mijn hele lijf doet pijn. Beetje verkeerd gelegen vannacht denk ik
Altijd fijnquote:
Nee, inderdaad. De rug mag dan van mij ook wel meegenomen worden.quote:
quote:
Euh nee dat zijn meestal toch echt de shady zaakjes waar dat gebeurtquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Professionals zorgen voor happy endings
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Professionals zorgen voor happy endings
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Euh nee dat zijn meestal toch echt de shady zaakjes waar dat gebeurt
Nek en rugquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Altijd fijn
Wat gaan ze doen vandaag?
Ik ook... NEEDS IT!quote:
HOERAquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Nebo het volgende:
Dammit, ik ga vandaag denk ik toch de Batman-All Stars bestellen!
Kom je straks brengen?!quote:
quote:
ik heb nog 12 smaken, en ik heb nu ook een vaas gevuld en alsnog staan er 2 dozen in mijn lade vol met die zooiquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
Kom het wel een keer halen dan.
Overigens kom ik er net achter dat ik echt geen koffie meer in huis heb.
Awesome!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:33 schreef Nebo het volgende:
Dammit, ik ga vandaag denk ik toch de Batman-All Stars bestellen!
Zonnig geelquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moeten er vandaag op mijn nagellllls!!!?
Of roze/rood, de kleur van mijn liefde voor jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
wat voor kleur moeten er vandaag op mijn nagellllls!!!?
okayquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Of roze/rood, de kleur van mijn liefde voor jou![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Of roze/rood, de kleur van mijn liefde voor jou![]()
![]()
Roze, iets vrolijker dan roodquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaymoet je wel nog even roze of rood kiezen
Deze voor zondag :quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die gaat zondag al op mijn nagels voor pasen
wat is de 2e keus?
die bovenstequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Deze voor zondag :
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
lol
Toch meesterlijk voor een keertje Sharquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die bovenste
die onderste zijn nog wel okay, maar dan 1 nagel maar met kuikentje, ik vind dingen zo snel te overdone!
ik heb voor zondag een parstel watermarble, voor tweede paasdat is een kuikentje wel een ideequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Toch meesterlijk voor een keertje Shar
Beter dan al dat saaie gedoe.
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb voor zondag een parstel watermarble, voor tweede paasdat is een kuikentje wel een idee
Das geen probleem, moet toch fotos maken voor sitequote:Op vrijdag 6 april 2012 11:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Hou ik je aan![]()
En ik wil er foto's van zien !
Wees maar blij dat je er nu van af bent dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:15 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like someone has stolen my moves!
niet echtquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je er nu van af bent dan.
Bronsonquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:15 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Looks like someone has stolen my moves!
-edit: NOG 1!!!!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:54 schreef SocialDisorder het volgende:
BABY!!Hadoukid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Heb helemaal niets met die dingen...quote:
Hmm wat betreft de art vind ik ze redelijk gelijkwaardig, maar qua kleur blijf ik toch bij die anderequote:Op vrijdag 6 april 2012 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik persoonlijk toffer
Heb je niks met schoenen??quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:51 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met die dingen...
Een maat van mij heeft ook weet ik hoeveel verschillende uitvoeringen..
Eenschquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm wat betreft de art vind ik ze redelijk gelijkwaardig, maar qua kleur blijf ik toch bij die andere
begrijpelijk, ik heb meer met maximaal 2 kleuren aan m'n poten, ik hoef geen discotheek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm wat betreft de art vind ik ze redelijk gelijkwaardig, maar qua kleur blijf ik toch bij die andere
quote:
Bitch please!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb meer met maximaal 2 kleuren aan m'n poten, ik hoef geen discotheek.
Pff, ik heb ze omgebouwd met 100W LED-strips. De hele buurt verlichten en zichtbaar vanuit SPACE JEWEETZELLUF!quote:
Als je op je tenen gaat staan raak je al de thermosfeer..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Pff, ik heb ze omgebouwd met 100W LED-strips. De hele buurt verlichten en zichtbaar vanuit SPACE JEWEETZELLUF!
Ik normaal gesproken ook niet, maar deze heeft gelukkig niet al te extreem contrasterende kleurtjes. Onder een spijkerbroek of grijze/beige broek kan het nog welquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
begrijpelijk, ik heb meer met maximaal 2 kleuren aan m'n poten, ik hoef geen discotheek.
there is no such thing as overkillquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je op je tenen gaat staan raak je al de thermosfeer..
Beetje overkill denk je niet?
Overkill is underkill turned good!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
there is no such thing as overkill
Nice. Ik heb lunch overgeslagen en ben nu collegesheets aan het doorkijken met een bak ijs. Zo maar eens naar de supermarkt fietsen voor een fatsoenlijke maaltijdquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Een zak m&ms op .. laat ik maar eens normaal gaan ontbijten
good busy!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice. Ik heb lunch overgeslagen en ben nu collegesheets aan het doorkijken met een bak ijs. Zo maar eens naar de supermarkt fietsen voor een fatsoenlijke maaltijd
quote:
JOH!quote:
LOL! Epische faal van ondergetekendquote:
Aankleden is overratedquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
good busy!
ik krijg zo een vriendinnetje over de vloer ... dus ik ga mij nu maar aankleden en wat eten maar ben misselijk van de m&ms
zeker als vriendinnetje langs komtquote:
Best knap voor een potje pongquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
FPS 61/60 CONSTANT
PROGRAMMING LIKE A SIR
boks ouwe!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
FPS 61/60 CONSTANT
PROGRAMMING LIKE A SIR
Gewoon fake QTE's erin gooien.. Fixed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
boks ouwe!
en nou als je ook dingen als graphics, audio en user input gebruikt.
gewoon de nintendo-manier doen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
jahoor....quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn koelkast goed gevuld voor het lange weekendFoto is uiteraard expres bewogen.
Ik heb geen notesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Haha ik hoor net dat ik van fok mod een note heb ... ik schrok al ...
maar thanks eendje
Ik wel!quote:
Sinds wanneer win jij een 1vs1quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Die custom servers van BF3
99% van de tijd wordt ik ge-instantbanned omdat ik een 1vs1 chopper / 1vs1 vliegtuig duel win van een of andere huilieadmin
Wat een zaadgame sinds die patch.
Dat was echt een briljante aflevering inderdaad, veel hardop gelachen. Prachtig stukje komediequote:
Ik heb er een paar van vroeger nog toen ik nog vervelend was maar is alweer lang geleden!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eend had er blijkbaar een gemaakt bij mij
Ik heb ook nog iets van toen ze dachten dat FLodder450 een kloon van mij wasquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets van toen ze dachten dat FLodder450 een kloon van mij was![]()
Ik verdenk daar toch nog altijd Nick van dat hij flodder450 als kloon heeft.
Gisteren ging wel lekker inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:27 schreef Reintji het volgende:
Lekkere BF3 potjes Fruit en Ross! Laat ik eens met jullie meedoen in het vervolg.
Met iets meer speeltijd heb ik overigens nog steeds 10 ranks minder dan fruit
Ik zou zeggen PICS!quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen!!!
* lotje-plusone is blij!!
Kuuks!!!!!!! Hoe is het!!!quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou zeggen PICS!.
Maar ik ga zo m'n mannetje weer z'n flesje geven en door in de alledaagse dingen voor zover mogelijk, dus ben ik bang dat ik er overheen ga lezen.
Maar doe toch maar een plaatje.
+ Baas de repair haas?quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren ging wel lekker inderdaad
Fruit+ Ross in de scout = win
Mager maar gezond aan het worden. Pics op Facebook schatquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kuuks!!!!!!! Hoe is het!!!
Pics van je mannetje?
Ik zat al te spieken ... hij is zoooooo schattigquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mager maar gezond aan het worden. Pics op Facebook schat.
Mogguhquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:02 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen! Het is vandaag tijd voor een luie zaterdag. Nu nog een uurtje studeren en dan chillen geblazen
Goed zit even te twijfelen of ik dadelijk ga sporten... Ben deze week 4 keer geweest maar morgen en overmorgen is de sportschool dicht.quote:
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed zit even te twijfelen of ik dadelijk ga sporten... Ben deze week 4 keer geweest maar morgen en overmorgen is de sportschool dicht.
Dus denk dat ik dadelijk maar gewoon even ga
Net crossaintjes in de over gedaan, jammiequote:Op zaterdag 7 april 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lekkerrrr
Ik ga zo maar even trainen op de wii ()
Eerst ontbijtje maken
das ook wel noms iddquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Net crossaintjes in de over gedaan, jammie
Iets strakker vast zetten rond je enkels misschien? Of juist iets minder strak, zit een hele vage grens tussen voor mijquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik zo een stuk skaten langs de rivierHoop alleen dat het beter gaat dan gisteren, want toen kreeg ik heel erg snel last van mijn enkels...
Mja zo strak mogelijk denk ik, we zullen het straks wel zienquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Iets strakker vast zetten rond je enkels misschien? Of juist iets minder strak, zit een hele vage grens tussen voor mij
Gaat wel hoorquote:
Klaar maken?quote:
Ja en opetenquote:
you little dirty mind fuck XDquote:
De lange regen jas en de snoepjes hebben gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:08 schreef wc-eend het volgende:
En dan komen er twee oostenrijkse meisjes van 18-19 een week bij de eend logeren
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
De lange regen jas en de snoepjes hebben gewerkt vandaag
quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hahahaha neeeeee breezers zijn genoegquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
In de strip gaan er meer mensen dood zeker?quote:Op zondag 8 april 2012 11:12 schreef Nebo het volgende:
Eerste bundel van The Walking Dead alweer bijna uit. Gaat toch wel iets anders dan de serie zeg
Hmmm valt op zich mee, een paar personages zijn heel anders en een zeker personage gaat al veel eerder dood.quote:Op zondag 8 april 2012 11:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In de strip gaan er meer mensen dood zeker?
Ik heb de serie niet gekeken dus geen idee... maar de comics worden echt goedquote:Op zondag 8 april 2012 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmmm valt op zich mee, een paar personages zijn heel anders en een zeker personage gaat al veel eerder dood.
Die zal vandaag niet bezorgd zijn he, het is zondag.quote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb de serie niet gekeken dus geen idee... maar de comics worden echt goed
en
Kerst 2011 is warmer dan Pasen 2012![]()
Maarja... hier rustig op het werk.. maar één iemand die niet is komen opdagen... valt mee dus...
Als alles goed is ligt The Witcher 2 voor de Xbox 360 op me te wachten als ik thuiskom
Is bij de boeken van Dexter net zo. Sommige acteurs zullen het wel erg leuk doen of ze hebben een goede man/vrouw/neger/latino verhouding nodig op tv...quote:Op zondag 8 april 2012 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmmm valt op zich mee, een paar personages zijn heel anders en een zeker personage gaat al veel eerder dood.
Als het goed is, is die gisteren bezorgd, heb vannacht bij mijn ouders gelogeerdquote:Op zondag 8 april 2012 11:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zal vandaag niet bezorgd zijn he, het is zondag.
Televisie is natuurlijk ook heel ander publiek.. Dat zie je bij game of thrones ook heel goed in vergelijking met de boeken...quote:Op zondag 8 april 2012 11:38 schreef koei het volgende:
[..]
Is bij de boeken van Dexter net zo. Sommige acteurs zullen het wel erg leuk doen of ze hebben een goede man/vrouw/neger/latino verhouding nodig op tv...
Doe eens wat aan die afschuwelijke achtergrond op games, ik wil daar echt niet komen nuquote:
Ik zit nu een behoorlijk eind in het eerste boek en ik moet zeggen dat de serie het tot dusver redelijk trouw lijkt te volgen. Zit nu bij aflevering 5 of 6 (ja, zo meet ik hoe ver ik ben in het boekquote:Op zondag 8 april 2012 11:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Televisie is natuurlijk ook heel ander publiek.. Dat zie je bij game of thrones ook heel goed in vergelijking met de boeken...
Ja de serie blijft heel trouw aan het boek, maar je merkt dat het toch dat anders is vanwege televisie...quote:Op zondag 8 april 2012 11:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zit nu een behoorlijk eind in het eerste boek en ik moet zeggen dat de serie het tot dusver redelijk trouw lijkt te volgen. Zit nu bij aflevering 5 of 6 (ja, zo meet ik hoe ver ik ben in het boek)
Zeker waar, meer boobies en soms wat naadlozere overgangen tussen scenes. Ik had trouwens niet verwacht dat ik met één bundel van The Walking Dead al bij het einde van seizoen 2 zou zijn. Die serie kan nog wel even door gaan. Volume 2 heb ik thuis liggen, die ga ik ook maar gewoon lekker lezen, kijk ik seizoen 3 lekker vanuit een ander perspectiefquote:Op zondag 8 april 2012 13:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja de serie blijft heel trouw aan het boek, maar je merkt dat het toch dat anders is vanwege televisie...
quote:Op zondag 8 april 2012 11:35 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als alles goed is ligt The Witcher 2 voor de Xbox 360 op me te wachten als ik thuiskom
Bizar mooie kwaliteit dit! Niets is ook overbelicht echt precies goed allemaal.quote:
Heb je je chineesde kat op?quote:
Mhh waarom zijn ze daar dan?quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die zijn in alkmaar, ik zit nu met de hond op schoot
Klinkt goed GB! Geniet er lekker van daarquote:Op maandag 9 april 2012 00:07 schreef GameBabe het volgende:
Groetjes vanuit de bossen, het is hier prachtig, gister geklommen naar een afgelegen waterval en daar lekker gezwommen. Nu lekker wakker worden en dan douchen.
Hoe gaat het hier, gaat alles goed?
Naturlich Lotje!quote:Op maandag 9 april 2012 10:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Tijd voor de sportschool![]()
Jullie allemaal vrij vandaag?
en nog plannen?quote:
Zal je altijd zien natuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
aaaargh, was ik bijna klaar met blogpost was opeens alles weg, kon ik weer opnieuw beginnen
had gelukkig nog ene preview open staan dus kon nog redelijk wel wat kopiërenquote:
Kijk, scheelt weer.quote:Op maandag 9 april 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had gelukkig nog ene preview open staan dus kon nog redelijk wel wat kopiëren
staks lekker paasontbijten
idemquote:Op maandag 9 april 2012 11:51 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga vandaag lekker niks doen... ja gamen en films kijken
editquote:Op maandag 9 april 2012 18:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Kom je thuis, is er een raam kapot, en al mijn dildo's en vibo's gejat
quote:Op maandag 9 april 2012 18:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT!!! MOTERF***ERS
*gaat gelijk in slaapkamer kijken*
Want jij hebt ook een voorraad dildo's en vibo's?quote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef wc-eend het volgende:
Awwwww Sharrie... je mag wel hier logeren als dat nodig is
Nee, wel hele ramen...quote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want jij hebt ook een voorraad dildo's en vibo's?
Thanks eendje! Maar komt wel goedquote:Op maandag 9 april 2012 18:48 schreef wc-eend het volgende:
Awwwww Sharrie... je mag wel hier logeren als dat nodig is
Scherpquote:Op maandag 9 april 2012 21:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Want jij hebt ook een voorraad dildo's en vibo's?
quote:Op maandag 9 april 2012 21:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Arme Shar, maar voor het eerste hebben de katten het eens niet gedaan!
Tering!quote:
of aanbieden bij gemeente werken als klein chemisch afvalquote:Op maandag 9 april 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik kan natuurlijk de katten verkopen alhoewel ik denk dat ik dan verwijderingsbijdrage bij moet betalen
Een roze douchegordijn met vlinders? Ik stel de kat in het gelijk.quote:
BBN heeft een ding met vlinders...quote:Op maandag 9 april 2012 22:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Een roze douchegordijn met vlinders? Ik stel de kat in het gelijk.
Lotjequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, tijd voor weer een rondje sportschool.
Sharquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen all!!!
Nebo succes met tentamen!!
een vibo er tegenaan gegooid.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Wat heb je nu weer gedaan met je raam
Nietsquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar
Wat heb je nu weer gedaan met je raam
Lekker, was dat zelfde raam die eerst lekte of dat niet?quote:
En wat had je met je nagels gedaan ? ;pquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen all!!!
Nebo succes met tentamen!!
Je kan bij Shar beter vragen, wanneer niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Altron het volgende:
[..]
En wat had je met je nagels gedaan ? ;p
Haha je bent echt verslaafd aan sporten volgens mij he?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goedemorgen, tijd voor weer een rondje sportschool.
Nee dit is een anderequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker, was dat zelfde raam die eerst lekte of dat niet?
Misschien foutje bij de bouw.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:04 schreef Altron het volgende:
[..]
En wat had je met je nagels gedaan ? ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij bedoeld omdat ik nog niet wist wat ik voor pasen zou doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Je kan bij Shar beter vragen, wanneer niet.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dit is een andere
[..]Ander raamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat hij bedoeld omdat ik nog niet wist wat ik voor pasen zou doen
Toch navragen dan hoe het kan.
Ah, duidelijk. Had ze gezien op je FB. Mooie nagelsVeel plezierquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben ook sporten, lang leve vrij zijn![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dit is een andere
[..]Bedankt voor het gebruiken van de spoiler, ik zit namelijk weer tussen een vrouw of 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik denk dat hij bedoeld omdat ik nog niet wist wat ik voor pasen zou doen
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:
Nee tijdsdrukquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha je bent echt verslaafd aan sporten volgens mij he?
bikini's zijn overratedquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee tijdsdrukbikini seizoen komt er aan!
Strakke jurkjes en korte rokjes seizoen danquote:
mono-kini's!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Strakke jurkjes en korte rokjes seizoen dan
Ja die zijn ook vet, maar dan wordt je wel heel raar bruin.quote:
Als zij een maatje kleiner zou nemen, gebeurt ongeveer hetzelfde. Als je niet per definitie als rollade rondloopt, zal dat toch echt mee moeten vallen hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
Maar daar lijk je zo snel een rollade in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2012 11:35:00 ]
Zo'n bikini ziet er niet uit imo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
Mij lukt het niet om voor werk nog even iets aan sport te doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]Ja heerlijk zo vroeg sporten, dan is het rustig en heb je daarna nog de hele dag voor jezelf.
Maar heb al mijn plannen afgezegd om naar een vriendin te gaan die met haar rug zit. Ze is er gisteren flink dooheen gegaan en kan nu echt niet vooruit.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wou deze maar die was al uitverkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik vind hem wel heel sexy eigenlijk, een heel stuk leuker dan degene die Shar postte. Dat is echt zo'n tietenpletter.quote:
dat kun jij wel hebben toch? ik heb er ook een en bij mij gaat het ook prima ... alleen ik heb wel een andere vorm die open is aan de zijkant, dat scheelt welquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil deze heel graag:
[ afbeelding ]
Die zijn bij dames met een goed figuur echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kun jij wel hebben toch? ik heb er ook een en bij mij gaat het ook prima ... alleen ik heb wel een andere vorm die open is aan de zijkant, dat scheelt wel
Ik heb deze maar dan in het legergroen:
[ afbeelding ]
Ik zocht dan ook iets wat leuk en origineel was zonder dat het sexy wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind hem wel heel sexy eigenlijk, een heel stuk leuker dan degene die Shar postte. Dat is echt zo'n tietenpletter.
Nee dat kan ik niet hebben, zulke mono's leggen de nadruk op precies de vekeerde plaatsen bij mij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat kun jij wel hebben toch? ik heb er ook een en bij mij gaat het ook prima ... alleen ik heb wel een andere vorm die open is aan de zijkant, dat scheelt wel
Ik heb deze maar dan in het legergroen:
[ afbeelding ]
okaaayquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet hebben, zulke mono's leggen de nadruk op precies de vekeerde plaatsen bij mij.
Ik moet het juist hebben van mijn strakke buik en de niet de aandacht op mijn heupen leggen
Ja zo een wil ik ook nog!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zoiets zoals de linker:
[ afbeelding ]
Of zoals deze:
[ afbeelding ]
zou ik wel willen!
Moet nog een nieuwe bikini achtig iets, maar eerst nog even een maandje sporten hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okaaay
maar anders ga je toch in de winkel ff passen, weet je het snel genoeg!
Same en same!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet nog een nieuwe bikini achtig iets, maar eerst nog even een maandje sporten haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |